Veckans kommentar och veckans film!

HeyyoOooOooo alla cuteeys! =D

Vilken hektiskt vecka de vart för mig, jag hinner ju knappt vara vid datorn!
Studio&Fotboll är de som präglar mitt liv - men framför allt handlar det om att revolutionera världen helt!

Och exponera all sanning, allting ska komma upp här. Även om jag dör kommer jag komma tillbaks... Jag tänker aldrig ge upp. Jag skriver för folket o vi måste förändra denna fucked up värld. Det är dags nu. Jag tänker fortsätta ge mer o mer truth! Revolutionera dig själv för att revolutionera världen. Du har ingen om hur vacker o speciell du är! Head high! Det finns saker därute du inte har någon aning om.

Vi är inte menade att vara robotiska produkter i ett kapitalistiskt system!







VECKANS KOMMENTAR: Nadja J

"Jag tror att när du möter girlie kommer du veta exakt vad du ska säga. Det kommer komma rakt i från hjärtat som allt annat du säger o gör och allt kommer vara äkta rakt igenom!
Ni båda kommer känna en sån obeskrivlig glädje och tjejen du ger ditt hjärta till kommer leva ett liv långt över oss alla andra.
hon kommer få exakt allt man kan önska sig och få vara med om så otroliga saker!

det är nu man måste protostera mot systemet och säge emot,du får en att behålla hoppet!
Alla tjejer i min klass bestämmde sig för att gå osminkade i morgonrockar till skolan i torsdags,det låter som något väldigt litet och ynkligt för er andra kanske. Men det var endå någonting,vi struntade i idealet och det kändes så skönt.
nu försöker vi hitta nya sätt att få folk att förstå,det är du D som gett mig massa idéer.
jag ifrågasätter sakar som inte är rätt och jag har bara dig att tacka.

tack för att du är så jävla underbar helt enkelt,finns inte ord.. <3
"


Dede svarar: Gud va vackert skrivet, som om hon visste vad jag sett i mina drömmar om Girlie. Otroligt kul! =D haahah flera tjejer som gått utan smink och i morgonrockar till skolan! Vilken grej! =D Helt underbart, bevisar bara att det här på dedeprivat verkligen ger en kedjeffekt - alla måste bli orobotiska och ifrågasätta systemet ! R-R-R-E-EVOLUUUTION!!!! =D WE CAN MAKE THIS! En revolution har alltid uppkommit genom gräsrotsrörelser och från folket, inte alla, och ingen majoritet alltid, utan från folk som vågar säga ifrån. WE CAN MAKE THIS! =D








Veckans film: The Day Earth Stood Still


Filmen handlar om utomjordisk kontakt och hur vi kommer hantera det och är människor värda en andra chans med tanke på hur mycket man förstört jorden?

Dede svarar: Självklart är människan värd en andra chans. Om vi bevisar att vi kan förändra världen och verkligen leva i kärlek och harmoni och inte förödelse och död som vi gör nu. Alla förtjänar att vara lyckliga och må bra. Alla förtjänar ett värdigt liv. Det är upp till oss att förändra jorden för annars rensar den sig själv. Den har en levande själ i sig som allting annat. True words.


Kärlek
- D.
Postat av: tina

Älskar den filmen o speciellt den lilla ungen i filmen så söt!



2010-02-08 @ 13:27:17
Postat av: emma

<33

2010-02-08 @ 15:16:51
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

<33

2010-02-08 @ 15:17:11
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Jeanette

Låter bra det :)

Började jobba idag igen, så kom nyss hem från jobbet. Vad har du för dig?



Kramar

2010-02-08 @ 16:52:43
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: clara

Det är en av mina favoritfilmer :)

2010-02-08 @ 17:07:54
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Anonym

haahah tänk om alla går runt i morgonrockar och osminkade!!

2010-02-08 @ 17:09:14
Postat av: Carrolized

Duuude. Jag fattar inte ett dugg av din blogg och seriöst så pallade jag inte hålla på bläddra bak i arkivet eftersom att du tappade mig i början. Du snackar om revolution och grejer och att du inte vill att din blogg ska vara i fokus på dig, men ändå taru upp skit som ''OMG fuuck kissie''... Du skriver skit om andra människor som väljer att ha mode som intresse när du själv verkar bry dig en hel del om tjejer och deras PUTTINUTTIGA kommentarer till dig. Känns fake dude. Vad ska DU som människa göra för förändring? Skriva låttexter och ha en blogg inom Sveriges gränser? Hur ska det seriöst kunna påverka nån? Jag säger inte att det är dåligt det du försöker göra, men än sålänge känns det för fake. Vilken människa som helst skulle kunna dra en låt text om fattiga barn men ändå inte göra nånting åt saken. Så ge mig lite fakta så att jag kan förstå dig bättre.

2010-02-08 @ 17:44:24
URL: http://carrolized.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

Jag drömDe om dig Dede :) faktiskt! Det var helt otroligt!!! Det kan inte varit nån annan för han flowade precis som du , din röst dina ord, dina ögon <3

2010-02-08 @ 18:33:51
Postat av: kajsa

hur ofta tränar du fotboll?

2010-02-08 @ 18:34:40
URL: http://kajsanihlens.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Det är det där man brukar kalla SVENSK AVUNDSJUKA :)

Älska jantelagen baby =D



Kärlek

- D.

2010-02-08 @ 21:47:04
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: