9/11 - inside job!

Makteliten spred propaganda om att 9/11 truthers bara bullshitar.

So it's game on!

Makteliten mot Folket
Robotarna mot de människor som vaknat

Allt i världen är i sin ordning och allt är frid och fröjd?
- Kom ihåg att passiviteten med är en handling.



Ni kan inte stoppa oss. Men för roboten i världen är det bara dricka en kaffe precis som i filmen och tro att allt är frid o fröjd.

- De människorna som är passiva och inte öppnar ögonen är lika mycket hycklare som Bushadminstrationen som mördar oskyldiga i mellanöstern.

www.vaken.se
Postat av: hanna

helt stört :S fan va sjuka svt är!



GO DEDE! <3

2009-01-06 @ 23:33:16
Postat av: Petra

stört så typisk härskarteknik av tv och media att försöka förlöjliga iställe för att ta det på allvar.

2009-01-06 @ 23:40:12
Postat av: melly

kul att de tar upp de i allafall på tv (:

2009-01-07 @ 14:37:51

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: