Dede - Shamballa hör D.






Mitt huvud kokar över och exploderar när jag ber om hjälp...
Mina tankar och känslor exponeras när jag ser mig själv...
För djupet av min själ...
Talar om för mig att inte bli en samhällsrobot som blir sluten av vår värld!

Som vill tjäna pengar på mig för illuminati lever för
att tjäna cash på folk som kämpar för leverbröd!
(Billig arbetskraft) - underklassen får slita för pengar!
Klassgapet; får mig att vilja skrika ut känslan

Att vi föds jämlika; där förutsättningarna är gränslösa
Varför har då folk miljarder när andra är hemlösa!?
O pedofiler våldtar barn, världen rasar, ändå är mitt ordval
För aggressivt för att ja fått nog av...

Att all den här skiten händer utan att nån yttrar nånting!
Alla håller käften och bara hycklar omkring!
Oh även bedrövad och skakad får ni höra mig klaga!
Till världen blir bättre ska Dede föra sin talan!

Jag tänker kämpa för revolution och rättvisa...
Oh alla bör se över om de verkligen är på rätt sida
Shamballa - hör D; - Jag behöver folkets stöd
Till rasismen; krigen; svälten; o våldet dör...
Postat av: Sandra

VackrasDe (:

2009-01-11 @ 12:38:26
Postat av: hanna

Du är helt otrolig me där, asså ingen har sånt djup, sån ärlighet, överhuvudtaget sån vilja!! <3 beundrar dig Dede!! :)

2009-01-11 @ 17:29:55
Postat av: Rita

PREACH D! PREACH!

2009-01-11 @ 20:53:24
Postat av: Mirre

du är bästasDe

2009-01-11 @ 23:05:15
Postat av: Hosse

Skitgrym !

2009-01-12 @ 16:42:51
Postat av: Bianca

<3

2009-01-12 @ 17:33:04
Postat av: Tompa

Grymmast brush!

2009-01-12 @ 21:15:31
Postat av: Petra

så jävla bra! :D

2009-01-12 @ 22:13:41

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: