Vad händer efter döden? Reinkarnation Del 2

HEEYYYOOO ALLA!!! =D

Hoppas allt är bra! =D

Lovade att ta upp mer om reinarnation, vad som händer när vi dör.
Den första delen var den skottsk pojke som kom ihåg allt om sitt tidigare liv.

De mest kända fallet av reinkarnation!

Tror du att döden är slutet? Läs denna berättelse. Det är den mest kända fallet av reinkarnation.

Sanningen är att vi har levt tidigare liv. Att vi återföds för att kunna uppleva och hitta sanningen om oss själva. Reinkarnation.




1902 föddes flickan Lugdi Devi i staden Mathura.
1925 var hon en fin 23 årig kvinna och födde en son men några dagar efter förlossningen avled hon.
Cirka ett år senare föddes Shanti Devi i Delhi och hon säger sig ha varit Lugdi Devi i sitt tidigare liv.
Hon minns sitt tidigare liv in i minsta detalj.

När hon var 4 år gammal började hon berätta om sitt föregående liv, om sin man, Kedarnath Chaubey, och deras hus.
Vid en undersökning visade det sig att i en närliggande stad bodde det en man vid det namnet som hade förlorat sin hustru ett år innan Shanti föddes.


Vid 9 års ålder träffade Shanti mannen och hon kände igen honom direkt.
På alla hans frågor angående sin hustru kunde hon ge korrekta svar.
När hon senare besökte staden där Chaubey bodde hittade hon direkt från järnvägsstationen till huset.
Väl där pekade hon på golvet och sa att hon där grävt ner 100 rupier.

De började gräva där och hittade en tom ask. Chaubey erkände då att han hittat asken och tagit pengarna. Shanti kunde också peka ut den döda hustruns föräldrar.



Se filmen, tar upp massa barn som kommer ihåg sina tidigare liv, även jag kommer ihåg en del av mitt ^^
Så jäkla sött, ett litet barn me som kommer ihåg hur han var pilot förra livet.

 

Varför lär vi oss inte sånt här i skolan?


En av de största lögnerna vår "vetenskapliga normaliserade skeptiska västvärld" har försökt lura oss är att allt som finns är vår 3dimensionella bubbla med bingolotto, let's dance och 9-5 jobb.

Samtidigt så har dessa motherfuckers försökt vilseleda en hel mänsklighet med religion, materialism, pengar (ooh triss - till slut händer de ) egodrömmar/kändiskap, ut o festa o parta, "skitsamma att tredje världen svälter."
Vi västerlänningar har blivit egoismen persofinerad.




Vad strävar vi efter egentligen? Har våran egocentrism gått före allt annat?

Gå ut er robotiska stereotypa skal.

Det är ju exakt så här makteliten vill ha oss.
Dumma puppetdockor som jobbar på o sliter ihjäl oss, pensioneras och sen dör.
Vi ifrågasätter inte, vi lever på, roar oss, "bry dig om dig själv - skit i andra". En hjärna av jantelag. 3D bubbla. Sen festar vi på helgerna och super bort mer o mer hjärnceller.

Denna blogg kommer säga sanningen och inte va ett dugg jävla rädd för det. Reinkarnation, övernaturlighet, utomjordingar existens erkänt av militiren är det disclosure project, att vi lever i multidimensionellt universum nu enligt vetenskapsmän, och att alla sjukdomar går att bota! Allt detta har redan tagits upp i bloggen! =D
Se t.ex "Run from the cure" i min blogg där cancer botas.


Wake up nu! Att läsa om vad blondinbella gör vart inte längre speciellt intressant ^^  "Dagens outfit". Oh yee^^

Welcome to the real world!
Let's get free! :)

Kärlek
Truly Yours
/  - D.Dede

Rekommenderad läsning: "I Have Lived Before: The True Story of the Reincarnation of Shanti Devi" by Sture Lonnerstrand. Googla.
Doktorer har även erkänt reinkarnation http://www.indiadaily.com/editorial/12-12g-04.asp
Postat av: Sofia

Svar: Jo hon kanske gör det ;)

Önskar bara att jag hade turen att vara hon ;)

Puss och kram på dig!

2009-03-26 @ 19:17:00
URL: http://sorotsia.blogg.se/
Postat av: Jojje

Efter att ha läst dina bloggar tror jag på reinkarnation!



Skitbra bloggar!

2009-03-26 @ 19:29:15
URL: http://jojje.blogg.se/
Postat av: Nadde

svar: Tack så mycket!

Jisses, detta har man ju tänkt på, men jag vet fortfarande inte om jag ska tro på det. Jag är inte en person som tänker så mycket på det förflutna. Tänker mest på framtiden då jag tycker att det är viktigast och något man faktiskt kan göra åt...men aja.

2009-03-26 @ 19:50:06
URL: http://harmoniis.blogspot.com
Postat av: Z<3

the best blogg in the world <3

2009-03-26 @ 20:07:43
Postat av: Cecilia

Jisses, vilken klockren blogg. Snacka om att ha mod och våga sticka ut. Imponerande!

2009-03-27 @ 16:07:17
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: Marie

Vilken fin blogg du har intressant vad som händer efter döden.

Ha en bra helg!Skall vi följa varandra?

2009-03-27 @ 16:26:23
URL: http://miaca.blogg.se/
Postat av: maddehansen

ÄÄÄÄNTLIGEN ! så klockren blogg, här har du en trogen följare av din blogg i framtiden. Jag har aldrig förstått mig på dessa tusentals människor som läser bloggar om smink och mode, det finns ju ingen poäng med det. Den här bloggen däremot... Nej fyfan så bra. Keep on going ! :)

2009-03-27 @ 21:11:15
URL: http://dinfavoritmusiksuger.blogg.se/
Postat av: icee

Så klockrent!



Glöm inte att visa kärlek för de som skapar all skit. Vi är alla en och i allt negativt finns det positiva, vi är varandras spegelbilder! :)



Mycket (galet mycket) kärlek till dig DeDe och alla som läser dessa rader!



Peace and Love!

- icee

2009-03-27 @ 23:02:46
URL: http://www.karlekochfred.se
Postat av: Anna

amazing <3

2009-03-27 @ 23:15:51
URL: http://missbengtsson.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: