Mina inlägg försvinner!


De sjuka är just nu att mina inlägg raderas bort, de är kvar typ 10 minuter sen är de borta?
Skriver för känsliga o sanna saker?

Jag ska försöka fortsätta posta =D (designen är inte klar än o de stör mig)

Men så länge kan ALLA ADDA MIG =D [email protected] - jag skickar allt från blogg där genom massmail!
(OBS - detta är ingen msn utan jag skickar bara mail) =D så alla ladys, take it easy!

Den bästasde finasde tuffasde killen på jorrn, RUUFFFY-DEDE!

O till den där tjejen som skrev: "DEEDDEE du lovade *snyft snyft* att videoblogga snart*

mm det är på gång gumman? det är bara det att ljudet inte funkar när jag pratar in, så de kanske inte är så kul då? Eller jo för dig som är helt galen att ba se mig o skriver anonymt.

Jag har mer respekt för alla tjejer som älskar mig utan att träffat mig sett mig än alla galna tjejer som sett mig uppträda på spelningar och enbart skriver o läser för att jag ser bra ut.

597 prenumentater på bloglovin - utan att skriva om mode&ytligheter! Im sooo looonely =D Realest ever in the blogworld!
Vore kul o glida in på blogawards nästa år o träffa Kissie o alla fjortisar man dissat ;D

HAH, F*CK YEEE =D

/ - D.Dede (en dag ska ja springa in på nobelgalan med nalle puh dress o ta pengar från rojalister, censur på de me blogg.se? =D )

"D.Dede är vad världen behöver idag
Alla vill vara mig, men ingen gör det som jag"

Postat av: Jeanette

Tråkigt att det tar sådan lång tid med designen, vad är det dom gör som tar så lång tid egentligen..? hmm..

Hopas allt är bra med dig :)

Kramar

2009-11-18 @ 19:57:35
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: elina

jag har aldrig sett din blogg förut men nu när jag läst endel inlägg så förstår jag att det är många som tycker du är helt underbar och fin osv. Du verkar som en snäll person, men endel av det du skriver är bara så fel..

Du tycker att utseende inte är allt utan att personen i sig är det viktiga. Du tycker att dom som ser bra ut och har bra självförtroende inte är något att ha, det finns väldigt många som ser bra ut och har jättedåligt självförtroende+att hon har en fin personlighet. Du skrev förut att du aldrig skulle välja en snygg kändis framför girlie eller vem de va du snacka om.. men dom kändisarna du snackade om, jag antar att du inte känner dom, så där dömer även du efter utseende. Nu kan jag ha helt fel om dig, eller rätt.. men jag tycker bara att du ska tänka på vad du skriver och vad du sedan själv gör ;)

2009-11-18 @ 21:02:44
Postat av: Anonym

har tänk på en sak.. du kanske är en tjej? :o okej.. troligen inte, men vadå.. okej de här kanske låter diskriminerande.. men killar brukar inte skriva med så här mycket känslor :o alltså, inte visa så mycket :o det är fint, kom ihåg det :)

2009-11-18 @ 21:12:03
Postat av: Du vet inte

de visar att du e en bra bloggare kanske?

men du måste också tänka vart dina läsare kommer ifrån

2009-11-19 @ 07:33:58
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: sandra

Du är amazing!!!



älskar dig :D <3

2009-11-19 @ 11:12:34
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Anonym

<333

2009-11-19 @ 11:12:53
Postat av: jacob

Hej du! Du har en fin blogg du!

Jag brukar inte direkt orka läsa bloggar, för det är så jobbigt att läsa långa texter som känns fejk. Men din bloggtext kändes inte fejk, man känner sorg, glädje, smärta.. bara så du vet det, eller de vet du antagligen redan eftersom alla tjejer som läser den här bloggen säger det, men det är verkligen så!

Ha det bra! /Jacob

2011-08-06 @ 20:10:05

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: