D.Dede hemma ! Veckans text från D!

Heeyyoooo alla ruffycuteys! =D =D

Hur är läget söötnos? =D
Hoppas ni har en jättefin fredag! Sol hos er med?
=D

Well, jag höll på med nytt material vid studion igår och sen fotbollsträning så blev kind of late.
Det händer helt otroliga saker i mitt liv varje dag! Vem vet hur allt de här ska sluta?
"De borde D veta, du kan ju se in i framtiden". Alla vet ju om den gåvan jag har, och att jag sett fragment av framtiden och det är därför jag väntar på "Girlie". Fast framtiden är samtidigt föränderlig. Men jag har kvar min tro och hopp att inte förvandlas till en stereotyp som har 10 tjejer varje natt.


Den bortskämda överklasstjejen vs revolutionären Girlie!

(Ja behöver inte ens nämna vilken tjej som skulle kunna fånga mig o bli min flickvän =D )




- Den bortskämda fucked up överklasstjejen -

"Hej mitt namn är ****, jag bloggar och gillar mode smink o sånt
På fritiden så festar jag ...och ah, festar ännu mer eller ser på film med nån
Mycket mer finns de nog inte att säga om mig, men jag är orginell och rätt unik!
När jag blir stor så vill jag bli frisör eller jobba på en känd butik!
Oh skit i ryktena, alla som snackar om mig är bara hoes D
Assååå du vet, nobody is perfect but im pretty fucking close D...;)
Alla dör som kopior men jag tycker jag...? eh vet inte vad jag ska säga mer
Tack alla fans de är ju ni som gör mig känd, ni vet att ja älskar er!

"Ge inte såna här tjejer uppmärksamhet eller en sekund av din tid
Om folk ignorerar dem förändras de och får ett annat perspektiv"



- Den unikt vackra revolutionistiska Girlie -

Girlie är jag. Mitt mål är att revolutionera hela systemet.
Jag tycker media idag består av dålig journalistik som inte speglar problemet!
Därför borde vi gå ut på gatorna idag och låta orden bli kamp...
Att bygga en ny värld kan man först om man vågar gå till roten med allt!
Hela systemet har blivit galet och vi behöver ändring
Mitt hjärta vill så mycket mer i livet och brinner för förändring
Och jag är trött på alla egoistiska robotiska svenssons och våran jantelag
Därför tänker jag gå mot strömmen och kämpa tills mitt sista andetag...

"Många blir stereotyper och blåser iväg av den kapitalistiska lögnens storm..
Men riktigt skönhet är att våga vara unik och gå den väg ens hjärta drömmer om..."

Worldclass on that.

Bli det du vill bli innerst inne, inte stereotypa produkter!
För de är genom din förändring, allting kan förändras.

Det finns en helt annan värld...fastna inte här...
Let me show you...

Let's go ruffy!

Kärlek
/ - D.

Postat av: kanskegirlie

jag är hon den andra tjejen, det säger många av mina vänner.

2010-04-16 @ 20:05:05
Postat av: kanskegirlie

alltså jag är mer den andra tjejen en den första, jag tror jag vågar gå min egen väg <3

2010-04-16 @ 20:13:16
Postat av: tina

Vackert :)

2010-04-16 @ 22:24:41
Postat av: tina

<3333

2010-04-16 @ 22:24:50
Postat av: emma

vet inte vad jag ska säga mer än WOOOW! :) Du är helt otrolig!!!

2010-04-17 @ 08:51:09
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

*helt otrolig på så många sätt, jag förstår inte att du finns ens

2010-04-17 @ 08:51:31
Postat av: rita

Keep it up Dede :)

2010-04-17 @ 09:44:36
Postat av: sandra

älskar ditt tänkande :)

2010-04-17 @ 09:48:48
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

jag tänkte på det du skrev om framtiden, har du inte sett girlie lite då? så du har en aning?

2010-04-17 @ 09:49:50
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Sara SB-stylist

Du är absolut den FINASDE, SÖTASDE, RARASDE, GULLIGASDE, SEXIGASDE, UNIKASDE, UNDERBARASDE, COOLASDE, TUFFASDE! :D



love you D!

Det finns bara en som du (: <3



2010-04-17 @ 11:25:42
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Felicia - Ord trycker inte ner mej ♥

hej har en frågestund på min blogg, ställ gärna en elr fler frågor, www.dukankallamejfea.blogg.se ! <3

2010-04-18 @ 12:56:21
URL: http://dukankallamejfea.blogg.se/
Postat av: clara

Du är otroligt fin&smart!



Stå på dig för alltid DEDE - det finns ingen som du (:

2010-04-18 @ 21:35:07
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Anonym

visa bild på diiiiiiiiiiiiig

2010-05-23 @ 18:11:23

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: