GoDmorgon MeDDelande på en sönDag.



Godmorgon alla! =D Hoppas ni har en bra dag =D

Här är de fint me de!

Jag går bokstavligen på moln...Nu är jag oövervinnerlig. Nu kan ingenting besegra mig även om jag skulle förlora allt för jag har känt den känslan av Girlie som gjort mig oövervinnerlig.

JAG MÅR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRAAAA! =D

Så lyyyyycklig! =D

Idag ska jag svara lite mejl och softa ner och sen ska jag ta upp ett intressant och spännande ämne på Dedeprivat.

Godmorgon lovelys =D catch u soon!

Kärlek
Truly Yours
/ -  D.





Tack så hjärtligt alla för alla gratulationer!

Har blivit väldigt trött nu, har börjat med en special-diet som utgår från mycket frukt o grönsaker. Har börjat med den idag så jag kommer vara mycket tröttare nu de närmaste dagarna.

De var också de jag skulle ta upp, mat. Hur vi konsumerar det och vilken mat som är bra och vilken mat som är farligt.

Har beläst mig i ämnet de senaste åren
och vet att den maten västvärlden får idag skapar så mycket åkommor och ohälsa. Cancer ökar lavinartat, hjärt-kärlsjukdomar likaså.

Men varför finns det knappt inga cancerfall i Japan alls?

Det beror på livstil och vad vi äter.

Mer om det i morgon.

Och i morrn kör jag i gång ordentligt med min nya diet.

Problemet blir sen att laga all mat jag läst om, men Matilda ska hjälpa mig med den biten ;D
haah yee!

Mat-special i morrn på Dedeprivat!


Kärlek
Truly Yours
/ -  D.
Postat av: My

snälla De, nu när du äntligen har hittat Girlie, kan du väll lägga upp en bild på dig själv nu eller säga hur gammal du är ! ;D

Btw är så glad för er skull!

trodde aldrig att sån kärlek fanns men nu har du bevisat det! :D

Gratttttttis!!!! :D

2010-12-12 @ 12:26:41
Postat av: TheOne

Jag kommenterar vanligtvis inte på bloggar, och det hör egentligen inte till detta inlägget men ja känner att jag måste skriva det här ändå. På senaste tiden har jag funderat mycket på framtiden, ska man bli en "robot" bli mäklare, tjäna pengar, säkra mitt och mina föräldrars liv, leva ett "bra" kort liv man har på jorden, eller släppa fram det som har brunnit i hela mitt hjärta. Såg dokumänteren om delfin slakten i Japan, grät, såg ship to Gaza imorse, vill åka med på nästa konvoj. Det brinner inombords på mig, kan inte blunda, VILL inte blunda mot orättvisor, mot lidande och leva ett liv vid sidan som att inget annat händer. Blir ibland avundsjuk på människor som kan skratta och bara vara så ovetande naiva. Jag kan inte, det går inte att stänga av när man vet. Och sen av en slump kom jag in på denna blogg nyss, bläddrade igenom vissa av dina inlägg och känner mig starkare att veta att det finns människor som du. Är det en slump? Knowing is not enough, we must apply, knowing is not enough, we must do". Just a few words from a girl who wants to change the world. Fortsätt väcka människor. /L

2010-12-12 @ 14:14:40
Postat av: 10a på BLOGGPORTALEN

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jywylqgfvX8?fs=1&amp;hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jywylqgfvX8?fs=1&amp;hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

2010-12-12 @ 14:17:48
URL: http://audigier.blogg.se/
Postat av: Fiia

oj, visste inte att du skaffat dig en flicka!

är de bara jag som är efter för att jag bara ligger hemma hela dagarna...

2010-12-12 @ 15:24:41
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: Fiia

och finns de inget sätt man kan prata med dig nån stans.. menar inte på telefon utan på ett annat sätt!

de du har nu går inte för mig att skicka på.

2010-12-12 @ 15:32:07
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: olivia

<33

2010-12-12 @ 19:14:17
Postat av: Miss Bill

Kul o se dig lycklig DEDE! :)



Vad händer idag då finasDE? <3

2010-12-12 @ 20:53:10
URL: http://missbill.se
Postat av: Miss Bill

Kul o se dig lycklig DEDE! :)



Vad händer idag då finasDE? <3

2010-12-12 @ 20:53:24
URL: http://missbill.se
Postat av: Moa Björn

Att vandra på moln är magiskt. Det är en känsla som inte är lik någon annan. Man måste greppa tag i något illa kvickt för att inte lyfta från marken. Underbart. Kärlek kan verkligen grena sig enda ut i fingertopparna.

2010-12-12 @ 21:34:59
Postat av: D.Dede

Ssss //



Japp, Matilda har läst bloggen =D



Kärlek

Truly Yours

/ - D.

2010-12-12 @ 21:49:46
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: