Heeeeyyy Söööötnooosar! =D

HEYYYYOOOO =D

Det händer lite otroliga saker i mitt liv som är helt fantastiska. Det går inte att beskriva ens =D
Men ska försöka förklara det lite i helgen! Ibland vill ja va ledig från bloggen ^^

Asså, haha hur ska man berätta allt om som händer? Läs gärna bloggarna om och om igen.

Det finns en hemlig kod i dem. Det finns en nyckel till en annan värld.

Jag har redan tagit upp att parallella universum existerar, detta sa även Einstein genom strängteorin , världens smartaste människa i vår tid. Vetenskapen kommer gå ut med detta innan 2012.

De va som Sanna sa:  att jag får filmen Twillight att framstå som en droppe i havet, för det här är trots allt verkligheten, ingen bildredigerad film ^^
DEDEDE IS REAL! =D allt det här är REAL ! =D This is happening =D

Och du då? Ja, du som läser, du är väl kanske världens sötaste människa? =D För du försöker förstå världen.
Du försöker lista ut allt det här jag skriver, vad vi gör och vad som händer snart.

Jag vill öppna mitt hjärta om de här, men just nu är jag alldels för hög energi och flummig, och solen lyser, och jag har match ikväll! =D så jag måste vara lite stereotyp nu.

Dede&Girlie tredje versen skrivs i helgen med, kanske i natt, tack för alla förslag och kommentarer om den =D

Läs gärna kategorin "Övernaturligt" på min blogg, där har du massvis med saker.

Hur liten är Earthy?



Kärlek
Truly Yours
/ -  D.Dede
Postat av: Anna

Oavsett hur mycket vi inte vill vara stereotyper så är vi alla det någon gång varje dag. Det går automatiskt. Men en dag kanske vi alla följer vårat hjärta :)

2009-05-29 @ 14:20:07
URL: http://missbengtsson.blogg.se/
Postat av: StinaLii

Frågestund på min blogg =)

ställ gärna en fråga!



Love and kisses <3

2009-05-29 @ 14:26:52
URL: http://stinalindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

:o

2009-05-29 @ 14:39:14
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: Mariell

Det är givetvis så att vi inte är ensamma livsformen i universum. Så stort och näktigt det är. Det är otänkbar storlek som mänskligheten aldrig kommer att kunna utforska till sin helhet. Eftersom vi finns här, så måste ju några andra finnas någon annanstanns.



Spännande att börja tänka i dessa banor. Jag tror att mänskligheten är långt ifrån de "smartaste" liven i vårt universum. Ödet styr de olika världarna parallellt och är tanken att de ska slås ihop på något sätt någon gång så händer det.



Inspirerande texter!

2009-05-29 @ 16:08:58
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Mariell //



Indeed är det så :)

Tackar! ^^



Kärlek

/ - D.Dede

2009-05-30 @ 11:11:42
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg du har :) Hoppas du gillar min med, bevaka gärna isf :D

2009-05-31 @ 01:06:12
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: