I killarnas omklädningsrum...+ some true shiii

Idag har jag fotbollsmatch...
Och ska coacha typ 13-åringar pojkar&tjejer de ville ha mig som tränare så de har typ sagt det till sin nuvarande tränare =D hahaa, så jag ska hjälpa till på den här matchen =D

Sen ska själv iväg och spela och idag ska ja registera och skriva ALLT vi säger i omklädningsrummet.
För det är verkligen så sexistiskt och homofobiska riktigt grova toner...

Det känns ju sådär, men när det väl händer såna dialoger så känns de naturligt o vanligt o nått folk skrattar åt, det ä ju rätt sjukt.

Så idag ska jag komma ihåg alla dialoger som sägs! Och posta upp dem!




Ett litet tips så här på lördagen är Svininfluensan.

TA INTE VACCINET MOT SVININFLUENSAN - Den är skapad för att tjäna pengar. Läs mer på länken!

http://dedeprivat.blogg.se/2009/july/svinflueansan-ar-gjord-av-manniskor-lakemede.html




Och sen ett tips eftersom de var 11:e september igår!

Många vet ju om nu i världen att det var den amerikanska regeringen, illuminati, CIA och hemliga sällskap som låg bakom 11:e september. Bushadminstrationen visste om det.
Det var de som tjänade pengar på att attackera sitt eget land .

Det står att "kriget kostade triljoner" - man måste alltid ifrågasätta vilka som tjänar pengar på det.

Vi styrs av makt och pengagiriga idioter.

Sibel Edmonds gick ut för nån vecka sen och sa: USA arbetade med Bin Laden fram till 9/11.

Politiker, experter, preseidenter, kongressledamoter, har alla gått ut och sagt att USA döljer något.
USA attackerade sitt eget land.
 

Det kommer bli en Revolution av detta.




Charlie Sheen säger till regeringen att säga sanningen

Miljoner människor kräver sanningen och även Charlie Sheen har gått och kräver sanningen.

Alla har sagt samma sak - många vet sanningen nu, USA attackerade sitt eget land 9/11 2001.
De samarbetade med Al-Qaida och CIA har berättat att de själva startade Al-Qaida för att inte bråka med Sovjet.

http://9-11.se/blog/
www.vaken.se

Revolution nån? Dags o ändra systemet.
Postat av: Anonym

Åh, fyfan, det var de som dödade Michael Jackson också, det tror jag iallafall! Man känner sig så svag, vill verkligen göra någonting.. Jävla USA, skitland.

2009-09-12 @ 11:39:21
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: Therese

Hur kan vaccinet mot svininfluensan va skapad för att tjäna pengar när hela sveriges befolkning får de gratis?? Om jag va du skulle jag inte tipsa folk om att inte ta de. För även om man själv inte drabbas så hårt av de så kan man smitta personer i sin närhet.. De e bättre att stoppa smittan nu än att låta den komma tillbaka i vår, i ett ännu värre skede..

2009-09-12 @ 11:42:41
Postat av: Bella

Varför det ? =S Det låter ju bara helt sjukt ju =S



love



/ Bella

2009-09-12 @ 14:10:45
URL: http://osterasensegan.blogg.se/bellabuske/
Postat av: malin

sv; haha, okej tur de xD

ja, anna är världens underbaraste! hon är en sån som alla tycker om,hon bryr sig om alla :) är verkligen glad att jag lärde känna hon :)

kram!

2009-09-12 @ 18:15:49
URL: http://eeriksson.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Therese //



Tror du tillverkningen är gratis? Tror du den inte kostar staten pengar när de köper in den? :)

Den kostar oerhört mycket pengar. De vill bara att fler ska ta den därför ger de ut den gratis.



Smell the air.



Bella //



För vi har makt-penga-giriga idioter som styr världen tyvärr. Så har det varit i flera årtusenden och det är dags att ändra de nu.



Besök

aktivist.se och vaken.se

2009-09-13 @ 02:40:51
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Therese

Klart jag förstår att de kostar och tillverka vaccinet.. Men de e ju inte de som är grejen. Dom vill ju stoppa smittan, för att den inte ska bli värre. Vilket den kommer bli om folk inte tar vaccinet. Därför tycker jag i alla fall att det är jätte viktigt att alla tar det.. Sen spelar de ingen roll vem som tjänar pengar på de.

2009-09-13 @ 12:51:57
Postat av: D.Dede

Therese //



Läs länkarna! De står att de inte bara tjänat pengar på det utan att VACCINET ÄR FARLIGT!



Det är ditt val, du får välja helt fritt - låta maktens män tänka åt dig och godta vaccinet som de tjänat pengar på och som är skadligt - eller ifrågasätta vad de är vi får.



Läste du att journalisten stämt de WHO för att vaccinet är farligt? Läs länken jag skrev.



Peace

/ - D.Dede

2009-09-13 @ 13:11:51
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har varit och lyssnat på sthlms smittskyddsläkare. Och enligt honom är vaccinet inte farligare än vanligt influensavaccin. Och han rekomenderade alla att ta vaccinet för att hindra att smittan sprider sej.Inte bara för sin egen skull utan även för andras. Bara för att jag tycker att de e viktigt att ta vaccinet betyder inte de att maktens män tänker åt mej, de betyder bara att jag vill skydda dom jag bryr mej om från att bli sjuka. Jag tar in information och bildar mej en egen uppfattning. Vore de så att vaccinet va farligt skulle dom aldrig låta oss ta de.

2009-09-14 @ 12:56:08
Postat av: D.Dede

Therese //



Vad förväntar du dig att han ska säga? Att de är farligt?



Ja, vi har märkt att du bildat en egen uppfattning men du måste förstå vart din källhänvisnnig ligger - och det är att lita på att den faktan de ger är ovinklad och god.



Jag kan inte mer än varna dig att inte ta det, det säger en del själv om jag vägrar att ta det och redan har varnat mina föräldrar och vänner.



Du får förövrigt kolla på rapporterna och länkarna.



Förövrigt? Är du med i matchen? Det stod tydligt att Jane anmält WHO världshälsorganisation för detta - det borde säga dig nånting att de är anmäla till FN för att vaccinet är farligt. Wake up! (ja vet man hatar att känna sig dum och att se världen för vad den egentligen är kan ta tid)



Peace

/ - D.Dede

2009-09-14 @ 13:53:31
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite sent nu kanske man du kan inte lyssna på vad dom i USA säger. Vi Sverige är med i EU och dom måste godkänna ett vaccin innan det får tas i bruk. Så i Sverige har vaccinet blivit försenat (som du kanske vet) och det var för att det inte var godkänt av EU och då ville inte Svenska läkare använda det. Tror du själv att regeringen skulle göra hela sin vårdpersonal sjuk? Eftersom att det är dom som ska få vaccinet först.



Men visst, det finns dom som blir dåliga av vaccinet. För det finns inte NÅGOT vaccin i världen som alla människor klarar av. För varje år är det flera stycken som blir sjuka av det vanliga influensa vaccinet.

2009-09-18 @ 13:04:23
Postat av: D.Dede

Anonym //



Läs länkarna eller shut tha hell up! =D



Ett gott råd i all välmening. Sluta vara en robotisk produkt som svarar vad massmedia lärt.



Tänk självständigt - vaccinet är farligt.

Du tar det på egen risk.



Kärlek

/ - D.Dede

2009-09-23 @ 19:32:10
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: