Mitt hjärta blev en obeskrivlig dröm.

Jag kan rimma på alla världens ord - det finns bara så mycket inom mig och ord som inte ska rimma! =D
Jag är ett geni o vet om det, det är inte så bra att va det i Jantelag-Sverige...;D

Jag testade på denna att dubbelrimma varannan mening, jag rimmar alltås i dubbel bemärkelse flerstavigt i varann mening, GENI YEEP YEP=D  it's only one D on earthy as I said!

Bara lite känslor...

Till alla som sa de är bara tjejer som kan ha så känslor o vara så känsliga ?
Okej, men nu är det inte så...jag existerar och även om jag är den sista killen av min sort...
Så tänker jag alltid låta mitt hjärta vara så.
Jag tänker aldrig sälja ut flowa om clublife, o strula med tusen tjejer på krogen. Mitt hjärta är bara till för 1 enda o ja sviker henne aldrig eller går bakom ryggen på henne som man läser om dagligen...mitt hjärta är pure like that. Forever and ever baby =D you and me!

Oh alla tjejer som skriver till mig, jag vill bara säga en sak. Det är nästan omöjligt att fånga mig.
O de är jättesmickrande att ha så många som beundrar mig o en del som älskar mig utan att ha sett mig till o me, de väger tyngre än de som älskar mig o sett mig o är helt beroende o besatta i mig för att ja ser bra ut när de säger att jag är nått obeskrivligt o vackra ögon etc.

Jag har tackat nej till vackra modeller, jag nobbar Elita, Kissie osv för jag vill ha nånting annorlunda.
Jag vill ha nånting vackert och speciellt...not a stupid bitch like them!

So here we go again...






Jag vill ge dig en obeskrivlig känsla
Som existerar bortom tid och rum
Ge definition för ordet älska
Genom att låta mitt hjärta bli en dröm

Oh jag blev en dröm när jag förvandlades
Till den man jag var menad och bli
Mitt mål är att stoppa robotorna i världen o gö dem förbannade
Tills folket kan leva helt fri...

Men i vår robotisk bubbla är det svårt att veta
Vad som är rätt, vad som är fel, vad allting nu är
Därför måste mänskligheten enas
Endast då kommer de förstå vad sanningen är

Sanningen är den, att du är vacker självständig o fri
Och att du har inga gränser när du låter hjärta tala
Den här är till alla vare sig du är grön, gul, svart eller vit
O alla hjärtan som blöder av det smärtan skapar...


Den här är till alla som är manipulerade i världen
O får uppleva fascism, sexism, rasism, hat, svält, krig och död
Vi kommer långt ifrån vår egentliga källa, själen
När vi bara ser på våra systrar o bröder som ber om vatten o bröd!


Hur kan vi bara slå av tv:n när vi vet vad som sker?
Vi borde alla revolutionera världen idag!
Det här är bara ord, från en av er som kallas D
Som aldrig kommer ge upp, jag vägrar att va


En robot...jag orkar inte faka mer med mitt leende...
Önskar bara att vi kunde bli slut på skiten...
Vi blev alla egocentriska idioter me stereotypa beteenden...
Formad av en västvärld som är sjuk och vriden...


Så varför kan inte alla bara bli nått som förändrar världen
Alla har väl det i sin dröm, det kan inte bara jag...
Är jag ensam i min kamp? Vart har alla andra tagit vägen?
Jag vet ju att ni känner och tänker som jag...


Så ge aldrig upp, och även om du faller tänker ja bära dig dit
Vi är förändringen och kan forma om vår sjuka jord
Oh jag lovar mig att inte falla, jag svär på mitt liv
Vi kan förändra världen... med empatifyllda berörande mjuka ord...


Love...
- D.






Kärlek o energi straight at you!
So much love!
SOOO MUCH LOVE =D hoppas du känner de =D
I love yoo tooo =D


/ - D.Dede - it's only one D in the whooole wooorldy!=D  
pusspuss ses på fredag igen sööötnos!

Postat av: icee

Amazing D!



Du är bäst, och även bland männen är du beundrad, även om det är undermedvetet. Många klarar inte av den kärlek och sanning du utstrålar!



Ang. att revolutionera världen, jag hoppas alla ni som vill göra det stöder en ekonomisk reform (det är helt gratis) på www.EkonomiskReform.se ! Gör du det är du en av de själarna som är med och förändrar världen till det bättre!



Massor av kärlek till dig D och alla andra! Truth and Love will always prevail!

2009-11-19 @ 12:18:16
URL: http://www.karlekochfred.se
Postat av: Jeanette

Man skulle verkligen behöva en kille som du :)

2009-11-19 @ 13:10:22
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: emma

Sjuuuukt hur du kan rimma så mycket :O

Du är en dröm <3

2009-11-19 @ 13:47:37
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Samira

Haha ja det märker jag! men så som du är i bloggen så är du fan en drömkille haha :P är du nån man sett någon gång innan i media? elr nåt :D haha neeee, vi har typ ingen dialekt.. men så tänker väl alla om sina dialekter :P bor du i sthlm elr? KÄRLEK! :D

2009-11-19 @ 14:31:07
URL: http://heroinesamira.blogg.se/
Postat av: evelinaerikssn §

jag är sjuk :(

2009-11-19 @ 15:21:41
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/
Postat av: hanna

Keep up the good work :)

2009-11-19 @ 17:35:28
Postat av: Anonym

<33

2009-11-19 @ 17:35:50
Postat av: Mariell

Tack för dina ord, Daniel. :$ jag gillar att skriva, för när jag skriver faller det mesta på plats. När jag skriver så inser jag djupet, och glädjen, jag finner sanningar och jag finner mening. Om det nu än handlar om så enkelt som saknaden efter familjen och vännerna. Men det känns bra, det blir ett sätt att komma närmare de där hemma. (er där hemma). Men tack, dina ord värmer verkligen. Att någon som du, du som skriver så rakt igenom underbart, själsligt oh djupt. Så tack helt enkelt.



Vilken vacker text, det är som om jag kan höra dig när jag läser dina ord. Det känns så äkta och så genomärligt, det känns så mycket du. Som alla dina andra texter givetvis.



Ta hand om dig. smile, love and laughter

2009-11-19 @ 20:25:34
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du ihop med kenza? eller nära?

2009-11-19 @ 20:40:54
Postat av: amanda

Alla blir kära i dig :) men om man ÄLSKAR dig då? (:



haha, gullet!! för fin är du!

2009-11-19 @ 20:42:37
URL: http://amanadaalbinsson.blogg.se/
Postat av: LIENE

Bra tect hörru!

verkligen sann också, så extra + för det=)

2009-11-19 @ 21:32:41
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Sabina

gud vad fint.

/S

2009-12-02 @ 17:32:46
URL: http://battementsdecoeur.blogg.se/
Postat av: Mia

Oh, du har så många texter som jag hade velat ha. Så riktigt bra!! Jag blir så ledsen när jag läser de du skriver, för jag vet att du har rätt.. Jag vill också förändra mitt liv, men var ska man börja egentligen. :/ Håller med dig om ögonen, har alltid varit det finaste.. djupa fina ögon! Finns inget vackrare. Kram

2010-05-30 @ 23:45:17
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: