Vad är drömmar?

En sak som är viktig att tänka på när det gäller framgång och drömmar i livet.

Det är...

Att våra drömmar är programmerade sen barnsben. En del drömmar är manipulerade och hjärntvättade i oss.

Det går allt ifrån att vara rik, materialistiska ting för att nå sin egen lycka till att hitta sin partner.

Nej, det kommer inte komma någon prins på en vit häst...
Nej, kärlek är inte att vara ihop me världens snyggaste tjej som är FHM modell.

Många drömmar är inbyggda för vi har blivit programmerade med dem. Det är viktigt att förstå vad som är stereotypa och systematiska drömmar och vad som är verkliga drömmar.

Många upplever med jordisk vänskap, jordisk kärlek, oftast har mänskligheten med varit destruktiv i relationer, därför ser man otrohet, lögner och svek i allt större utsträckning.

Att nå din riktiga dröm gör du genom att exponera din själ.
Du kanske älskar att skriva, sjunga eller göra något för att de lugnar din själ och du får utlopp för din energi?


Vad är då drömmar? Alla drömmar kommer inte på vita hästar...

Dede bestämde sig att bli en vacker dröm, att rena hjärtat, skriva av det och bli en dröm...

Min dröm kom genom vackra ord...

Bli själv den dröm du önskar!

Även om allt verkar ont i världen, sluta aldrig tro. Exponera lögnerna, och kämpa mer än förr.
För jag har bara skrivit sanningen, och jag vet att de kommer en vacker dag.

Då kommer dina glädjetårar...

Kärlek&Fred

/ - Daniel.

Postat av: Sandra

Finns inte ord tillräckliga <3

2009-01-30 @ 20:17:15
Postat av: Anna

Det är så fruktansvärt vackert och tänkvärt de du skriver Dede.

2009-01-30 @ 23:45:48
Postat av: Micca

GRYM!!! :D

2009-01-31 @ 17:44:43
Postat av: Tina

Du är sagolik ..

2009-01-31 @ 18:12:05
Postat av: Lana

Så j-vla vackert..

2009-01-31 @ 20:08:26
Postat av: Fanny

<3

2009-01-31 @ 23:24:39
Postat av: Rita

De-Skill ;) bara du har det där extra boi!

2009-02-01 @ 00:36:55
Postat av: seilon

Underbart inlägg Daniel! :)



Jag kan hålla med till 110% genom empirisk undersökning. Det roliga är att folk som är framgångsrika men ganska "kontroversiella" ofta har helt rätt. Jag bara gjorde det ingen annan verkade göra - lära mig förstå vad de framgångsrika förstår, även om de förstår det undermedvetet.



Det Daniel säger är "sanningen", fast sanningen är att sanningen är vad vi gör den till. Någon sa att man inte ska ha för höga ambitioner. Jag menar, den allra senaste "kontroversiella" kvantfysiken visar att vi skapar vår egen verklighet. Ska vi verkligen inte sätta skyhöga ambitioner isåfall? :) Sträva efter total kärlek, total lycka i all evighet?



Det lite "jobbiga" är att vi måste lära oss detta genom att möta alla våra rädslor. Jag har gått igenom alla (tror jag?, finns alltid något att lära sig), och jag lever på ett väldigt... Djupt sätt. I en väldigt positiv betydelse! :)



Simpelt sagt: Tänkt positivt!



Tro på dig själv. Du är Underbart Vacker! Du är en gud/gudinna och du är älskad bortom vår förmåga att förstå. Jag älskar dig, och jag älskar dig Daniel.



F-ck den som använder det som något negativt. Jag menar: Im just being honest. Vi är oundvikligt de som skapat allt tillsammans, och vi gör det hela tiden. Vi är alla bröder och systrar i viss mening, och har alla en själsfrände och ett helt otroligt liv framför oss. Bortom vår förmåga att förstå.



Denna blogg har verkligen varit ett provsmak på "what's to come" :)



Hoppas alla haft en underbar helg!



Mycket Kärlek

- Patrik

2009-02-01 @ 01:19:56
URL: http://www.seilon.org

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: