Ett öppet brev på Dedeprivat.



Ett öppet brev till alla läsare - övernaturligt på Dedeprivat.





Hey alla fina läsare! =D

Hur har ni det?

Det här är ett öppet brev till dig.

Alla vet om min historia nu. Jag skriver från hjärtat och driver bloggen Dedeprivat och skriver så ofta jag kan efter mina fotbollsträningar.

Är lagkapten i mitt fotbollslag och jag vill ge nånting mer än vad alla andra vanliga tråkiga bloggar gör. Mode, vardag är så tråkigt. Den här bloggen ger nånting extra som hela ens hjärta behöver.

Nu är jag äntligen hemma efter julafton
med mamma o pappa o en del släkt o vänner, och jag varit väldigt upptagen men nu kommer det utlovade öppna mejlet till alla ni mina läsare.

Jag tycker helt och hållet att jag har världens bästa läsare. Hands down. Så jag vill ge mina läsare nånting extra. Och en av de övernaturliga sakerna jag vill ta upp är hur man reser till andra världar.

Det går att resa till andra världar.
Och det är dags at introducera det och ha en hel weekend om bara det vilket kommer upp på Dedeprivat.

Vi får helt enkelt ta ett steg i taget
, vilket jag gjort när jag introducerat kategorin övernaturligt och det har verkligen varit en del mindblowing stuff som gjort att folk verkligen blivit medvetna om saker inom det paranormala.

Många har sagt med att bloggen Dedeprivat ger så mycket mer än vad andra vanliga bloggar ger. Det är meningen att den här bloggen ska förändra ditt liv för alltid men också stärka dig enormt.

Jag skriver för mitt hjärta får ont när jag ser
hur många människor som är ledsna, lider, svälter och inte hittar det där lilla extra så att de kan få ut sin fulla potential. För de får inte förutsättningar de behöver. Västvärldens passivitet och normsamhälle har skapat en sjuk värld.

Och det är dags att förändra det - för alltid.




Kissie är den direkta motsatsen till Dede.



Fri och lycklig? Blir man det genom att vara en stereotyp som Kissie och alltid leva i krav och måsten i en materialistisk värld? För i en sån värld förlorar man alltid till slut.

Nej riktig lycka och frihet är att upptäcka nånting mer utanför systemets gränser och få ut sin fulla potential av välmående och lycka.

Dedeprivat tar upp så otroligt mycket med:
- sanningen om mat/livsmedel/läkemdelindustrin, vår sjuka värld och maktelit, vardagslivet, övernaturligt, åsikter, personligt/privat, kärlekstexter, politik,  relationer, dissar/sågningar och revolutionerande känslor.

Min strategi och plan har alltid varit att ge hela mitt hjärta i detta och alltid stöttat alla.

Alla vet med att jag inte hinner skriva jämt
då jag har mitt privata liv med och som fotbollspelare så tränar jag ofta vilket mina läsare visat stor respekt för.

När jag inte spelar fotboll så stöttar jag speciellt hemlösa, fattiga och svaga på daglig basis och jag har påverkat över 100 000-tals människor.

Jag tänker förändra världen och jag kan aldrig nånsin ge upp
. För det finns en stjärna i mitt bröst av en känsla som aldrig kan dö ut.

Så jag vill att alla tar in den här enorma energin här! =D

Den här bloggen kommer vara ditt livs äventyr och den kommer förändra din värld för alltid!

Alla som vill hänga kvar i den vanliga tråkiga stereotypa världen med Kissie får göra det.

Men jag tror helt ärligt talat att den inte ger nånting man behöver.

Jag är hands down Kissie's motsats =D Kille, fin, äkta o gör allt ifrån hjärtat.


Jag tror med att man hittar saker för en anledning och du hitta hit.

So let's goooo!

Det kommer skapa en känsla.

Som gör en riktigt lycklig på riktigt och man känner "this is it".

De hjärtat alltid sökt efter.


Kärlek
Truly Yours
/ - D.




Postat av: lijah

jag gillar det du skriver, det gör jag verkligen. men jag tycker inte att man genom att dissa en annan varelse blir bättre själv, oavsett vad den här andra har gjort.only my opinion. annars keep up, jag fortsätter läsa!

/unicorn girl

2010-12-25 @ 18:36:38
URL: http://unicornery.devote.se
Postat av: Olivia

bästasde<3

2010-12-25 @ 19:44:42
Postat av: Olivia

<333

2010-12-25 @ 19:44:47
Postat av: Petra

Så länge du finns är jag inte orolig :) <3

2010-12-25 @ 23:33:46
Postat av: Emma

Tack för att du finns Dede!!<3



Du krossar kissie LÄTT!!!!

2010-12-25 @ 23:41:49
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Emma

Tack för att du finns Dede!!<3



Du krossar kissie LÄTT!!!!

2010-12-25 @ 23:41:52
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: taha

Du har världens bästa blogg men du lovar att t.e.x att avslöja hur man reser till andra världar,hur man kan se in i framtiden och dylikt men du avslöjar aldrig ju någonting. Du inleder och tar upp massa bra saker men du kommer aldrig till poängen :S . Du säger att du har hittar en bra tjej vilket är bra för att jag har följt din blogg ett bra tag nu och jag vet att du har varit ensam och det är en trevlig känsla för dig att du har kärlek runt omkring dig. Men det som saknas är att du säger att du ska förändra vår värld osv och sen avslutar du ditt inlägg, VI VILL JU HA SVAR FFS :D haha alltså jag vet att du har fullt upp med dina träningar och att du har problem hemma men alla människor är nyfikna och speciellt jag som researchar ganska mycket om sakerna du tar upp (det var så jag hittade till din blogg) allting är bra det du skriver men vi vill ha mera svar. Fortsätt det du håller på med, jag stödjer dig men vi vill inte vänta längre så snälla hjälp oss att bli mera mänskliga eftersom jag uppfattar det som att du har bättre kontakt med ditt inre och du skulle bli min idol om du hjälpte alla andra i din omgivning att bli mera människa precis som du är.



Positiv Energi till dig från Taha :D

2010-12-26 @ 00:32:26
Postat av: J I L L I Z

åh, sjukt snygg och bra blogg asså :D

2010-12-26 @ 02:55:13
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: A

Dede, med all respekt, men att en kille som dig skriver om ... kissie ?? wtf liksom, det går inte ihop. hon borde inte ens NämnaS i den här bloggen. Vafan har hon med det att göra. Varför hakar du dig fast vid henne??? it makes no sense. Jag blir bara förvånad, att du med sådana (enorma... elr jag vet inte hur jag ska kalla det, men du fattar) tankar ens har ett UTRYMME för något som kissie... och t.o.m lägga upp bilder på henne. makes me sick.

Jag följer ett par bloggar, förutom din, och det är inte kissies. självklart har man hört talas om henne och besökt ett par gånger för att sedan äcklas av människan o låta bli...

Well, det var väl bara det jag ville säga/fråga för idag..

puss

2010-12-26 @ 03:33:29
Postat av: D.Dede

Taha //



Tack gumman =D De kommer, jag måste dock skriva ihop lite så de blir förståligt. Det är inget inlägg man bara kan kluddra ihop på en kväll utan det måste bli förståligt för alla mina läsare, har unga läsare med. Tack gumman =D



Kärlek

/ - D.

2010-12-26 @ 09:40:14
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: D.Dede

A //



Anledning för att Kissie togs upp är för att vi är varandras motsatser och jag kommer kritisera många från normsamhället. Jag kritiserar många fler och en av dem som har störst inflytande av den stereotypa bilden nu bland vår generation är Kissie, därför är det viktigt o ge kritik o visa vart man står, hoppas du förstår.



Kärlek

/ - D.

2010-12-26 @ 09:42:49
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Vanessa //



Tack så mycket =D Nästan veckans kommentar där!



Tack alla andra med.



Nu ska jag skriva nästa inlägg.



Kärlek

/ - D.

2010-12-26 @ 09:43:52
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: taha

Glömde skriva att jag är en KILLE :D haha men det är lugnt :P det blir så när man har ett turkiskt namn :P



Positiv Energi till dig från Taha :D

2010-12-26 @ 14:39:53
Postat av: D.Dede

Taha //



Tack =D Jaha där ser man, har en tjejkompis som heter Tara så associera till namnet då de var liknande. Peace bro! =D



Kärlek

/ - D.

2010-12-26 @ 21:42:24
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: