Övernaturligt!



Övernaturligt!


Nu kommer övernaturliga rubriken fyllas på med massa teman som ni kan ta del av. Det är ju nånting som präglar min blogg väldigt mycket, de övernaturliga är fullt naturligt för mig dock.

Jag tänker inte bara skriva om det, utan även bevisa det.

Det finns fler världar, fler dimensioner. Albert Einstein la även fram det vetenskapligt genom strängteorin, då det finns 10 dimensioner+1 (tidrum)

Det betyder att allt du ser här på jorden, vår 3-dimensionella värld är inte allt som existerar.

Det finns mycket mer.

Oh det är dags att låta att alla ta del av det. När vi inser att vi har en otroligt samband med allt och förstår vår sanna natur, så kommer systemet förändras, denna värld är uppbyggt på kapitalism och materialism och långt ifrån vår egentliga källa.

När jag först började med den här bloggen var det jättesvårt, för hur ska jag få ut allt?
Hur ska jag berätta allt?


Jag tror de var mycket förvirrande för många i början att förstå allt, men jag tror också det var därför också många fortsatte läsa - för alla ville förstå "Vad är de här för nått?" Alla ville veta mer om D, mer om allting, det övernaturliga och förstå saker.

Alla ville bara läsa mer, mer och mer på Dedeprivat och läste hela tiden om och om igen, för det fanns en hemlig nyckel i allt.

Man fastnar i Dedeprivat! Och man vill veta hur allt kommer sluta...

Jag lovade att förändra din värld, och det är ju ingen idé att jag slutar nu?

Det är otroligt att många känt redan att jag förändrats deras värld...

Jag som bara börjat haha? =D


Massa kärlek straight at you!
Bless you!
/  - D.




Postat av: Fiia

Varsågod ;)

hihi, tack.

Fortsätt blogga!

2010-04-08 @ 17:36:15
URL: http://Cutis.blogg,se
Postat av: LEGENDEN

Gillar din blogg starkt :D

2010-04-08 @ 19:25:54
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: hanna

Verkligen skönt att du finns D (:

2010-04-08 @ 19:43:08
Postat av: hanna

<33333

2010-04-08 @ 19:43:16
Postat av: sandra

Du är fiiiiin! :)

2010-04-08 @ 21:46:56
Postat av: sandra

Du är fiiiiin! :)

2010-04-08 @ 21:47:02
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ser inget när jag trycker på de övernaturliga rubriken??

2010-04-08 @ 22:49:50
Postat av: kanskegirlie

hur gör man för att bli girlie då?

är girlie i den världen eller den här världen?

2010-04-08 @ 23:04:51
Postat av: kanskegirlie

måste man kunna de övernaturliga för att bli girlie?

eller är hon övernaturlig??

2010-04-08 @ 23:05:12
Postat av: emma

jag är beroenDE av din blogg.



har varit inne 27 gånger idag :P

2010-04-08 @ 23:42:31
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emly

det finns mycket som vi inte ser. Människan är bara för dum för att kunna förstå eller observera detta.

Vi är trångsynta, iallafall dom flesta!



jag skriver också om en hel del övernaturligt och ockultism på min blogg. ! =)



2010-06-27 @ 13:50:26
URL: http://ninequestion.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag brukade ha denna ' ser in i framtiden-drömmen.'

Det var så hemsk. Jag fattade inte ett dugg vad som hände med mig, trodde att jag blev paranoid. Jag såg inte bara in i framtiden, såg också varelser brevid alla mina kusiner, släktingar, vänner jag inte hade träffat än m.m. Dessa varelser jag såg gav en extrem känsla av fara. Och jag kunde inte vakna, jag var fast i min dröm. Jag såg dessa varelser göra mina kompisar illa. Detta gick så långt att jag vågade inte sova, jag visste att jag skulle se dem igen. Bad til gud att drömmarna skulle försvinna, köpte drömfångare, lade en kökskniv under madrassen (farmor sa att jag skulle känna mig tryggare och därför inte drömma 'mardrömar.) Vågade inte säga att jag såg in i framtiden. Tills slut försvann varelserna. Sen blev drömmarna kortare. Sen kunde jag inte höra vad de sa, bara se vad de gjorde. Nu 2 år senare har de försvunnit - totalt. Jag skulle anse denna perioden för trauma om inte drömmarna visade den sprituella världen, världen där jag hör till :D

2010-07-02 @ 20:51:25
URL: http://yellowmonkii.blogg.se/
Postat av: Mee

Gillar din blogg :) Jag gillar även lite oförklarliga saker , det gör livet spännande ;)

2011-05-19 @ 14:31:33
URL: http://meelike.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: