- Träning med Dede!

HEEYYOOO!!!!!!!! =D

Im D!!! =D

Nu ska jag ut och springa! Måste ladda ordentligt inför matchen på söndag. Vi har även match på tisdag.

Så här har min vecka sett ut

Lördag: Match
Måndag: Träning
Onsdag: Träning
Fredag: Löpning (egen träning)
Sönda: Match
Tisdag: Match


Och framförallt ^^ jag ääääälskar't! Det finns inget skönare eller roligare. Nu ska ja ta med mp3:n ut och springa.

Gjorde även bort mig i köket idag i vanlig ordning ^^ Skulle hjälpa mamma göra grädde, och då undrade jag var man gör med "pinnen" ^^ vad heter den nu igen? ^^ den där man snurrar med när man gör grädde, aaha har redan glömt bort^^
Sen bad hon mig ta upp lite potatis, och jag tog upp hela 20 kilos påsen hahahaa^^
Mamma: Du behövde inte ta upp hela påsen, räcker med 8-10 potatisar^^

Mjaoow^^ Tungt var de, trodde inte vi skulle äta så mycket faktiskt ^^

Men yoo! Tog bort mitt senate inlägg för att sammanställa hela texten. Ja skriver lite ikväll om reinkarnation , för ikväll blir det lugnt för mig förmodligen. Ska vara med siiz och titta på film, mysa ner mig bland kuddar o filtar och ta de lugnt ^^ och äta gott ^^ YEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Men nu blir de ut o springa ^^ hänger du me?  ;D

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede

Ett citat som är tänkvärt.
"Upplysning består inte enbart av att se strålande former och visioner, utan att göra mörkret synligt. Den sistnämnda är svårare och därför impopulär." - Carl Gustav Jung



Jessica Simpson hänger du me gumman? ^^

Senare idag kommer reinkarnationsbloggen! Bara på dedeprivat OH HEEEEELL YEEEEEAAAH!!! ^^

/ - Deeee.
Postat av: Emma

Hänger med dig nästa gång Dede (: tror inte ja löper om dig men (; kramzz!

2009-03-20 @ 14:41:04
Postat av: Jojje

duktig dede! (:

2009-03-21 @ 11:20:34
URL: http://jojje.blogg.se/
Postat av: Sofa

Skulle helt klart hänga med ut på en springmarch men jag tror inte att jag skulle hålla jämna steg med dig ^^

Men det skulle göra mig gott att röra lite mer än vanligt på mig antar jag ^^

Och lycka till med matcherna ;)

Lycka till kramar på dig!

2009-03-21 @ 13:26:47
URL: http://sorotsia.blogg.se/
Postat av: vesna

Ska vi prenumerera på varandra? Lägg till mig, så lägger jag till dig me =)

2009-03-21 @ 16:04:19
URL: http://vesna.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: