Hur allting börjaDe för D.Dede

Ni läsare kan även nu läsa Känslor/Lyrik nu uppe där i rubrikerna!







Alla vet ju att jag är lagkapten i mitt fotbollslag.
O att jag älskar fotboll, och jag är rapartist och revolutionär.
Allting växte kring mig när jag började skriva för ett par år sen.

Ja skrev direkt från hjärtat och flerstavigt rimmade och skrev helt otroligt som om de bara fanns nått inom mig som var tvungen att flowas ut, mitt hjärta flowades av känslor...

Till slut blev de för mycket, tjejer blev helt galna och förälskade i mig och många tog redan på min hemadress.

En del tjejer kom även till mina fotbollsmatcher o skrek "omg där är dede såå fin han är"

Jag kunde inte längre ha bilder på mig - att vara för offentlig blev jobbigt eftersom tjejer kom hem till mitt hus med.

Jag ville bara revolutionera världen? Inte ha tusen tjejer efter mig. Jag bryr mig inte om kändiskap och pengar eller 1000 kvinnor. Jag är här enbart för att revolutionera världen för alltid.

Det är en lång historia, och helt overklig och obeskrivlig och jag lovar att berätta allt på denna bloggen.

O en revolution kommer komma...

Så antagligen lever man ba som vanligt o kikar in på kissie och hennes wackaaa blogg eller följer D.Dede på hans otroliga resa mot revolution och nånting helt otroligt "larger then life" Tycker synd om alla som slösar liv på hennes blogg o går miste om nånting helt annat.

Ditt hjärta hitta hit - the rest is history ! =D
Tror stenhårt på destiny...du hitta mig för en anledning.

De är obeskrivligt att berätta allting men din värld och den här världen kommer förändras för alltid =D

So what are you waiting for!? Follow me! Ditt största äventyr väntar dig =D

Och aah, nån av mina läsare är "Girlie" med i mina texter.

Im like...god...I wanna tell you so much...

Let me tell you my story for you!


Peace&Kärlek
/ - D.Dede



Postat av: sara

jag tror jag är KÄR I DIG...har aldrig läst nån som brytt mig så mycket om människor.



din tävling är bäst!!

2009-12-14 @ 20:02:05
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du ha fler besökare till din blogg och chansen att vinna ett presentkort på SF för 300 kr och en spotify invite?

Bli medlem här:

http://www.bannerutbyte.se?r=58289

2009-12-14 @ 21:16:54
Postat av: Anonym

<33

2009-12-14 @ 22:59:59
Postat av: v

Jag vill bara läsa mer och mer..

2009-12-14 @ 23:12:34
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: kanskegirlie

Får ja ställa en fråga?



Har du träffat nån som skulle kunnat vart girlie?

2009-12-14 @ 23:25:59
Postat av: kanskegirlie

Eller nån som vart i närheten av vad har vart girlie?

2009-12-14 @ 23:26:36
URL: http://s
Postat av: klara

hej hej hur är det? din blogg är grymt bra :)

2009-12-14 @ 23:27:52
URL: http://klarizz.blogg.se/
Postat av: fia grankvist

WOW :) såg nyss din blogg på bloglovinn

2009-12-14 @ 23:29:31
Postat av: fia grankvist

alltså på spotlighten :D grymt keep going!

2009-12-14 @ 23:30:00
Postat av: frida

ta inte det här fel, jag älskar din blogg, men jag kan tycka att på du på senaste tiden skrivit lite väl mycket om jobbiga tjejer som inte är girlie, att det är du som bestämmer vem det är.. visst vi fattar, dom som håller på fattar också men dom bryr sig inte, you know? ledsen dede :)

2009-12-14 @ 23:31:54
Postat av: sandra

var du ihop med nån manda med när du skrev den låten? (:



hahaa lite pinsamt med fjortistjejer som springer på dina matcher ;) stackare, kan inte va lätt grabben.



puss!

2009-12-14 @ 23:36:06
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

börjar Girlie förnamn på K? för jag börjar på det :)

2009-12-15 @ 10:16:31
Postat av: kanskegirlie

och du gillar du linnlowes eller kenza mycket? för ja tror de gillar dig.

2009-12-15 @ 10:17:27
Postat av: PÁSCAL UF.

Hej, vi är ett UF-företag från Linköping som tillverkar och säljer armband!

Nu har vi lagt upp en hel del nya armband på vår blogg så tveka inte på att kika gärna in hos oss! Psst.. alla armband kostar 60:- med inräknad frakt och emballage! Mvh Páscal UF.

2009-12-15 @ 14:05:10
URL: http://pascaluf.blogg.se/
Postat av: clara

Älskar den texten (: den är helt obeskrivlig!

2009-12-15 @ 14:32:56
URL: http://lightworkers.org

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: