310 UFO-rapporter på 6 år

England har släppt hemliga uforapporter, Frankrike har gjort det, och nu även Danmark.

I en av rapporterna hittar vi polismannen Alan Godfrey som såg ett diamantformat skepp vid Todmorden, West Yorks, 1980. Han försökte nå sina kollegor via polisradion men den funka inte och fick sen ett vitt bländande ljus i sig.

Han vaknade sen vid sin bil och under hypnos kommer han ihåg hur han blev bortförd av UFO:t och undersökt av väldigt små varelser.
 


Källa: http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/4511098/UFOs-database-of-police-sightings-of-records-310-incidents-in-six-years.html
Postat av: Hanna

Grymt intressant med det här övernaturliga, keep us updated D!

2009-02-05 @ 15:48:32
Postat av: Z

wooow :O det där är nått o bita i

2009-02-07 @ 11:35:48
Postat av: Anonym

cooolt :O

2009-02-07 @ 19:30:30

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: