Veckans kommentar, veckans film, och veckans klipp på Dedeprivat!

 

 

VECKANS KOMMENTAR
VECKANS HÄNDELSER
& VECKANS FILM på Dedeprivat!





- VECKANS KOMMENTAR: "Tacksam"

 

 

Dede svarar: Tack själv gumman! Det är såna som du som inspirerar mig. Låter hemskt att det här hände flera dog! Låter sjukt hemskt. Jag kan bara säga att de betyder oerhört mycket att kunna göra dig stark i allafall. Det är de minsta jag kunde göra...



 



- VECKANS HÄNDELSER!

1. Sparar till att köpa ett hus.

Jag fick en väldigt bra lön senast och målet nu är att spara till ett hus =D haha ye! Låter otroligt vuxet, men men vore bra och hitta Girlie med innan jag köpt det =D vem ska annars inreda haha? =D KAOS! O sen behövs ju målarfärgkrig =D oooh hell yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees! =D

2. Den hemliga nyckeln...

Folk har undrat vad den är, jag har sagt att det finns hemliga nycklar på Dedeprivat. Men den som är smart nog hittar dem. Det gäller att läsa bloggarna om och om igen. För första gången räcker inte, de smälter in mer och mer om man läser flera gånger. Läs ALLT på Dedeprivat flera gånger, det är nyckeln. Nånting kommer hända dig då.

3. Varför jag är den mest svårfångade killen i världen.

En väldigt vacker komplicerad kärlekshistoria. Bara jag vet vem Girlie är, och jag vet mer än vad jag sagt, jag skriver inte för mycket annars kommer fler låtsas vara henne.

"Jag är upptagen.
Jag är någons pojkvän.
Oh jag vill bara hitta Girlie.
Så enkelt är det."

4. Att snart bli offentlig igen.

Jag har med sagt att jag kan bli offentlig igen. Därför att bloggen växer, och jag har till slut inget val än att ge mig till känna. Även fast många av mina läsare vill att jag inte ska vara för offentlig. Det har varit helt galet.

Alla har läst nu om att tjejer kommit hem till mig. De här var aldrig meningen, att allt växer och exploderar nästan. Många av mina läsare har sett mig och kommer till mina fotbollsmatcher, men också många har med fallit för insidan. Vilket jag väger högre. Jag vill inte ha epitet som finaste killen i bloggvärlden, även om de är smickrande. Jag kommer alltid vara jag, och aldrig sälja ut. Och aldrig, aldrig, aldrig svika mina kära läsare.

För det är DU som skapar D. Det är ni otroliga fina läsare som förändrar, och skapar nått helt otroligt vacker. Det är inte bara jag. Det är vi...

5. Att debattera Kissie

Är nått jag vill göra, helst offentligt med. Kan ni tänka de två största kontrasterna i världen?

I ena ringhörnan Dede revolutionär mot Kisse kapitalistiskt stereotyp.

Kan inte bli större kontraster, och de vore kul och möta henne öga mot öga. Vet att hon läst är flera gånger. Många killar gillar ju hennes fakeboobs. Personligen, jag vill bara ha naturliga tjejer. Och brösten är inte viktiga, jag bryr mig inte om man har stora eller små bröst. Det betyder nada för mig, så länge man kan förälskas bara genom ord. Jag vill bli förälskad i nånting otroligt vackert med som kan uttrycka sig och har nånting obeskrivligt. Jag vill bli kär, men för mycke jordiska tråkiga samma-mascara-look-så-stereotypt-och-en-av-alla-andra. Ge mig nånting mer...

 


 

 

- VECKANS FILM: The Ugly Duckling



Den första tecknade filmen på veckans klipp på Dedeprivat.

Dede betyg: 5/5. Den här borde alla se, passar alla åldrar. Absolut en sån här man ska visa för sina framtida barn, bland de första de ska se. Den lär så otroligt mycket av empati, tillhörighet, ensamhet och att vilja passa in. Otroligt vacker. Omöjligt att inte beröras av Walt Disneys kanske viktigaste film.

Så otroligt fin, man får tårar i ögonen när man ser den...


Nu ska ja sova, men jag catchar dig i morrn sweety!
Head High!

Kärlek&Natti!
Truly Yours..
/ - D.
Postat av: Doc Dandy

Så lite så. :D

2010-07-26 @ 22:33:18
URL: http://docdandy.com
Postat av: Neeeeeenn

haha, dede svårfångad? Du är bara kräääsen :) Nej, men tänk efter dede.. om du nu ska bli offentlig kommer allting bli helt annorlunda, folk kommer säkert komma fram på gatan osv. I början säkert hur roligt som helst men sen då.. efter några månader. Alla kommer inte älska dig det kommer finnas de som hatar också. Och du som verkligen vill hitta girlie så kommer det inte att funka med öppenblogg.. Eftersom att alla tjejer kommer vilja ha dig. Men dede jag hoppas på det bästa för dig. Det du ska göra för att inte ångra dig med någonting är att du borde lyssna på de nära och inte bloggläsera. Tro mig vi vet ingenting.

2010-07-27 @ 01:38:57
URL: http://woord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Varför ska du bli officiell bara för att du fått fler läsare? det låter som en dålig anledning.

Varför har du en bild på en vacker dam i headern när du är emot att man är utseendefixerad? jag tycker att hon är vacker, på det sätt som samhället tycker att hon är vacker. Det är många som strävar efter att se ut så då de inte ser ut så utan smink..

2010-07-27 @ 10:21:16
Postat av: manda

jag har små bröst! och STOLT ÖVER DEM!! <3 tack Dede!!! de stärkte mitt självförtroende

2010-07-27 @ 10:47:57
Postat av: manda

jag har små bröst! och STOLT ÖVER DEM!! <3 tack Dede!!! de stärkte mitt självförtroende

2010-07-27 @ 10:48:01
Postat av: olivia

jag tycker att du är fantastisk

2010-07-27 @ 13:13:13
Postat av: sandra

Du är BÄSTASTE :D



jag de låter som en bra ide att Girlie inreder ditt hus :D haha! puss!

2010-07-27 @ 14:26:38
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Fiia

LÅter väldigt mysigt med att du vill ha hus ;D. Kan hjälpa dig med inreda med mera hihi ;P

2010-07-27 @ 16:55:56
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

ska du debattera kissie :P vem är girlie då kan du inte skriva mer om girlie???

2010-07-27 @ 17:10:39
Postat av: kanskegirlie

fiin film föresten!! sorglig o vacker!!!

2010-07-27 @ 17:10:54
Postat av: mirre

Du är bäst i världen :) filmen var jättefin. Kul med hus, och ja revolutionären Dede vinner såklart mot Kissie!!!



Älskar att du kan skriva med sån känsla...du är så obeskrivlig.

2010-07-27 @ 19:02:30
URL: http://mirrruz.blogg.se/
Postat av: mirre

Du är bäst i världen :) filmen var jättefin. Kul med hus, och ja revolutionären Dede vinner såklart mot Kissie!!!



Älskar att du kan skriva med sån känsla...du är så obeskrivlig.

2010-07-27 @ 19:02:37
URL: http://mirrruz.blogg.se/
Postat av: mirre

Stor puss föresten :)

2010-07-27 @ 19:02:49
URL: http://mirrruz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dede dissar Sara Bill

2010-07-28 @ 19:41:44

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: