Vem var du i ditt förra liv? Se klippet och gör testet!

Att vi levt tidigare liv börjar bli mer och mer vetenskapligt bevisat.

Det är egentligen inget märkvärdigt, utan man kan se det som vilket omlopp som helst, ungefär som att när det regnar så kommer vattnet ner till marken och dunstar upp igen. Allting är energi och allting är i omlopp.

Se detta klipp!

Hemsida: http://www.ianlawton.com/cpl3.htm

Här har vi James Leininger som kommer ihåg allt om sitt tidigare liv.
Redan som 2-åring hade han upplevelser och mardrömmar hur han störtade. Han kan allt om flygplan redan vid 3-års ålder, och speciellt gamla krigsflygplan för 40-talet som inte ens tillverkas längre, hur är det möjligt?
Barn är mycket mer mottagliga eftersom deras preferenser om världen inte avtrubbats som de som levt länge i systemet. Sen glömmer barnen bort detta och lär sig oftast som små att "det man ser existerar". Är det så enkelt att säga att det man ser är det enda man tror på? Ingen kan ju t.ex se gravitation eller känslor.

Själv minns jag 11 tidigare liv och hade drömmar om dem, och jag minns hur jag dog mitt senaste liv och vad som hände efter döden, och visioner om framtiden. Fast jag berättade det aldrig för någon, eftersom man är lite blyg för att tala högt om sånt och det går i mot normsamhällets preferenser.

Fast frågan är ju nu: Vem var DU i ditt förra liv? =D

Vill du göra ett test så ladda ner regression från Albert Finkelstein som är psykolog. Regression används oftast av psykologer för att komma ihåg traumatiska händelser i barndomen men man kan gå så långt bakom som flera tusen år.
Gör detta test avslappnat dock och kom ihåg att det kan dra upp många lyckliga och olyckliga minnen om dina tidigare liv.

http://rapidshare.com/files/14726911/finkelstein.mp3.html

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede
Postat av: L

vad är en dunk-tomb? det där barnet verkar veta mycket :P :O . dina bloggar baby<3

2009-05-14 @ 12:24:06
URL: http://dollbabixox.bilddagboken.se
Postat av: Fia

Jag ska testa detta, undrar om man är nån känd från förr i tiden :O

2009-05-14 @ 14:22:25
Postat av: Jackie

Omg D. Tack för att det finns någon som mig! Jag orkar inte förklara, vill bara säga TACK. Tack. för. att. du. finns.



Fast jag känner att du måste få veta.. Men hur ska jag säga? Det kommer bara låta fånigt. Vågar inte prata högt.

2009-05-14 @ 15:44:13
URL: http://shaackii.blogg.se/
Postat av: Thessan

Förstår ingenting på den länken? :(



Måste bara säga det, du är bäst, älskar dina texter och din blogg!

2009-05-14 @ 19:53:22
Postat av: D.Dede

Thessen //



Tack ^^ key de är ett litet barn som kommer ihåg sitt förra liv, läs texten nedanför :) han var en soldat från andra världskriget i sitta förra liv.



Peace

/ - D.Dede

2009-05-14 @ 20:55:17
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Elin

Galet klipp, jag ryser !

Jag tror stenhårt på sånt här.

Själv tror jag att jag drunknade eller något

sånt i mitt förra liv, för jag är sjukt rädd för djupt vatten. Fortsätt med sånt här, intressant !

Love / E

2009-05-19 @ 02:58:00
URL: http://elinkaijse.blogg.se/
Postat av: Elin

Du säger att jag var en prinsessa i mitt förra liv, och om det stämmer så måste du varit prins :P / Love E

2009-05-29 @ 01:58:47
URL: http://elinkaijse.blogg.se/
Postat av: Dessie

Jag förstår inte hur man gör ?? , är de meningen att det ska kosta pengar eller kan du maila mig oförklara ? är jätte inne på det här !!!

2009-10-12 @ 01:04:37
Postat av: Maria

Hej!! jag vill jätte gärna göra detta test men jag förstår inte hur man gör? Hjälp mig snälla du!! kram Maria

2010-07-18 @ 21:28:54
URL: http://saysolong.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: