Du som läser kommer vara med på en otrolig resa när du följer denna blogg!

Heyoo alla! =D
 
Du är på ett äventyr! Genom att läsa denna blogg kommer ni få reda på allt, sanningen om allt ^^

Har du funderat vad vi ens gör här på jorden, och om det finns en verklighet bortom denna när vi dör?

Jag har hittat botemedel mot cancer.
Jag har skrivit om utomjordiskt liv.
Jag har skrivit om kärlek som ingen annan gjort.


Allt detta finns på min blogg ^^

And it's just the start! ^^ Ni kommer vara med på en otrolig resa genom att följa denna blogg!



Och förlåt att jag inte skrivit på ett par dagar. Men jag fungerar inte som alla andra bloggare som uppdaterar flera gånger under en o samma dag, det är helt sjukt att man hinner det ^^ Det är faktiskt smått patetiskt att hinna det och leva för det.
Jag skriver när jag känner för det^^ ibland kan jag skriva jättemycket, och ibland har jag annat o gö några dagar^^

Ifall jag uppdaterar syns det ofta inte, eftersom jag kan lägga in lite extra under samma inlägg så ni kan bara besöka dedeprivat.blogg.se när ni känner för det. Jag kommer även posta om gamla inlägg. För första gången man läser förstår man lite, men ju fler gånger man läser så förstår man mer och mer.

Stort tack till Jennifer med som är den som fixar min blogg. Jag kan inget om html-koder o sånt ^^ fattar inget^^
http://www.jnfrw.blogg.se/



Så läs gärna mina inlägg flera gånger och inte en gång eftersom de finns en hemlighet i dem med.

Det finns så mycket jag vill säga er.

Men hur ska man förklara allt inom mig? Jag vet så otroligt mycket, ja nästan allt, och allt som behövs i världens förändring.






Min favoritgirl nu förutom Jessica Alba ^^ Christina Milian.

I morrn eller i kväll ska ni få en överaskning ^^
Det är hur man lämnar kroppen. Det här är bara din fysiska kropp.
Vetenskapen kommer ta upp det här med att vi kan lämna vår fysiska kropp för vår astrala kropp.

Det är därför jag inte älskar fysiskt, för en kropp är bara en kropp, ytligt. Det är därför jag älskar själen och har svårt att attraheras till bara en kropp. Eftersom vi ändå inte har kroppen när vi dör. Så lär dig älska någons själ. Därför brukar jag säga till folk "kan inte älska dig oavsett hur vacker du försöker bli". För jag kan inte bedöma skönhet på det sättet.

Vem jag är? ^^ Well, jag ska förklara det mer och mer. Men en revolutionär visar inte sitt ansikte utan behåller masken på så länge han kan ^^

Föresten, sjung den här för mig om vi ses. Det är sån kärlek i denna ^^
Känns verkligen destiny på den.


"If we see the last days and they say we gotta go to war
I'll be fighting with you, baby".


I know you will.

Kärlek,
Truly yours,
/ - D.Dede
Postat av: Sandra

sv: varsågod =)

2009-03-17 @ 18:36:02
URL: http://sandravanilj.blogg.se/
Postat av: rebecha

Man fastnar verkligen i dina texter!!



Du fick mig även att fastna till denna otroligt braiga låten.. Nu tänker jag sitta och droga mig på den hela kvällen :)

2009-03-17 @ 18:59:55
URL: http://rreg.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-03-17 @ 20:24:34
Postat av: Sofia

Svar: Det var så lite så :)

Och nej det kommer inte ordna sig tror jag...

Allt jag gör blir bara fel hela tiden :( Jag förstår inte vad det är jag gör fel...

Det ända jag vet är att jag gör fel...

Och det är alla väldigt snabba med att påpeka... :(

Kram på dig

2009-03-17 @ 20:43:35
URL: http://sorotsia.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: