- Dedefluuuuuuuuuuuuuuuuum! ^^


Hur kan en Dede morgon se ut?

Studsar upp ur sängen, boxas lite, hoppar hopprepp (50 snabba), armhävningar, situps
Äter en maaaaackaaaa!!^^ aaaooooOoOoow ^^ och oboy ä ju självklart giiiirl ^^

Seen alla fall duuuuschen, borstar tänderna i duschen oftaaast^^ hyysterii^^ och sen sång
SOOOMEEETIIMES I LÖÖÖVEE YAAAAAAAA!!!!! ^^ hahahaah alicia keys!

Sen älskar jag den här linen från Akon "Lonely"

Cuuuz aiiint noooo one in the globe I'd rather see
Aint no one in the globe that I'd rather be
Then the girl of my dreams that made be...
SoOooooOo haaaapppyyyy but now so looonellyyyyyy^^


Och inför en ny dag och liiite flooow och lite rap så vet jag att de är en nyy vacker dag...
En vacker dag jag tänker fånga!

O ingen jävel därute, vem det än är kan stoppa D för ingen är som mig! ^^

Jag är THE DEEEE! Och ingen har allt jag har, så ljuset lyser och auran är på *vinklar den lite*

Och sen går jag ut och andas in den underbara vinterluften och fångar en ny dag...

Men vet du?

Allt jag är innerst inne är bara en nalle som vill förändra världen.

Så bara kärlek.

Jag
Är
D.

/ - Dede .

Postat av: Hanna

haahhahaa du är så rolig :D

2009-02-07 @ 11:37:42
Postat av: Micca

you're funny D (:

2009-02-07 @ 13:58:27
Postat av: tina

haahahhahhahahaahhaha =)) du är söööt!

2009-02-07 @ 19:29:58
Postat av: Vicke

hahahaah :D Dedeflum!!

2009-02-07 @ 23:38:57
Postat av: Fia

XD du är så jävla rolig Dede :D

2009-02-08 @ 12:05:45
Postat av: Anonym

<33

2009-02-08 @ 15:32:33
Postat av: Malla

HAHAHAHAHAHA!!!XD

2009-02-09 @ 22:17:45
Postat av: Rita

känner igen det där (:

2009-02-11 @ 12:21:20

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: