Auran från en Ängel


Din mjuka ömsinta hand smeker min tårfyllda sårade kind. Och dina ögon strålar ut kärlek och omsorg när du bandagerar mina revben som ömmar av nattens obscena strid. Din blick är orolig när du tittar på mig, men ändå lutar du dig mot mig och viskar fram orden: "Det går över, D". Här under stjärnhimlens sken kan din lena röst omlinda min smärta med ett par vackra betydelsefullande ord, som om du var en ängel.

Din närhet är min glöd som värmer mig, och din aura skiner som glittrande stjärnor i skyn. Jag tittar på dig undrande och berörd, och även om jag inte får fram orden tänker jag för mig själv: "Hon måste vara en ängel, för hennes aura lyser och jag kan se den tydligt". Du ler mystiskt och tonat som om du hör varje ord jag tänker. Dina mjuka fingertoppar snuddar mina läppar som om du kan känna att de suktar efter vatten.

I raskt takt med lätta steg hämtar du vattenkannan, och häller försiktigt ner det iskalla efterlängtande vattnet längs min strupe. Varje vattendroppe blinkar likt din aura och även det vattnet som rinner utanför min mun healar mig. Du tittar beundrande på mig och ser att jag inte längre suktar efter vatten. Helt plötsligt förändras dina ögon från omsorgsfulla till sprakande och intensiva. Mina tunga hjärtslag ökar frekvent...

Du snuddar dina läppar mot mina, och ser passionerat in i mina ögon som om tiden stod stilla av beröringen. Dina tankar virvlar sig in i mina som om vi blev ett i natt. Känslan av dina läppar förvandlar självömkan till en intensiv glöd i mitt bröst.

I natt är vi ett, och inte ens om jag dog i natt skulle våran obegränsade kärlek dö under stjärnhimlen.

Jag tror du är en ängel...

/  - Dede.
Postat av: Petra

Du berör så mycket, jag förstår inte att du finns en. Att det finns killar som du ger en hopp även om man aldrig får just dig.

2009-02-11 @ 13:13:11
Postat av: Tina

Du är ett fenomen, jag har aldrig läst nån som kan skriva så känsligt, berörande och vackert. Om det bara finns 1 av dig så tycker jag det är synd, även om det den tjej som får dig blir otroligt lycklig.

2009-02-11 @ 13:45:14
Postat av: Amanda

Du är den bästasde! men också den finasde!! MYCKET KÄRLEK DEDE!

2009-02-11 @ 13:48:58
Postat av: Sandra

Du har värsta talangen i de mesta :) förstår inte hur man kan uttrycka sig så bra. Borde finns fler killar som dig.

2009-02-11 @ 16:15:08
Postat av: Micca

Sjukt talangfull Dede! Du skulle kunna skriva en roman till och med (: Ditt hjärta är jätteromantiskt.<3

2009-02-11 @ 17:18:19
Postat av: Stina

OH MY GOD! :) du är bäst!

2009-02-11 @ 17:27:41
Postat av: Rita

Otroligt otroligt vackert Dede. =)

2009-02-11 @ 18:39:07
Postat av: Anonym

<33

2009-02-11 @ 18:45:36
Postat av: Z

Den finasde! SÅKLART!!<3

2009-02-11 @ 18:55:31
Postat av: Paula

Den vackrasde...<3

2009-02-11 @ 19:48:24
Postat av: Anna

DEt är sjukt, men när jag läser Dina texter så ser jag DE framför mig, och tittar rätt in i D-ögonen och texten bara rullar, D-ögonen pratar till mig.

2009-02-11 @ 22:47:37
URL: http://metrobloggen.se/AnnaBanana
Postat av: Veronica

Dede-eyes. Vackrasde.

2009-02-12 @ 07:02:03
Postat av: Sphresa

Vaajjjeert!

2009-02-12 @ 09:54:15

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: