Fotbollsöndag - så taggad!




Godmorgon alla fina läsare =D

Sovit gott? =D

Det har jag! Och idag blir det heldag med fotboll! Idag har vi verkligen taggat upp för o äta gott och se på fotboll.
Och jag hejar såklart på Liverpool FC som säkert alla vet nu!

Klubben har bäst filosofi och klubbtheme
"You never walk alone". Tycker ni ska lyssna på den.
Det är en riktig arbetarklass klubb som trots att folk lägger ut miljarder på nyförvärv så kämpar de med de medel de har och är ändå en av världens bästa klubbar.

Och idolen är Steven Gerrard.




Problemet med Gerrard är att han visat jättedålig vilja över 1 år.
Det som var hans kännetecken förut. Han sprang och tacklade allt. Nu är han tillbaka efter skada och är med idag och jag hoppas verkligen jag får se den riktiga Steven Gerrard idag.

Seriöst jag har mått jättedåligt. Man vill inte se sin hjälte dö och ge upp? Jag har till och med drömt om att jag pratat med han haha =/ jag är lite fotbollstokig. Men jag älskar den här killen, och jag vill verkligen att han börjar visa sitt rätta jag. Han knäcker mitt hjärta när jag inte ser honom som han en gång var.

Nej, Matilda du behöver inte oroa dig haha =D

Hörs sen alla! =D

Hoppas ni har en jättefin söndag med familjen och vänner!

Ikväl kommer även veckans kommentar, har fått jättefina kommentarer o mail från er läsar, blir helt förstummad av er. Så bedårande vackra ni är!

Kärlek
Truly Yours
/ - D.


Postat av: the

är det fotboll på elitnivå som du lirar?

2010-12-26 @ 10:54:13
Postat av: QUEEN

fin sida

2010-12-26 @ 12:21:04
URL: http://feelia.blogg.se/
Postat av: Linda

Visar massa snygga nyårsklänningar på bloggen!

2010-12-26 @ 16:07:58
URL: http://lindakero.blogg.se/
Postat av: Anonym

dede i vilket lag spelar du i??

2010-12-26 @ 18:16:37
Postat av: Anonym

snälla svara :) jag kommer inte på dinaa matcher ändå..

2010-12-26 @ 18:17:03
Postat av: Emma

Vilken fin blogg! :)<3

2010-12-26 @ 19:13:29
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/
Postat av: nj

Vad görs? <3

2010-12-26 @ 20:32:27
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: Zilva

Hur är DE? :)

2010-12-26 @ 21:40:02
Postat av: Hosse

GERRARD ÄR BÄST!!

2010-12-26 @ 21:40:50
Postat av: Linda

Gerrard är fantastiskt! Hela Liverpool är amazing, helt olik från Chelsea, känns som om Chelsea sålde sin själ för att komma upp i premier league. Synd.

2010-12-27 @ 17:37:23

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: