En revolution växer fram ur våran ungdom!

Se klippet!


En revolution och ifrågasättande växs fram från våran ungdom - vi kan förändra världen.

Kalla Fakta tog upp att var 5:e ungdom i Sverige har uppfattningen att Bushadminstrationen låg bakom 11:e september 2001.

Folk är trött på vårt system, det behöver förändras.

När 26 000 barn svälter ihjäl varje dag- där krig ökar och maktens män pumpar in pengar på olja, gas, krig - måste man göra något mot Illuminati (de som styr världen)

Nånting stort är på gång - det är upp till vår generation att belysa vår sjuka värld och revolutionera om systemet.

Kärlek
/ - D.Dede
www.vaken.se
Something larger then life is happening...
Postat av: bella

Jag såg det =D

Riktigt bra faktiskt =)

Kram <3

2009-11-02 @ 19:17:55
URL: http://isabellbuske.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanman lyssna på fler av dina låtar nånstans än dom till höger? :)

2009-11-03 @ 14:41:08
Postat av: Anonym

Ni kan även besöka forumet :)



http://vaken.se/modules/wiwimod/index.php?page=ForumDisclaimer



Där diskuteras allt ifrån den nya världsordning, till medicin o hälsa till paranormala saker som händer i vår nya era.



Kunskap är frihet.

Peace

2009-11-04 @ 12:23:25
URL: http://vaken.se
Postat av: Mariell

Jag tror det ligger något i att så många ungdomar känner att de vill revolutionera, de vill säga ifrån och de vill göra revolt. De vet inte bara vart de ska ta vägen, vad de ska tro på. Sedan så hamnar de i fel sällskap, då det finns många "vuxna" som uttnyttjar ungdomarnas naivitet och tar de till sig, hjärntvättar dem och helt plötslilgt ser ungdomarna den sanningen som den enda.



Kanske är detta att ta i i överkant, att överdriva, men jag vet inte. (?) För mig är vi alla vackra goda människor när vi föds, vi formas av våra erfarenheter och upplevelser under livets gång.



Det är inte lätt för alla att hela livet bli rättvist behandlade av samhälle, av familj, av vänner. Effekten blir behovet att visa sig, behovet att uttrycka sig, och de vill göra revolt, behovet att sätta ner foten, att säga ifrån, ta ställning, att skapa sig egna åsikter och inte leva på någonannans.De hamnar i fel sällskap och blir hjärntvättade. Sedan efter ett tag tar de till sig fler "oskyldiga" ungdomar och hjärntvättar och till slut växer den onda cirkeln.



Yes, something larger than life is happening, och det är så mycket dags för att vi tar tag i spiralen och vänder den uppåt. Du och din blogg, (jag vet inte hur många läsare du har), men du påverkar och dina läsare inser, du gör ett enormt jobb. Att vara i din situation, där du påverkar så mångas tankegångar är heroiskt av dig, du gör det så bra.



Hoppas att livet fortfarnade ler mot dig i ditt dagliga liv, Daniel.

2009-11-05 @ 06:18:05
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: Minica

Hej! Intresserad av en ny bloggdesign? :)

2009-11-05 @ 10:02:02
URL: http://minica.blogg.se/
Postat av: Therese

Klokt skrivet.

2009-11-05 @ 12:44:42
URL: http://lilladalkullan.blogg.se/
Postat av: Hiba

yoo warap Double D how ya dooin ;)=P haru hört om de där me Iluminati, helt sjukt maaayn fo shizzle =O du måste se den här videon http://www.youtube.com/watch?v=TaSec8uek4M&feature=player_embedded

De menar att hela musikindustrin, filmer, nöjen m.m. styrs av Iluminati, de styr hela världen och hypnotiserar oss med symboler och vissa låtar om man spelar dem baklänges, de är satanister. MJ försökte avslöja dem men de dödade honom. De hatar mörkhyade, religioner och försöka sprida propaganda, de såg till att Obama vann valet m.m. helt sjukt vet inte vad jag ska tro =O men kolla på videon aiit

Peace

2009-11-06 @ 15:27:53
Postat av: demi

mm du kmr att rädda världen:D hoppas jag

2009-11-30 @ 16:17:16
URL: http://enfarligkorv.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: