De viktigaste UFO bilderna för 2008



Nu har de släppt bilderna om UFO:n ännu mer och engelska tidningen The Sun tar upp det. Snart kommer de bli öppet om detta, även Obama har sagt att han ska släppa allt han vet om hemlighetsmakeriet, frågan är om han gör det.
Postat av: klara

helt amazing det där!

2009-01-27 @ 21:06:33
Postat av: anna

grymt :) det är nästan så man börjar gråta lite och undra vad det är för nått.

2009-01-28 @ 18:26:20
Postat av: Anonym

Helt otroligt...

2009-01-29 @ 14:45:45

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: