- Dede vardag

Heey Heeeeeey! =D

Idag ska jag till studion i Örebro, Varberga, tänkte ta lite bilder därifrån ^^ har haft mycket med jobb nu, och nu ska jag planera och spela in nya låtar bl.a Dede - Vita Moln som ja lägger upp här.

SÅ KOMMER UPP BILDER SENARE IDAG! ^^ STAY TUNED! ^^ Ska dit runt 14:00!

Sen ska jag träna 95-97:or i fotboll ikväll i gymnastiksalen ^^ skitkul! ^^ 
Älskar verkligen att jobba med barn och hjälpa dem och de ser ju upp till mig enormt mycket, så är bara glad att jag kan finnas där !

Jag måste säga att mitt liv är så magiskt på nått sätt med, det är så otroligt spännande hela tiden ^^ ingen är dag en andre lik. De finns dagar me då man vill berätta för någon allt som händer, men sen ser man att man inte har någon att dela sina lyckorus med.


  • uppdaterar mer strax* ska ba äta frukosten ^^

    Lite åsikter
  • Rambo 4 - en krigsfilm med budskap för en gångs skull? Skiljer sig enormt mot de förra filmerna, otroligt bra budskap i vissa scener, väldigt förvånad! Se den! Ska försöka göra en lista sen över bra filmer som verkligen får medvetande att höjas eller som bara är viktiga att se! De är oftast de som berör mest när de fyller något extra i ens själ.

             

  • En tjej gav mig ett förslag att de-jta "TilDe De Paula" hahahaa ^^ sen stod de enligt henne i nya se&hör att hon behövde en självständig, kärleksfull fin kille" ^^ should I take the job huuuh! ;D De stod med att hon ville gifta sig, och tyvärr har hon barn med, så neeh vill bara ha egna barn och adopterade från olika världsdelar. Men om någon känner Tilde de Paula så, well, naaaaaaaaaaaaaaaaaaah! We'll see ^^ Hon är ju mycket äldre än mig med, men kärlek är ju inget man bedömer av en siffra?



  • Jag tycker vi bedömer kärlek lite konstigt när de gäller sånt, jag menar om någon är född före eller efter massa solnedgångar, va spelar de för roll, så länge man är vuxen o självständig. Kärlek kan inte bedömas av en siffra, kön eller något annan faktor. Tycker jag är sjuukt viktigt, men man måste vara vuxen och medveten. Älska friiitt yeeep!
    Hon verkar ha bra åsikter med:
    http://www.expressen.se/noje/1.1183159/jag-ar-jobbig-att-leva-med

    Så är jag redo att träffa Tilde de paula? Fuck, I dont know yooo ^^ Time will tell ^^

    Att se D överallt har många sagt att "de" gör. Man kan skriva mina namn på många sätt.
    D, De, Det, Den, (d, de, det den står ju i nästan varje mening) och det finns en mening med "det". ^^
    mm de står överallt, som i denna mening.
    "Det" är för att jag ska synas och att alla vaknar så att orden associeras till mig. Så ni kommer se mig i allt. It was just ment to be, ment to be D ^^


    *Uppdaterar mer strax* måste ba duscha :)

    Nu åker jag mot stan, caatch yaaa'll!  ses ;D

    *Uppdatering - Bilder kommer upp måndag från studion.
    Träningen gick superbra^^ så jäkla kul att ha hand om dem ^^
    Nu ska ja driiicka OoOOoooooboooy ^^ PEACE OUT!

    / - The D.
Postat av: Jojje

Härligt Dede, man blir alltid glad av att läsa din blogg och följa ditt liv eftersom de är så annorlunda mot alla andras :) du är fantastiskt fin på alla sätt <3

2009-03-05 @ 11:13:41
URL: http://jojje.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tycker inte Tilde de paula är din "stil" dede, du ska ha en tjej som är mer åsiktsmaskin o som vill förändra världen<3

2009-03-05 @ 11:21:53
Postat av: Anonym

är inte du ihop med Manda?

2009-03-05 @ 11:28:05
Postat av: Anonym

vem är Dedegirl? svara gärna!!

2009-03-05 @ 11:36:50
Postat av: Hosse

Tycker Rambo 4 var grymt, rå:P

2009-03-05 @ 11:41:12
Postat av: H

Jättefin är du Dede :) bra att du ställer upp för banrnen med! Vem är du ihop med just nu? Hört alltifrån Dalal, Anna, Manda bl.a. Du är jättefin verkligen! :) du ser jättebra ut, min förebild. hur är det med dig annars då? puss finasde!

2009-03-05 @ 12:14:00
URL: http://hanna87.blogg.se/
Postat av: Amanda A

Din tjej ska vara som dig Dede, sjuukt fin, underbar, och verkligen ha samma hjärta som dig! svårt att hitta kanske, men jag tror många säger att de är så, speciellt de töntarna på bdb. Vem vet jag kanske är dn gudinna? ;) AmandaAlbinsson@bdb hörs sexy!

2009-03-05 @ 12:17:26
Postat av: Emma

keep it up! lägg upp bilder sen på studion man ser eller skicka på msn :) kram!

2009-03-05 @ 12:24:58
Postat av: Emma

keep it up! lägg upp bilder sen på studion man ser eller skicka på msn :) kram!

2009-03-05 @ 12:25:15
Postat av: dgirl

<3

2009-03-05 @ 12:30:16
Postat av: Trixie

braa de.. :)

2009-03-05 @ 12:34:01
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: ******

NEEJ du får inte dejta henne snälla!! (: haahah, du ska ha nått bättre dede!

2009-03-05 @ 12:52:46
Postat av: Anonym

Tycker du ska bli ihop med Amanda. Inte Tilde :(

2009-03-05 @ 16:32:08
Postat av: ELLEN

Svar: Varsågod :)



Jag hoppas på att fler vaknar, för så som det ser ut idag gör vi ju knappt några framsteg. Vi måste ju koncentrera oss på att förhindra och bearbeta samtidigt. Jag hoppas i alla fall att det händer något stort snart, som får många fler att tänka till :) och det behöver inte vara en tragiskt dödsfall eller liknande, utan bara något som får oss att inse och vilja förstå hur det faktiskt ser ut idag.

2009-03-05 @ 16:47:25
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: