Dede-Styles

D som samhällskritisk

Jag är den du älskar mest, o pratar om, men den dina föräldrar varnar om...
Men dina föräldrar älskar mig för de kan säga i TV hos Dr Phil "Det var D som skapa dom!"
Så skyll på D när de är vagt oklart som eran barnuppfostran
Kanske bara ditt barn är trött på er, och har tröttnat på att va i skolan?
Kanske ditt barn ser att vår värld är sjuk o tröttnat på världen så
Att man vill revolutionera landet istället för att gå o rösta var fjärde år!

D som kärleksfull

Vi går på livets stig man kan se vägen hägra
O vi vandrar alltid tillsammans som två kärleksjälar
O aldrig släpper vi taget om varann genom stormen... du o jag till solnedgången...
Älskling...Mitt hjärtas ord skrev den sången
Som flyter ut nu, vackert och poetiskt...
Den här natten kan ingen ta ifrån oss älskling för den här natten blir evig

Dede som flummy och oseriös ^^

Mr Dedede! Drar fram en svart revolver!
Din morsa fick kicken från spermabanken... för hon drack på jobbet! ;D
Rappare! Lägg ner! Ni kan aldrig besegra D!
Vi bryter sönder din kropp och matar dig med dina egna ben!


Dede på engelska och deep!

"we all have a dream, but we dont fulfil it..
We just smoke it up... shoot it and kill it...
I think people are afraid of love and dreams, cuz if you loose it...
you could almost hear...the grief and the screams...
So people smoke their weed, hide their truth of them self...
God ... I really think this youth need some help...
I think they need light and guidance, belife and hope...
People wanna get rich but their hearts are allready empty and broke...
The honeys and the babes; the money and the fame,
Dont make someone rich, it's making them lose themself
So if you give me the world; I would tell you "I just want one girl..."
One heart, one love, all I need is my lady elf.."

Okeey, jag är ett geni ^^

Jag behärskar alla stilar, kan posta fler i morrn ^^

/ - Dede.

Postat av: Tina

Sjuukt grym är du =)

2009-02-11 @ 16:14:27
Postat av: Micca

Helt otroligt! Du är makalös grabben =)

2009-02-11 @ 16:25:31
Postat av: Z

Den bästasde och finasde i världen! <3

2009-02-11 @ 17:17:16
Postat av: Anonym

SJUKT TUNG BRUSH! (y)

2009-02-11 @ 17:25:53
Postat av: Stina

Hur lyckas du rimma sådär mycket, jag tycker det är skitjobbigt och bara få ihop ett par rader med rim. Har jämt svårt me sånt :P

2009-02-11 @ 17:28:33
Postat av: Rita

AMAZINGLY GOOD!!! =)

2009-02-11 @ 18:38:30
Postat av: Anonym

<3

2009-02-11 @ 18:45:25
Postat av: A

FanDestiskt! Dedelicious!

2009-02-11 @ 18:54:28
Postat av: Paulina

Den vackrasde...<3

2009-02-11 @ 19:48:55
Postat av: Anna

Ja du är ett D-eni! <3

2009-02-11 @ 22:42:57
URL: http://metrobloggen.se/AnnaBanana
Postat av: Veronica

Hur kommer du på alla rimmen, allt sätt o skriva? (: Du är lixom one of a kind (:

2009-02-12 @ 07:01:40
Postat av: Sphresa

Hur lyckas du skriva som ingen annan D? Sagolik.

2009-02-12 @ 09:53:24

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: