Svininfluensan är gjord av människor! Läkemedelsindustrin tjänar pengar.

Oh my fucking god. Sprid det här på direkten.

För att tala klarspråk: Ta inte VACCIN mot svininfluensan.



Nu till varför.

Många av er läsare vet säkert om att svininfluensan har ökat kraftigt.
- men vad många kanske av er inte vet om är vad vaccinet innehåller?

"I många år har människor som drabbats av biverkningar av vaccin som innehåller kvicksilver försökt att göra sig hörda på grund av skadorna de har fått. Kvicksilver är ett gift som det inte finns något acceptabelt gränsvärde för. På pandemrix produktresume nämns också en rad andra ämnen som damen jag pratade med inte nämnde. Bland annat formaldehyd som är ett neurotoxin som orsakar cancer, insomnia, hosta, illamående, näsblod m.m.

Kemikalierna som bildar tiomersal är dödliga och orsakar cancer, hjärn och leverskador. Fosfater kväver alla former av vattenlevande djur och återfinns vanligast bland diskmedel för diskmaskiner och tvättmedel. På pandemrix produktresume nämns också en rad andra ämnen som damen jag pratade med inte nämnde. Bland annat formaldehyd som är ett neurotoxin som orsakar cancer, insomnia, hosta, illamående, näsblod m.m
."

/ Sara Henrysson.




Men vet ni vad som är så jäkla modigt? En journalist har stämt FN och WHO (världshälsorgainsationen)
För att det är inblandad i detta och ligger bakom det bl.a.

Den kvinnliga journalisten Jane Burgmeister vågar säga sanningen även fast det kan kosta hennes liv.


Burgermeisters anklagelser inkluderar bevis att Baxter AG, österrikisk underleverantör till Baxter International, avsiktligen sänt ut 72 kg av levande fågelinfluensavirus  flu virus som erhållits från WHO under vintern i år till 16 laboratorier i fyra länder

Om du är bosatt i USA och i andra delar av världen, kan du snart komma att tvingas acceptera en vaccinationskur som faktiskt är ett biologiskt vapen, framställt med avsikt att om inte direkt döda, så i varje fall åsamka dej skada.

Denna slutsats drar journalisten Jane Burgermeister: Svininfluensan är gjord av människor baserad på det bevismaterial som hon framställt.

Läs mer här: http://www.nyapolitiken.biz/medicin_o_halsa/svininfluensa-polisanmals.html


 
Den kände föreläsaren David Icke varnar för vaccinet mot svininfluensan.



Presidentkandidaten och kongressmannen Ron Paul är också en man som vågar säga sanningen.






Samma sak gäller med de flesta vaccin -
Tex ni tjejer som kommer ta vaccin mot livmoderhalscancer - gör det inte!
Nu misstänks vaccinet mot livmoderhalscancer ha orsakat 19 unga flickors död.
Källa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1711852.ab


Gardasil mot livmoderhalscancer dödar unga kvinnor.
Se detta alla kvinnor!


Så alla har känt "nått är fel med världen" detta är bara en faktor av många. Läkemedelsföretagen som är högst upp i hierarkin skiter fullständigt i dig. De tjänar pengar på sjukdomar och människors naivitet.

Läkemedelsföretagen tjänar 1,17 miljarder bara i Sverige på svininfluensan...
Krig&läkemedel kostar pengar - makt och girighet styr världen.

Det är upp till folket att vakna och säga ifrån.
Sprid detta direkt till dina föräldrar, vänner, bekanta och kopiera detta och lägg upp det på din blogg och hänvisa tillbaka till Dedeprivat.

Vi måste förändra världen. Exponera maktelitens lögner.
Tiden är nu!

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede

Postat av: Ilahinoor

Faan va bra att sanningen sprider sig! Tack alla modiga som vågar skriva det här inkl dig Dede!

2009-07-22 @ 12:24:57
URL: http://ilahinoor.blogspot.com
Postat av: Anonym

okej. haha! *

men hur ser du ut egentligen , du har ju ingen bild på dej på bloggen! :)



Kram

2009-07-22 @ 12:41:39
URL: http://ronjafaltskooog.blogg.se/
Postat av: tja!

Hej!

Duverkar vara en kille som vet mycket så jag tänkte undra om du kunde ge lite olika förslag på vad man kan göra för projektarbete i trean. Det ska vara något intressant och helst något praktiskt! Tacktack:D

2009-07-22 @ 13:36:22
Postat av: D.Dede

Ilahinoor //



Tack!



tja //



Är det valfritt eller?

2009-07-22 @ 14:40:58
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet inte om du vet vad ett vaccin innehåller? Ett vaccin innehåller (för det mesta) sjukdomen. Så om du ska vaccinera dig mot röda hund får du en spruta med röda hund bakterier och därför kan man bli sjuk av en spruta. Som en del som vaccinerar sig mot vanlig influensa får faktiskt influensa för att dom inte ens kan stå emot det lilla av viruset som vaccinet innehåller. Och då kan du ju tänka dig att om dom där av den lilla dosen som vaccinet innehåller skulle dom aldrig klara av att stå emot sjukdomen.

2009-07-22 @ 19:04:42
Postat av: Anonym

A de är det, och man ska bestämma sig under sommarlovet. Helt blackout i min hjärna så några föslag skulle vara bra=)

2009-07-22 @ 20:40:12
Postat av: Clara

Hoppas verkligen folk vaknar och ser detta innan det är försent! Tyvärr kommer nog många ta vaccinet!

2009-07-22 @ 21:00:45
URL: http://lightworkers.org
Postat av: D.Dede

Anonym //



Tragiskt att du försöker sprida disinformation. Men det är mycket tydligt att du är provokatör som inte är insatt i ämnet. Läs raden en gång till.



"Kemikalierna som bildar tiomersal är dödliga och orsakar cancer, hjärn och leverskador. "



Och läs Janes rapport med, en journalist som stämmer WHO och FN!



Det finns inte en chans att du är dum nog att ta vaccinet.

2009-07-22 @ 21:20:09
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt! Folk måste vakna upp, sanningen måste spridas vidare. Tack D för att du skriver dethär. Vadgör man när man vill skrika ut vad ens hjärta säger men måste gå ut i samhället med ett leende och låssas anpassa sig? Pallarinte. Phu ..

2009-07-22 @ 22:20:06
Postat av: D.Dede

Anonym //



Tack, men varför skriver du inte ditt namn? Varför ska alla vara så anonyma?

2009-07-22 @ 22:45:08
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Sandy

Oj senaste anonym var jag ^^ Funkade inte att skriva kommetar första gången och glömde att skriva i namnet andra gången haha.

2009-07-22 @ 23:49:29
Postat av: delina

jag vet inte vad man ska tro om detta... i skolan har vi blivit inkörda med hur bra vaxin är men samtidigt har jag alltid varit lite skeptisk mot det.. men jag hoppas att folk tänker på sitt bästa.. jag ska inte ta den skiten, det gjorde jag inte med livmordercancern häller... slösa pengar på någon man "kanske" får men är ganska liten risk.. jag säger bara nej tack!!!



bra att du står på dig om sådanahär saker



ps. jag fick en komentar på min blogg i fråga om jag e din flickvän vilket jag sa att jag inte var.. men glad för frågan för den ledde mig till din blogg med många tankar man har men aldrig diskuterar med folk!!! Ds

2009-07-23 @ 00:22:15
URL: http://delina89.blogg.se/
Postat av: Leia

Synd man inte får höra mer av när världen förändrades.

2009-07-23 @ 15:26:11
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Houshang Vaan Der Hilton

Fint!

Du måste dock ta det lite lungt med sådan känslig information! ;D

2009-07-24 @ 18:11:20
URL: http://vaanderhilton.blogg.se/
Postat av: Tove Fo'sho.

alla vaxin man tar är ju för att man ska bli reccistenta, men jag fattar inte vart samhället är påvåg när någon försöker driva igenom ett massmord för att de är giriga jävla materialister?! detta är sinnessjukt, men vad ska man blame'A? Samhället? ja, i stort sätt,staten, All jävla propaganda. jag är helt svensk men jag hatar hur äckligt vi i västvärlden beter oss.. Var är rättvisan?! Pusss & peace.

2009-07-24 @ 19:08:02
URL: http://toowie.bilddagboken.se

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: