Att lära sig släppa taget och tro på sin innersta känsla.







Du måste lära dig en sak.

Att kunna gå vidare oavsett om det är kärlek, dåliga minnen eller tragedier.

Vi går alla igenom svåra saker i livet. Det händer mycket och vid de perioderna är det otroligt tungt.
Men det kommer bättre dagar. Det gör det om du verkligen tror från hjärtat. Verkligen tror från ditt inre.

Personligen har jag äntligen lärt mig att släppa taget - och det är okej att sakna ibland och titta bakåt nångång då och då. Det är absolut inget fel med det.
Ju längre tiden går desto större gap blir det mellan de gångerna då man tittar tillbaka.

Efter 3 år...

Jag hade allt man kunde önska sig i den materialistiska världen o allt de stod för.
O jag lämnade allt. I was just, "Im out of here, gone, bye. You'll never see me again".
För jag kände i hela mitt hjärta att de var fel att leva så, det var inte jag.


Men det finns ju självklart dagar
 man påminns och blickar tillbaka.
O personligen hade ja svårt att förlåta mig själv att jag sårade många människor genom att gå min egen väg.
Att förstå sina val och även påminnas om dem.


Jag ville inte ha en stereotyp modell vid min sida, o ja ville inte ha alla världens pengar...jag ville nå nånting annat.


Mitt hjärta vill mycket mer...

För jag har alltid haft så mycket inom mig. Oh vet så mycket om allt i hela världen och bortom den, och jag vill bara vara mig själv och bli den personen jag ville bli när alla stereotypiserades och ingick i det systematiska robotiska systemet.


Det går inte att vara sig själv i den stereotypa världen med ett påklistrat leende, plugga, jobba 9-5.
En del blir bara apatiska robotar som går i systemet. Jag visste inte va ja skulle bli den dagen jag gick...en osystematisk revolutionär. Men jag blev allt jag drömt om.


Mitt mål är att revolutionera världen. Mitt mål är att förändra den.
Förändringen börjar inifrån.


O jag är inte ensam i denna kamp. D
et finns nu så otroligt många som täcker min rygg, och så många som tror och hoppas på mig.


Ingen kan förstå känslan förens de upplevt den, så ingen kan döma mig förens de gått i mina skor och sett världen från mina ögon.


De är världens bästa känsla...jag lovar dig.


Att känna connection me allt - och känna "fan, de här är allt jag ville bli, jag är allt vill vara nu" =D


O ja växer för varje dag, allting växer kring mig, och jag förvandlas bara till nått starkare för varje dag som går =D


Jag brukar säga att jag har två superkrafter..(De finns en tredje kraft, men den kommer när tiden är inne, o den är hemlig)


*Att jag aldrig kan ge upp, det finns en kraft inom alla människor även när "viljan tar slut". Man måste hitta den kraften.
* O folket bakom mig är min andra kraft, det är de som skapar energin och de är de som gör det.

Så när jag säger "D" så menar jag er, "De" för det är du som är D.

Yep, det är DU som är Dede. Det är du som skapar o förändrar världen genom dina val, dina känslor, dina handlingar, din kärlek o din tro.


Du är mig.

För vi är alla ett...

O du som läser är utan tvekan en människa som är värd allt...

Vackraste är du!

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede

Lär dig släppa taget om omvärlden och tro på din innersta känsla...endast då hittar man sina riktiga drömmar.

Postat av: Jeanette

Släppa taget och gå vidare är verkligen någonting som är svårt, men som du säger, det blir bättre ju längre tiden går, för vissa går det snabbt & för vissa tar det lite längre tid, och för min del så tar det lite längre tid, att sluta tänka och släppa taget helt, men jag vet att någon dag så så släpper jag det helt :)

2009-10-04 @ 20:42:05
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: bella

oh my du hade mycket att säga =) Jag tror på dig fortsätt bara ! Jag gillar inte att alla ser exakt lika ut vart man än vänder sig om i världen =) Och du står för en förändring =)

2009-10-04 @ 20:49:35
URL: http://osterasensegan.blogg.se/bellabuske/
Postat av: amanda

Guuud



Man älskar dig :)



Ja förstår inte hur en kille kan tänka så!

2009-10-04 @ 21:03:38
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: Sandra

<33 underbarasde o finasde såklart!

2009-10-04 @ 21:05:31
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Naaaaaw va sött ^^ Tack så mycket ^^

Kramar på dig

2009-10-04 @ 21:58:28
URL: http://sorotsia.blogg.se/
Postat av: Mina

Love your words !

2009-10-05 @ 13:19:59
Postat av: Clara

Dina ord inspirerar Dede!

2009-10-05 @ 17:32:36
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Anonym

Det är saant! <3

2009-10-05 @ 17:35:12
Postat av: emma

Det är saant! <3

2009-10-05 @ 17:37:18
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: angelica

Du är helt otroligt på de här.

Du har värsta gåvan !! underbar.

2009-10-05 @ 19:28:20
URL: http://metrobloggen/ange3lica
Postat av: Anonym

gulligt

2009-10-05 @ 21:08:49
Postat av: Hilda

Det har du faktiskt helt rätt i. Fast det är svårt att gå vidare, ännu svårare att släppa taget! Men det svåraste för mig är att hitta viljan för att släppa taget!

2009-10-06 @ 19:46:30
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: