- Världens bästa sanningsenliga blogg!




Vart annars hittar man en blogg som tar upp sanningen om UFON och presenterar fakta om allt möjligt paranormalt?
Vart hittar man en blogg som tar upp botemedel mot cancer?

Vart hittar man en sång om truth and lyrics from the heart?

Inga smågrejer i den här bloggen om trivala saker som makeup o stuff -  ja kommer ta upp lite privat för att dra åt mig en större massa, men här kommer the truth först o främst.

Och vi har redan börjat med att visa UFO:ns existens och att regeringen undanhållt sanningen.
Att botemedel mot cancer finns, och att den bekämpas av läkemedelsnindustrin.


Oh guess what? ^^  De är bara början! ^^ Ett otroligt äventyr väntar för alla här som läser !^^

btw, jag tog kandidatexamen i fredags, och på tisdag gör jag min sista tenta!
De kommer upp bilder o filmer!

STAY TUNED - CUZ THIS IS DEDEWORLD!

The truth will set yaa free...

Let's get free :)

/ - Dede.
Postat av: Hanna

Världens bästa blogg!<3

2009-01-18 @ 17:23:44
Postat av: Tina

nyss hittat din blogg och den är suverän!!

2009-01-18 @ 17:27:28
Postat av: Anna

<33

2009-01-18 @ 18:07:22
Postat av: Petra

BÄSTASDE!

2009-01-19 @ 11:40:56
Postat av: Ulli

Sjukt bra blogg detta (: den bästa jag läst i allafall och den tar upp jättemycket som man inte vet :)

2009-01-19 @ 13:56:16
Postat av: Z

Finasde DEDE! <3

2009-01-20 @ 21:07:19
Postat av: Rita

D! preach on!

2009-01-21 @ 23:11:04

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: