Bilder på D.Dede ?



Ska D.Dede vara offentlig eller anonym?




Det har blivit helt GALET kring mig och en del tjejer har även kommit till mitt hus och stått utanför min dörr och knackat på. Många har sagt att de är Girlie i mina texter.
Även har en hel del tjejer kommit på mina fotbollsmatcher.

Men jag strävar inte efter kändiskap, pengar eller nånting.
Mitt enda mål är att förändra världen.

För alltid. Jag vill inte ha nånting.
Jag vill bara vara i fred när världen förändras.
..

Ni får vädra era åsikter om ni tycker att jag ska vara mer offentlig eller vara osynlig?
Jag lyssnar alltid på mina läsare.

Men samtidigt så vet jag att en del följer denna blogg för att jag ser bra ut enbart..
O tycker det är sjukt beklagligt, för jag vill inte att nån ska gilla mig på det sättet.
Jag vill att de ska älska mina ord?

Jag vill förändra världen. De som ryggar för det kommer veta vad karma är, de kommer ruttna inombords..
De är bättre såna följer kissies blogg, inget nytt kommer hända i den världen, samma skit varje dag ;D

Men de som följer dedeprivat.blogg.se här med hjärtat och tror på det :) de kommer vara med på en helt otrolig resa!

Jag lovade att din värld skulle förändras =D och det står jag fast vid.

Det kommer säkert komma en del kommersiella tricks
med för at väcka flera, så att alla är beredda på det.
Men för mig personligen bryr jag mig inte om jag blir ensam att revolutionera världen mot alla robotar.

Men som sagt, de som verkligen följer min blogg med hjärtat, eran värld kommer förändras =D

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede

Postat av: Sara

Jag följer inte din blogg för ditt utseende utan för dina ord. Sen vet jag inte ens hur du ser ut, det enda jag vet är vilken stad du bor i liksom. :P



Du förändrar Dede!

2009-05-26 @ 16:53:37
URL: http://rosaspektakel.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har ingen aning om hur du ser ut. Jag vill läsa det du skriver, dina ord och tankar. Det är dom som berör mest. Hur du ser ut blir lite mystiskt och spännande på något sätt, när man inte har en aning utan bara får en 'bild' av din personlighet ^_^

2009-05-26 @ 17:07:20
URL: http://goodvsbad.blogg.se/
Postat av: emma

vet att du ser bra ut, o jag har sett dig men följer inte dig enbart för det <3

2009-05-26 @ 17:16:00
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Sofia

Sv: Örebro säger du ^^

Så trevligt ^^

Det är ju i alla fall inte så överdrivet långt från där jag bor ^^ Ja det är ju en bit men ändå ^^ Trodde av någon konstig anledning att du bodde uppåt i landet ^^

Men det är kul att veta att det finns så underbara killar på den här "våglängden" också ^^



Älskar det du skriver och nu efter det här blev jag lite nyfiken att se hur du ser ut också ;) Men fortfarande är det de ju skriver jag älskar!!!



Lyckokramar på dig!

2009-05-26 @ 19:14:03
URL: http://sorotsia.blogg.se/
Postat av: Ella

Efter att ha läst din blogg så behövs inga bilder för att säga vem du är. Jag vet att du är fin och de vet många andra. Din insida är underbar.

När en dag varit mindre bra så klickar min in här och läser dina texter så kommer man in i en annan värld för en stund.

Fantastiskt! Haha har börjat kommentera här ganska ofta nu, men jag känner bara att jag måste.

Kram! :)

2009-05-26 @ 19:38:44
URL: http://ellalalala.blogg,se
Postat av: Victoria

Håller med alla andra, jag bryr mig inte om din utsida! fast jag har sett dig!! :P o du är fin! :)

2009-05-26 @ 21:59:38
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: Hanna

Du är finaste :) men insidan går först!!!

2009-05-26 @ 22:00:26
Postat av: Anonym

*finasde!

2009-05-26 @ 22:02:24
Postat av: Jeanette

Jag vet inte ens hur du ser ut och jag följer din blogg ändå.. Spelar väl ingen roll hur man ser ut för att följa en blogg.. man följer väl en blogg om man gillar det som skrivs..



kram

2009-05-26 @ 23:08:53
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: ---

vem är Girlie i dina texten? svara på msnen jag skriver på e-posten.

2009-05-26 @ 23:22:59
Postat av: Stina Lindberg

Fy F*n så fint du skriver!

Helt underbart !

Borde finnas fler som du!

2009-05-26 @ 23:31:56
URL: http://stinalindberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ser fram eemot bilder:D

2009-05-27 @ 07:48:01
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: nina

du är grymt duktig på att skriva..fortsätt så=)

2009-05-28 @ 00:09:35
URL: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: Mariell

dina ord är magiska. Jag ramlade in här, utan att veta vem du är, eller vad du är för känd symbol. (vilket jag helt fritt antar just nu). Men dina ord är speciella, inspirerande och det ligge likt ett guldskimmer över dem.



Jag tror benhårt på karma och att ödet hjälper oss att styra livet mot vackerheten. Mitt mål med livet är också att förändra. Har jag den dagen jag dör inspirerat någon att leva livet annorlunda, att tänka annorlunda, och att jag hjälpt någon enstaka individ till någon bättre sida av livet, så är mitt liv fulländat. Att finnas till och att finnas till helt osjälviskt är guld.



(Oj, nu blev det långt)men ta hand om dig! :)

2009-05-28 @ 01:14:51
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: Irmaaa:)

Nej lägg inte in bilder på dej:O..

det räcker med att du skriver så fint...

den här bloggen behöver alla faktiskt läsa! de måste vakna upp! du behöver inte lägga upp bilder på dig själv, du behöver inte känna dig hotad, skit i dem som skriver att de vill se hur du ser ut! detta är ändå spännande och följa..men IFALL du lägger in bilder på dig själv så kommer ja ändå tycka att bloggen är lika spännande men man får inte fantisera hur du ser ut &så hehe:))

GOOOOO DEDEEEEEEE:D :pp THE MAN ska förändra THE WORLD:D<3

peace / I.

2010-07-21 @ 06:22:51

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: