Dede hemma



Hey alla!

Idag har jag pratat med Rita och strukturerat lite planer!
Har även svarat på debatten om mitt senaste mat-inlägg.

Doktorer och professorer som Birgitta Strandvik, Annika Dahlqvist har även gått ut och sagt att överintaget av kolhydrater skapar hälsoproblem. Det är inte att man ska utesluta kolhydrater.

Läs ordentligt på länkarna, se klippen.

Veckans kommentar&Veckans film kommer i morrn på Dedeprivat.

Börjar få panik med på att jag inte hunnit svara alla mejl än, så har jag inte svarat er än, så är det på gång! =D

Kärlek
Truly Yours
/ -  D.
Postat av: Anna

Hej vännen! Jag följde dig förr i tiden på den ack så härliga sajten lunarstorm. Du fängslade mig totalt, vem vad denhär spännande personen som bemästrade orden så? Jaa jisses, du har verkligen imponerat på mig och jag har aldrig någonsin glömt bort dig.



Däremot har jag inte förrän nu, många år senare, kikat in på din blogg. Jag tror det beror på flera saker, dels för att jag varit rädd att dina ord inte alls skulle vara så fängslande som jag minns dem och dels för att jag inte orkat med sanningen utan jag har gömt huvudet i sanden litegrann(är det nånting du skriver om så är det just sanningen). Jag har helt enkelt levt lite i en bubbla, för det som hänt mig de senaste åren har inte varit okej så jag stängde av totalt. Nu är jag dock redo att följa dig och läsa dina fantastiska ord igen, för är det något jag märkt nu när jag suttit och bläddrat sida efter sida så är det att du är precis lika fantastisk med ord än i dag. Tack ska du ha och jag hoppas verkligen att du åstadkommer allt du vill här i livet! Skickar dig många stärkande kramar och tro mig, jag kommer verkligen hålla utkik både här och där efter dig och din fantastiska lyrik! <3

2010-12-14 @ 21:31:04
Postat av: Zilva

Most awesome :) <3

2010-12-15 @ 09:15:01
URL: http://zilva.bilddagboken.se
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Jagg googlade min bakgrundsbild - men jag kan skicka den till dig om du vill??



2010-12-15 @ 10:24:51
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Mia

Jodå.. de får gå. Man ska väl inte klaga.

Går de bra mellan dig och Matilda då? :) hihi myspys!

2010-12-15 @ 10:54:52
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du vet att du verkligen inte behöver svara på kommentarerna som jag skriver? Förstår att du inte har tid med sådant ju. :)



"Bra att du slutat med de antidepressiva, vilka åt du? Vilka biverkningar fick du?"

Jag åt Seratrilin Teva, ångestdämpande. Detta eftersom jag inte klarade av att göra vardagliga saker utan att få panikångestattacker.

När jag slutade med dem så kom alla tankar och känslor tillbaka. Det var hemskt svårt att särskilja alla tankar i huvudet, och i början bara grät jag. Men nu känner jag mig faktiskt starkare, om än svagare. :)



LCHF, eller liknande, leverna är i din meningen..? Minskat intag av Kolhydrater, men lagom mängd fett/protein?

2010-12-15 @ 12:36:35
URL: http://darkshiira.blogg.se/
Postat av: Gee

Va vacker Rita är!! snygg!!

2010-12-15 @ 13:18:32
Postat av: Gee

Va vacker Rita är!! snygg!!

2010-12-15 @ 13:18:38
Postat av: lijah

sv:Jag minns inte var jag hittade den.

Jag är bara en sucker för enhörningar, så jag sparar allt jag hittar med de haha. har alltid två med också^^

2010-12-15 @ 15:52:45
URL: http://unicornery.devote.se
Postat av: ange

Sööt bild :D

2010-12-15 @ 16:09:07
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: Fiia

hejhej!

tack för msnen och lugnt med att du svara så sent.

2010-12-15 @ 18:05:34
URL: http://cutis.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: