Hur Matilda fångaDe D.


Hur Matilda fångaDe Dedes hjärta.





Världens mest svårfångade kille blev fångad? Och D ville bli det med.



Den här kvinnan. Hon hade nånting som många andra tjejer inte har. Det där lilla extra jag sökte. Nånting mer än bara ett vanligt stereotyp skal utan nånting inombords. Hon hade det där själsliga, innerliga, vackra som få människor i denna värld har.

Jag har alltid skrivit att jag är världens mest svårfångade. Och att jag vill älska någon mer än bara fysiskt. Många av mina kärlekstexter om Girlie handlar om det själsliga samförståndet och en utopi att stjärnorna exploderar när våra ögon möts.

För att bli fångad. O för att ge den där villkorslösa kärleken som inte kan förklaras med jordiska definitioner så måste det vara en väldigt speciell tjej som förtjänar den. Matilda har allt det där. Hon är den där kvinnan jag alltid drömt och lite till.

Våran relation är verkligen helt fantastisk. Vi förstår varandra och vi kan hitta på vad som helst när som helst. Det finns inga begränsningar. Vi har en otroligt bra dialog med, och jag kan aldrig se någonsin att vi skulle kunna bli osams. Vi har alldels för speciellt, innerligt och vackert band mellan oss.

Hur visste jag då att Matilda var Girlie? Det var genom hennes ord. Hon sa saker, förstod saker.  Hon ville inte ens vara offentlig, hon ville bara ha mig. Hon sa alltid "att höra dina ord är som att höra sin egen själ, som om dina ord är mina." Och det hon sagt och skrivit till mig har fått mig helt förbluffad, för det har varit så speciellt och innerligt vackert.

Jag önskar alla kan älska så här på jorden
och göra den man älskar till världens lyckligaste. Men vi lever i dag i en väldigt fucked up värld med stereotypa stela tillgjorda robotiska förhållanden och man mår inte bra av dem. Det viktiga är att hitta det själsliga samförståndet och där räcker inte bara tomma ord, försöka spela reko, utan man måste visa vem man är med hela sitt hjärta.

Jag älskar Matilda. Hands down. Jag har världens vackraste innerligaste flickvän.

Att hon fånga D. Var bara menat att bli.

Jag sa nej tack till alla stereotypa tjejer. För jag sökte något mer.

Och jag fick en innerligt finslipad vacker stjärna från solnedgångens hav.

Natten vi sågs. Natten vi pratade i 6 timmar mellan 4 ögon.

Att hitta Girlie. Gjorde mig oövervinnerlig.

Nu kan ingen besegra mig oavsett vad som händer.

Det som existerar i mitt bröst nu är obrytbart, oslagbart och oövervinnerligt.

Kommer ni ihåg.

Jag skrev ju "Hur man tämjer en vildhäst" men aldrig svaret.

Som en fjäril på en sommaräng men inga håvar i världen kunde fånga mig.

Men den här tösen. Den här vackra varelsen.

Hon är Girlie som jag alltid skrivit om i mina texter och som jag drömt om.

Och jag älskar henne av hela mitt hjärta.

Jag hoppas alla kan älska så här och verkligen visa hur mycket någon betyder och hur mycket man älskar den.

Nu är det äventyr som väntar.

Revolutionärsromantik.

Och mer kärlek än vad jordiska referensramar kan begränsa.

Det kommer explodera.

Matilda. Du har mitt hjärta.

Jag är bara din. Jag älskar dig från djupet av mitt hjärta.


Kärlek
Truly Yours
/ - Din D.



Blir många äventyr nu för mig och baby! Kommer bli overkligt spännande! =D
Mer om det i morrn!
Postat av: Fiia

I en av texterna om att alla skulle kunna ta vara på den man älskar och sånt. Jo men världen idag är som du skrev fucked up! Håller med dig och ännu en gång är glad att du äntligen hittat din och att du är lycklig ;).



Kram.

2010-12-21 @ 09:27:33
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: Petra

Oooooh de är så fin kärlek :) önskar med få känna så men de får man väl aldrig :(

2010-12-21 @ 11:03:48
Postat av: Petra

<3

2010-12-21 @ 11:03:55
Postat av: Anonym

Var hon på dina fotbollsmatcher?

2010-12-21 @ 13:31:40
Postat av: ana

så otroligt fint, jag önskar er all lycka <3

2010-12-21 @ 15:32:14
Postat av: E

så obeskrivligt glad för din skull, ta vara på det fina som ni har!

2010-12-21 @ 17:14:16
Postat av: sanna

Oh...Girlie..

2010-12-21 @ 19:01:19
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: sanna

Vad skrev Matilda mer. Kan du inte avslöja det lite knep :)

2010-12-21 @ 19:02:04
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: Nanna

Jag vill också att min kille skriver sådär till mig



Och beter sig annorlunda, fint o vackert! oh :(

2010-12-21 @ 19:43:18
Postat av: Miss Bill

DEDE!!! FINASDE!



Girlie är Matilda asså :D aah grattis boii!

2010-12-21 @ 19:48:09
Postat av: Moa Björn

Åh, det gör ont i mig. Ont av lycka och ont av avundsjuka. Jag önskar att jag var lika älskvärd som du. Att att kunna få en människa att falla för mig. Falla så djupt att personen göms innuti mitt hjärta. Att ha förmågan till det, det borde du verkligen vara stolt över. Jag önskar er all lycka i framtiden, vi ses i ett annat liv.

2010-12-21 @ 20:19:29
Postat av: beka

åh va fint skrivet :)

2010-12-24 @ 19:49:24
URL: http://dionb.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: