Underbar sol + Dead Prez!

Heyyoo =D är det bra med dig?

Det är en underbar sol ute nu och inte ett moln på himlen.

Så jag tänkte gå ut och springa runt fotbollsplan, och träna lite frisparkar !

Det är helt underbart fint härute, och gräset är så grönt, det är som världens bästa meditationsplats, bara helt underbart att springa där och sen lägga sig på gräset, dricka vatten, känna hur lungorna arbetat och hur man blir starkare...

hahaah till och med en gång i somras kom ett rådjur från ingenstans in på planen och sprang där jag sprang, det var som om vi sprang i kapp =D

Det var bland de roligaste ja upplevt, fast de där rådjuret lär ju ha vägt kanske 150-200 så hade ju inte vart roligt o springa på det, yee I could have hurt that poor girl yoo ;D

En del säger att jag har rådjursögon som Bambi nästan ^^

För sööööööööööööööööööööööööööööööööt!

Det är helt underbart här om sommrarna, och nu ska ja ut o träna, sen kanske till studion beroende på vad som händer ikväll.

Sen ska jag ju skriva färdigt Dede&Girlie vers 3! Den avslutande versen...

O alla som följt mina texter vet att jag skriver ner mina drömmar och de som händer i framtiden, det är min medfödda gåva.


Veckans musiktips: Dead Prez  - Propaganda
Det är här riktigt hiphop men förblir underground eftersom kommersiella artister
tar spotlight om sex, vapen, hoes, - stäng av Lil John, Flo-rida, T.I! Lyssna på Dead Prez!


Dead Prez tar upp hur krig kostar pengar. Att vi skattebetalare betalar för vapen
krigsindustrin gör. Samtdidigt hur våran maktelit ljuger om "massförstörelsevapen"
för att skapa oro hos folket. De fanns inga massförstörelsevapen i Irak, och det
kom fram sedan USA ljög för att rättfärdiga kriget i mellanöstern.


Kriget i Irak har kostat 3000 miljarder. Och vapenindustrin tjänar pengar på detta.
De bryr sig inte om hundratusentals dör så länge de tjänar profit.
Vi lever i en sjuk värld, där lögnerna måste exponeras och visas för folket.
Det är så mycket den vanliga människan vet...

Vi är styrda och hjärntvättade, men det är dags för en stor förändring.
Och jag lovar att förändringen kommer komma.

Samtidigt måste du revolutionera hela ditt hjärta och ge sanningen till alla du känner.

Let's get free!

Kärlek
Truly Yours
/  -  D.Dede (tillbaka nångång i natt med 3:e versen Dede&Girlie)
Postat av: Jeanette

Bra låt.. Skön och lyssna på :)

2009-05-30 @ 14:00:45
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket bra låt :)

2009-05-30 @ 16:57:19
Postat av: Fia

mycket bra låt :

2009-05-30 @ 17:01:07
Postat av: Emma

höll du på springa på rådjuret :O haha va coolt att springa mot ett rådjur! hur snabba är dem?

då hade ni likadana ögon med :)

2009-05-30 @ 17:02:36
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Anna

Ett litet film tips till dig! : oVliis" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=6zSGoVliis

2009-05-30 @ 22:22:37
URL: http://missbengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste ba säga att din blogg e underbar! Tycker om dina texter :) Bra jobbat. (y)

2009-05-31 @ 01:27:14
Postat av: D.Dede

Tackar så mycket :)



Anna, din länk funkade inte?

2009-05-31 @ 18:27:05
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Mariell

Tack själv. :) Jättefint! Hoppas du får fina dagar i solen. Jag ligger lite efter med mitt bloggläsande nu, har mycket att göra inför min examen på fredag..:/

2009-06-01 @ 09:36:28
URL: http://reasontobe.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: