VIDEOBLOGG STRAX PÅ DEDEPRIVAT!

ÖPPET BREV FRÅN D.DEDE OM VIDEOBLOGGAR

Äntligen har jag fått hjälp me att kunna börja videoblogga =D
Jag vill helst ha hela mina dagar så ni ser vad jag gör, men ja måste smsa o skit, o de är jävliigt jobbigt o lägga ner tid o ladda ner o fixa in osv.

Men nu ska ja få en usb-sladd! =D Det här är ett beslut jag själv tagit, eftersom ja vill visa runt lite o snacka o så =D
Den största dissen ja lagt är ju min freestyle "Amentia-Revolution" som ni ser på musikspelaren.

Annars stor kärlek på alla som stöttat mig o följt mig...jag har lovat att förändra ditt liv för alltid!
O ja tänker inte svika dig. Du har mitt ord.

Allt jag skrivit här har alltid varit 110% från hjärtat.


Ni vet med att jag är fotbollspelare så vissa tider kan jag försvinna nån dag eller två, eftersom jag har mycket fotboll&musik på schemat.

De här är ingen vanlig blogg - det här är nått som växt upp som en vacker självständig blomma bland alla stereotypa modebloggar.

O ja är bara en kille som vill förändra världen och hitta Girlie.
Att förändra världen är viktigast för mig, till o med viktigare än kärlek för mig.

Allt är på riktigt.

Tack så mycket för alla er som stöttat mig o trott på mig.
Videobloggar kommer upp till helgen förhoppningsvis om inget strular.

Innan jag började blogga skrev jag på lunarstorm och då kunde ja vara rätt anonym och skriva väldigt djupa o känsliga grejer. Det vill jag fortsätta göra även om jag kommer börja bli offentlig.

Det är så mycket inom mig så ni har ingen aning...

JAG VILL BARA EXPLODERA UT ALLT INOM MIG ! =D

KÄRLEK STRAIGHT AT YOU! =D
de som gett kärlek får tillbak 10-falt!

Du är så jäkla söt du som läser :) tack alla!

KÄRLEK
-  D.
(Spread my words to everyone)


Postat av: Jeanette

Spännande med videoblogg :)

2010-02-16 @ 22:25:22
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Nadja j

Att du kommer förändra våran värld för alltid är det nog inte bara jag som har märkt.

Det är därför alla som hittat hit stannar kvar, dom vill faktiskt tro på en bättre värld och ett bättre samhälle och du ger oss hopp om att det faktiskt kan bli verklighet om alla bara öppnar ögonen.



När folk säger till mig att dom tror på gud eller heliga andar och sedan frågar mig vad jag tror på, brukar jag svara " jag tror på D"



du är levande, du finns här o nu och du brinner verkligen för det du gör.

att du kan berätta saker så att det når ut till varenda enskild indevid och dessutom förklara så att alla förstår,bara det är ju värt en applåd!

du är den som tänder elden i våra hjärtan,du gör att man känner sig levande igen.



tack iallefall för att du tände glöden i mitt hjärta,som jag för längesedan trodde hade slocknat..



2010-02-16 @ 23:44:36
Postat av: stina

Du är bäst Dede :)<3

2010-02-17 @ 08:08:22
Postat av: stina

<333

2010-02-17 @ 08:08:36
Postat av: stina

<333

2010-02-17 @ 08:08:44
Postat av: elina

vet du att när jag läser vad du skrivit så sitter jag och ler hela tiden + 5 timmar efteråt haha ;D

men du skriver så fint, och du är så stark och väcker sånt hopp! jag vill inte att du ska känna någon press, men vi tar verkligen åt oss av vad du skriver! I alla fall jag.. ;) jag tycker att du är skitduktig som klarar av ALLT! Jag försökte blogga en stund förut, men det är faktiskt väldigt svårt.. man ska ju ha en massa egna åsikter och veta vad man ska skriva, sen måste man också orka med all kritik osv, man måste vara stark. Det tycker jag absolut att du är! Ser fram emot nästa inlägg, och stort tack till dig dede :)

2010-02-17 @ 21:27:06
Postat av: jujje

Älskar din blogg o ditt sätt o tänka!



2010-02-18 @ 07:49:16
URL: http://jujje.blogg.se/
Postat av: sandra

love the blogg man :)



2010-02-18 @ 08:07:51
URL: http://sandrwww.blogg.se/
Postat av: amanda

Ser i fram i mot de

2010-02-18 @ 09:57:18
URL: http://amandaallbinsson.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: