Jag vill skrika ut att JAAAAG ÄLSKAR DIG! =D





Hur ska Dede säga till Girlie att hon är en Gudinna från solnedgångens hav? Ja, eller till dig? För det är just du som läser som kan vara Girlie utan att veta om det.






Idag...

Tänkte jag bara på en sak...

Och det är hur ska jag säga till Girlie att jag älskar henne?

T
änk er all den här vanliga jordiska kärleken o stereotypa komplimanger:"Heej du är snygg" "Baby du är fettsexy aah ska vi träffas". Om man enbart levererar sterotypa komplimanger så tittar man även på andra tjejer. Det är därför alla relationer tar slut så snabbt, för kärlek finns inte längre här, knappt. Det är ett ord som tappat allt värde. Kärlek på jorden är mer likt, löften som inte hålls, otrohet bakom ryggen, svek, inlindade lögner, bråk&tjafs.

Tänk er dialogen mellan Dede&Girlie på stan.

D: Heyyoo...assåå...du jag måste berätta en sak...
Girlie: Vadå D? *förväntansfull blick*
D: Neeeh de var inget föresten ruffy
Girlie: Men skärp dig D nu blir jag bara mer nyfiken!
D: Aah men jag vet inte riktigt hur jag ska säga de här...Du är Girlie i mina texter...
Girlie: *svimmar*
D: Hallooo? =D *catchar henne innan hon faller till marken*


För hur säger man till någon att den är en vacker gudinna från solnedgångens hav och att Girlie är nått otroligt o vackert o speciellt utan o veta om det? Det är ju inte ba lixom "Aaah du är fin, nu blir vi ihop, har några ungar, svensson-liv 50 år, pension, ålderdomshem och sen dö". Det här blir ju nått overkligt.

Det här är en helt otroligt verklig saga och jag vet verkligen inte hur jag ska säga till Girlie allt det här. Hon kommer ju svimma. Det där lyckoruset är helt obeskrivligt, det är inte jordiskt bara så de är svårt o beskriva det.

Jag tänkte om jag skulle flowa Dede&Girlie texterna? För det har jag sett i mina drömmar att jag gjort. "Dede&Girlie första gången de möttes".

Oh jag vill bara krama om henne nu, pussa sönder henne tills hon blir generad, och hitta på nått redan ikväll, ett helt galet äventyr! NÅTT CRAAZZY!! =D IKVÄLL!! =D YEE LET'S GOOOO =D RUUFFYYWOOOOOO!

Och visa nånting...som hon inte trodde fanns...

haha, asså, det är svårt o säga det men jag känner en helt otrolig känsla!

De kommer bli många glädjetårar och känslan av nått helt overkligt...

O för Girlie med att äntligen få träffa D och känna hur allt bara faller på plats och att man blir otroligt lycklig...



Kärlek
- D.

*freestylar*
"Hur ska jag säga till dig att du är Girlie i mina texter?
Jag kommer nog göra bort mig o säga "Gumman du har fina ...tänder?"

Tänder? Neh jag menar att varje biitch är överflööödi
För du är världens vackraste kvinna i hela världen, min Giiirlie-Cuurly*


Aw, haha va tvungen o avdramtisera mitt hopplösa kärlekskranka hjärta me en flumtext ! =D

Men hur tycker DU att jag ska säga till Girlie att hon är Girlie i mina texter?
Postat av: Nadja j

jag tror att när du möter girlie kommer du veta exakt vad du ska säga. Det kommer komma rakt i från hjärtat som allt annat du säger o gör och allt kommer vara äkta rakt igenom!

Ni båda kommer känna en sån obeskrivlig glädje och tjejen du ger ditt hjärta till kommer leva ett liv långt över oss alla andra.

hon kommer få exakt allt man kan önska sig och få vara med om så otroliga saker!



det är nu man måste protostera mot systemet och säge emot,du får en att behålla hoppet!

Alla tjejer i min klass bestämmde sig för att gå osminkade i morgonrockar till skolan i torsdags,det låter som något väldigt litet och ynkligt för er andra kanske. Men det var endå någonting,vi struntade i idealet och det kändes så skönt.

nu försöker vi hitta nya sätt att få folk att förstå,det är du D som gett mig massa idéer.

jag ifrågasätter sakar som inte är rätt och jag har bara dig att tacka.



tack för att du är så jävla underbar helt enkelt,finns inte ord.. <3

2010-02-02 @ 20:02:54
Postat av: Jeanette

Jag tror nog att du kommer finna dom orden som du vill säga till henne, när du väl möter henne :)

2010-02-02 @ 20:23:25
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: lina vilken pina

hehe ja d lär nog vara de.



Men du ska ju självklart göra vad du känner!! så att ha en tycka till här borde kanske inte ge dig svaret eller?? !! :P



Gillar dina texter!

2010-02-02 @ 21:16:45
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

jag älskar dig.

2010-02-02 @ 21:25:00
Postat av: kanskegirlie

eller inte bara ÄLSKAR utan beundrar dig med!!! (:

jag tycker du är helt otrolig o det finns ju bara 1 av dig så då kommer du på ett sätt.



Har du msn?

2010-02-02 @ 21:25:50
Postat av: m a l i n

hehe mhh



en sak jag bara inte fattar eller ganska mycket jag inte förstår med din blogg men en sak är heter du dede?

och så skriver du helt fantastiskt. Jag älskar och skriva men jag föredrar berättelser, då kan man uppleva sina drömmar;)

2010-02-02 @ 21:30:18
URL: http://fanjagdrunkna.blogg.se/
Postat av: Josefine ;)

nej... jag hade bara lite tankar kring det ;D

2010-02-02 @ 21:54:53
URL: http://jossanfsson.blogg.se/
Postat av: sandra

Ni borde träffas i D-world :D

2010-02-02 @ 22:20:34
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej, vilken söt blogg du har!

Följa varandra på bloglovin?

kram :)

2010-02-03 @ 00:21:58
URL: http://juliape.blogg.se/
Postat av: tina

De borde träffas på en sandstrand tycker jag :)

2010-02-03 @ 08:55:52
Postat av: Jämz

Hahaha



"D: Heyyoo...assåå...du jag måste berätta en sak...

Girlie: Vadå D? förväntansfull blick

D: Neeeh de var inget föresten ruffy

Girlie: Men skärp dig D nu blir jag bara mer nyfiken!

D: Aah men jag vet inte riktigt hur jag ska säga de här...Du är Girlie i mina texter...

Girlie: svimmar

D: Hallooo? =D catchar henne innan hon faller till marken"



Shit =p vad kul, bästa! Tänk dig vilken överraskning girlie kommer få den dagen.



Vet du vem din girlie är eller väntar du fortfarande på att hon ska dyka upp?

Varför letar du inte efter din girlie och dejtar och så? Du kommer hitta henne då!

Du kommer ju aldrig hitta henne och du bara skriver om henne. Du måste ut på jakt efter din underbara girlie =).



SV. Nja, men inte gay kanske. Det var nog fel ordval. Tex ditt skrivspråk, med massa smileys, lite rosa, ja du vet.. Jag antar att det sänder ut fel signaler helt enkelt hehe.



Hur gammal är du? =)

/Jämz

2010-02-03 @ 10:07:05
URL: http://jammif.blogg.se/
Postat av: clara

Det ska vara som i din dröm :) <3

2010-02-03 @ 11:22:42
URL: http://lightworkers.org
Postat av: kanskegirlie

Du avgör o Girlie när vi träffas. Vad har Girlie på sig den dagen ni träffas?

2010-02-03 @ 11:26:33
URL: http://lightworkers.org
Postat av: kanskegirlie

Du avgör o Girlie när vi träffas. Vad har Girlie på sig den dagen ni träffas?

2010-02-03 @ 11:27:35
Postat av: Anonym

<3

2010-02-03 @ 11:28:26
Postat av: anna

Leverara dina känslor bara och se till att fånga henne när hon svimmar!



Hon kommer bli så lycklig när hon hör det, vem du nu är som är girlie (:

2010-02-03 @ 11:30:25
URL: http://sweetyanna.blogg.se/
Postat av: Elina

såhär tycker jag; säg en mening, eller bara några ord, lägg stor tyngd på dom. Det kan vara något enkelt, men få dom att betyda ALLT.

Om man håller på och säger en massa o babblar på så börjar orden tappa betydelse... ;) Kolla henne djupt in i ögonen, SE henne, sen säger du det.. jag lovar, hon kommer svimma! :D

2010-02-03 @ 20:05:40
Postat av: Therese

När någon kollar på dej med rena, ärliga kärleksfulla ögon och säger att du är vacker.. Då e de på riktigt. Man kan höra saker som "du e snygg, du e söt, du e sexig" Men att vara vacker, de e man innifrån och ut..

Tror inte du behöver säga till girlie att hon e tjejen i dina texter, tror bara du behöver se henne i ögonen. Så vet hon..

2010-02-03 @ 21:21:46
Postat av: erica

men.. det är ju inte säkert att tjejen har läst dina texter eller hört talas om vem du är förrän du träffar henne. då kanske det inte betyder så mycket för henne och hon fattar i princip ingenting om du säger du är girlie i mina texter...

2010-02-28 @ 20:09:07
URL: http://ciita.devote.se
Postat av: Sara

Haha, ditt namn ruffysweety xd lol, :p du, är girlie en typ tjej, eller söker du egentligen efter en och ist för o säga namn eftersom du inte vet vad din tjej ska heta, så du säger girlie? sorry om jag är lite missbildad, men har haft en dålig dag, kan man säga. xd

2010-07-09 @ 21:59:31
Postat av: D.Dede

Läs Girlie i rubriken "Allt om D.Dede" där står det mer =D



Kärlek

/ - D.

2010-07-10 @ 08:57:15
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: