Otroliga saker på gång på dedeprivat!


Heyyoo! =D

Det är helt otroliga saker på gång här på dedeprivat.blogg.se  - och jag har ju sagt sen dag 1, den här bloggen kommer förändra din värld helt och få dig stark och självständig =D Samhället är så fuckat att de verkligen gjort oss till robotiska puppetdockor i en gråskala. Du kommer bli så stark och förstå så mycket mer om världen, för det är enkelt och bli vilsen i en desillusionerad värld. Svårt o hitta sin väg och förstå vad man ens gör här.

Du har tur som hittat  =D jag tror stenhårt på destiny, man hittar något för en anledning. So welcome! =D

De kommer vara en del otroliga nyheter som är, helt out of this world. Det händer så otroliga saker i mitt liv så de är svårt att ana =D jag lever verkligen the dream.

Jag kommer berätta mer o mer...




Dagens stördaste mejl: (ett utrdag ur den, brevet var låååångt!)

Fick de här brevet: "HEey heeey mr dede finasde aaah ska du flytta har ja hört o vart uppträder du nästa gång. Du kan ju höra av dig till 070-******* älskar dina ögon och din mage haaha sett de på bild (: <3 är du ihop med Manda än? ja tycker inte hon passar dig för de är lixom inte din stil så att säga. Ja ser myyycket bättre ut"



This is sooo wack. Varför är vi västerländska personer så lättmanipulerade?
Skönhet&Fame!? 26 000 barn svälter ihjäl? Vi borde revolutionera världen NU!
Inte sitta på nån jävla gungbräda utklädda som playboy-bunnies!?



Alla vet att jag nobbat massa modeller, "vackra utvikningsbrudar" och dissat så många tjejer?
För jag vill inte ha världens vackraste kvinna...jag vill ha världens vackraste kvinna själsligt =D
Jag bryr mig fan inte om ja är den sista killen o tänka så, men så har min mamma lärt mig att det är så man ska älska. Min mamma är verkligen den som lärt mig allt om kärlek.

Den stora kampen just nu det är verkligen de som vill revolutionera världen o förändra den mot de robotiska puppetdockorna...

Det kommer komma en revolution.

Väljer man att va en robotisk puppetdocka? Sitta på sitt egocentriska arsle och titta på Top Model och bara eftersträva skönhet&fame eller väljer man att bli den som kan förändra världen?

You can never stop The D - kommer attackera allt och alla!

Om jag hade varit på blogawards hade ja läxat upp alla - Kissie till Blondinbella - FUCK OFF BOTH OF YOU! =D
Aaww guess those bitches are scared of the D ;D so cute!










Postat av: Anonym

Sant!

2009-10-08 @ 09:51:18
Postat av: amanda

haaha go get'em D!

2009-10-08 @ 15:44:41
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: stina

vem är hon på bilden??

2009-10-08 @ 15:45:42
Postat av: emma

gooo Dede!!

2009-10-08 @ 17:10:04
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: clara

Dina åsikter är så bra!

Sprid dem alltid (:

2009-10-08 @ 17:11:48
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Sandra

Du borde vart där och sagt dina ord!!



GO DEDE!! :D <3

2009-10-08 @ 19:32:38
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

att du var där o höll tal mot alla :P

2009-10-08 @ 19:59:16
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: angelica

Ser seriöst upp till dig mer än någon annan! du har min röst om de skulle välja en världspresident.

2009-10-08 @ 20:01:18
URL: http://metrobloggen/ange3lica
Postat av: angelica

Ser seriöst upp till dig mer än någon annan! du har min röst om de skulle välja en världspresident.

2009-10-08 @ 20:01:42
URL: http://metrobloggen/ange3lica
Postat av: Therese

Jag är vilsen. Men dina ord talar rakt till mitt hjärta. Dom ger mej kärlek när jag känner mej så trasig så jag vill gå sönder. Dom ger mej hopp när jag känner mej ensam. Dom gör så jag vågar tro på nåt större och bättre än de jag redan har upplevt.

Dina ord kommer alltid att leva kvar inom mej och ge mej styrka när jag än behöver.=)

2009-10-08 @ 21:50:47

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: