Början på nånting otroligt stort...+ Sanningen om Obama


D.Dedes studio  - nånting stort kommer börja hända.



Hey alla! =D

Som alla vet var jag i studion igår - men beatet låg fel på bitrate och samplebeat - så hela beatet måste omställas för att ligga i rätt tempo - så det blev inget igår bara adminstrativa detaljer till mina låtar. Så de första kommer släppas 21/1 2010. Ja har inte släppt så mycket material ja önskat pga att ja har mycket annat o göra men ja ska börja släppa nytt nu igen.

Men för att inte folk ska längta ihjäl sig tänkte ja flowa mina texter när ja börjar videoblogga =D
De måste bli bra ljud bara, har ni nått tips på vad jag kan videoblogga med som ger bra ljud?

O de här är början på nått otroligt stort...

De händer väldigt mycket, o ja är framgångsrik i lite allt möjligt , ja är ju även revolutionär, fotbollspelare så jag har mycket o göra =D så ibland prioriterar jag olika av dem vid olika tider.

Jag vill bara tacka dig, ni läsare! =D  De är ni som följt mig början på den här resan till nått otroligt stort - saker kommer aldrig bli sig likt igen. O när vanliga personer sagt det så har de varit småsaker.

Men jag menar bokstavligen att revolutionera världen.

Där 26 000 barn svälter ihjäl varje dag - så kan vi inte gå runt som passiva robotiska svenssons och bara "hej hej va fint de är ute" o kallprata, gå till jobbet sen.

Passivitet är ondska. O en del sa att folk har längtat efter att en person som jag ska komma o störa den allmäna ordningen och väcka robotarna som bara gå i sina lilla västvärldsbubbla, tittar på idol, skönhet o mode.


"Livsmedel och läkemedel som skadar vår hälsa...
Vi matar i oss skadliga ämnen som vi hatar att älska
Manipulerade - och världen styrs av giriga män!
Det värsta är att de aldrig står i tidningen, tidningen, tidningen!
För Illuminati styr media - och krig ger pengar
Vi behöver en revolution - o det har känts lite ensamt
Men folk har vaknat o öppnat ögonen, nu är vi en hel armé
Vi måste förändra vårt system - det här Dedede!"




Sanningen om Obama
- Han är inte född i amerika och skulle således aldrig bli amerikansk president.
- Varför röstades han fram? I vilket syfte?
- Vilka gav de miljardbelopp med pengar för att han skulle röstas fram?



Illuminati valde Obama som president för att lugna ner folket. Alla trodde nu kommer en förändring. Woho. De var riktigt bra att de bröts rasbarriärer och vi fick en svart president men de här är bara ett spel för galleriet.
Obama valde Hillary Clinton som utrikesminister - och hon är för kriget.
Varför gjorde Obama det om han nu var i mot kriget?



Och yoo samtidigt Obama fick fredspriset? De här helt sjukt.

Sanningen om Obama är att han är en puppetdocka styrda av ett hemligt sällskap som är en skuggregering som de vanliga folket inte ser.


Så medan alla tror "Nu kommer världen förändras" så kommer det bli helt tvärtom.
Vi går mot ett totalitärt samhället - ingen integritet - FRA&PatriotAct och utökning av polistyrkor. Kontantsamhället kommer försvinna, vi kommer alla ha ett microchip där pengarna är till slut.


Visste du att Obama är släkt med George Bush?


Obama är släkt med George Bush och Dick Cheney.
Blodlinjer är de som bestämmer vem som får "styra världen".


Se videon där.








2001 började med ett par tusen soldater - vid 2011 är det 93000 soldater och krigar vid mellanöstern. Krig ger profit(pengar) - det är därför krig existerar.
Ni läser tidningen och så står det "Kriget kostade triljoner".
Vilka tjänar de triljonerna då? Vapenindustrin bla.




Lättläst sammanfattning för folket:
Obama valdes för att "lugna ner folket" så att folket ska tro att en förändring kommer. Förändringen kommer dock inte komma eftersom USA utökar och fortsätter kriget mot den osynliga fienden Al-Qaida - Bin Laden (Bin Laden som även var anställd av CIA. Al-Qaida är även skapat av CIA och det är dokumentaret.)

Om världen ska förändras måste vi vakna - och inse att Illuminati gör att vi lever i en falsk värld, falsk trygghet - där krigen fortsätter, klassgapen ökar medan vapenindustrin/läkemedelsindustirn tjänar pengar på krig och att sprida svininfluensan medvetet som företaget Baxter gjorde.

- Förstår ni nu att blodlinjer styr världen - kungar, drottningar, presidenter.

De är maktgiriga pengahungriga idioter - så länge de tjänar pengar bryr de sig inte om dig!

Har du aldrig funderat på vilka som tjänar pengarna o som styr världen?
Samtidigt som Kungen sitter i sitt slott och får 110 miljoner av oss skattebetlare varje år!


De är en sjuk värld - och du vet nu om den. Nu är det upp till dig.

De är upp till folket att revolutionera världen och störta de som styr.

My 2 cents for today.


"Livsmedel och läkemedel som skadar vår hälsa...
Vi matar i oss skadliga ämnen som vi hatar att älska
Manipulerade - och världen styrs av giriga män!
Det värsta är att de aldrig står i tidningen, tidningen, tidningen!
För Illuminati styr media - och krig ger pengar
Vi behöver en revolution - o det har känts lite ensamt
Men folk har vaknat o öppnat ögonen, nu är vi en hel armé
Vi måste förändra vårt system - det här Dedede!"

Postat av: Anonym

Du kanske skulle ha läst på lite på Obama innan. Han föddes på Hawaii (delstat i USA) och hans mamma var amerikanska. http://sv.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama

2009-12-09 @ 16:04:35
Postat av: D.Dede

Heyyooo fröken skeptiker.

Läs det här.



"Obamas kenyanska farmor, Sarah Obama, har i intervjuer intygat att Obama föddes i Kenya.

– Jag är så stolt, eftersom jag närvarade i förlossningsrummet i Kenya, då han föddes."



Illuminati STYRS av Media :) men du litar väl blint på dagens politiker och media.



Wake up.

2009-12-09 @ 16:58:43
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag BEUNDRAR DIG SOM FAN!!!! :) du är så jävla modig!

2009-12-09 @ 18:30:16
URL: http://amandaalbinsson.blogg.se/
Postat av: hanna

Dede you can do it! :)

2009-12-09 @ 18:33:52
Postat av: clara

Stå alltid på dig d :)



Du har bäst åsikter!

2009-12-09 @ 20:34:51
URL: http://lgihtworkers.org
Postat av: Anonym

<33

2009-12-09 @ 20:35:00
Postat av: Nora!

Obama ger lugn, och tomma löften. De tömma löftena klarar vi oss utan men lugnet är viktigt.

Fredspriset=ONDÖIGT. Finns BARN som gjort mer.



Och det där med "släkt"... I don't buy it... No way.



Peace & din blog är fan den enda jag läser nu förtiden ;) I looove your blog!

2009-12-09 @ 21:06:50
URL: http://norafazel.wordpress.com
Postat av: D.Dede

Tack =D du har bra åsikter men du kan inte avfärda det där med blodlinjer ba "ne no chance".



Jag skriver ju inte spekulationer utan sanningen. Obama är släkt med Bush 11:e kusin. Det är dokumentarat.



Du måste lita på det jag skriver.



Peace

/ - D.Dede

2009-12-09 @ 21:34:06
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Nora

Så det innebär att alla människor blivit lurade (igen)? Att världen enbart är makt och kontaker, nu? jag tror på det du skriver. Tror jag. Jag vill nog inte tro det, jag försöker även se det "goda" med det hela. Men om nu detta är sant är jag besviken. Inte på folket utan på Obama. Alla dessa löften, förändring och... skit? Hur kan det vara möjligt? Det gör ont.



Peace

2009-12-09 @ 21:44:03
URL: http://norafazel.wordpress.com
Postat av: D.Dede

Nora //



Svarar dig här eftersom många resonerade så första gången man upptäckte sanningen.



Det är så världen fungerar - det finns alltid ett syfte bakom, o de syftet stavas ofta pengar.



Allt du ser omkring dig har ett värde, en tjänst, allting du ser runt om dig är pengar.



Vi behöver en generation som ser att systemet är korrupt o genomruttet och vågar förändra det och bygga nånting nytt o vackert igen där alla människor har samma villkor till ett värdigt liv.



Kärlek

/ - D.Dede

2009-12-09 @ 21:49:12
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej. Okej. Vi... kan kommunicera med någon på andra sidan jorden, men vi kan inte hindra krig, svält och fattigdom? Vi kan bekymmerlöst köpa kläder och andra prylar men vi kan inte skapa peace and harmony? Hjälp mig att förstå. Det är obegripligt. Trots att jag VET, jag verkligen VET hur det står till i världen, jag ser, jag hör och jag lider. Men jag förstår inte. Hur kan det ens vara möjligt? Varför? Hur? När? VEM? Blir utmattad av tanken.



Peace

2009-12-09 @ 21:57:56
Postat av: D.Dede

Anonym //



Läs "Sanningen om vår sjuka värld och maktelit".

Där kan du börja och förstår hur, när och vem.



De är utmattande, men det är mer utmattande att inte göra nånting alls.



Det finns en rädsla större än rädslan själv - och det är att inte möta den.



Kärlek

/ - D.Dede

2009-12-09 @ 22:49:43
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: samira

Det är modigt att skriva som du gör. Önskar att jag var likadan.

Fortsätt med det du gör!

2009-12-10 @ 02:07:39
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/
Postat av: icee

"The Obama Deception", Dede, det är inte alls säkert att Obama föddes i Kenya. Det är MÅNGA som sprider "fakta" för att lura och bidra.



Dessutom är inte alla i Illuminati onda, även om många är det.



Många inom Majestic har t.ex. börjat tänka på mänskligheten. Men de onda har lättare att få igenom sina viljor eftersom de skiter fullständigt i andra förutom sig själva.



Det är viktigt att folk känner till att dessa personer existerar och att de styrt världen i många tusen år. De senaste tusen åren har de gjort saker värre för oss.



Men samtidigt så ingår allt i en spirituell galaktisk plan att väcka oss till vad vi är.



De onda inom illuminati älskar att folk är robotar och inte pratar om detta Dede pratar om, för det gynnar dem. De som styr illuminati lever på rädslor. Det finns bara två känslor som alla känslor kommer ifrån: Rädsla eller Kärlek.



För mig är Obama neutral tills han bevisat vad han står för genom sina handlingar (tänk på att man måste göra vissa saker för att illuminati inte ska lönnmörda som de gjorde med JFK), fredspriset kan ha blivit hans för att de planerar ett UFO avslöjande. Så den närmsta tiden är spännande.



Lev med kärlek, var kärlek och sprid kärlek!



Ang. pengar så vill jag tipsa om www.EkonomiskReform.se <- Det är något vi verkligen behöver. Ett system som gynnar oss alla och inte några få :).



2009-12-10 @ 13:13:36
URL: http://www.karlekochfred.se
Postat av: D.Dede

Ice //



Jag vet alla illuminati inte är onda och vart han föddes är en väldigt liten sak i de stora hela.



Börjar man koncentrera sig på var han föddes missar man grunden i mitt meddelande.



De är att illuminati fört Obama till den positiion han är i dag - och han är absolut inte neutral brooo? eftersom han nyss skickat 30 000 soldater extra till Afghanistan.



Obama är styrd av Illuminati och kan ha händerna knutna bakom.



Dock är de viktigaste faktumet: Blodlinjer styr världen, krigen fortsätter och Illuminati tjänar otroliga pengar medan 1 miljard människor inte har mat på bordet.



Kärlek broo! =D kika in på Ices ekonomiskreform.se - det är så vi får bygga det nya samhället.



Peace

/ - D.Dede

2009-12-10 @ 13:27:57
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: samira

Detta har inget med texten att göra, men har du volontärjobbat utomlands förut? Far på onsdag och börjar bli riktigt nervös...

2009-12-12 @ 15:48:33
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du måste kunna ta saker med en nypa salt. Du har räknat up flera konspirations teorier än vad jag har vetat om. Blod linjen är fjantig på grund av att tekniskt nogg är väldigt många släkt.



De räknade up de personerna som gjort något i världen, men ingenting om släkten mellan vilket är de som är intressant, för då helt plötsligt bevisar det att allt inte syrs av blodlinjer.



Och det är bara korrupt att vanedra en som person på grund av dens släkt, det är inte medeltida japan vi lever i. De säger absolut ingenting om vilken sorts människa han är.



Mer intressant, Vet du varför de kännar pengar på krig?, Vapen handling. Vilket är ett av de bästa sätten att få in pengar på, vilket är väldigt sorligt men det är sant.



Vi har vapenhandlat i åratal, och ja de största vapenhandlaren i världen är USA. Men det finns en förklaring varför och de är faktist inte pengar utan faktist liv. Eller mer vilka som ska se som hjältar. För själva idéen är att vi säljer vapen till vår fiendes fiende vilket gör så att USA själva inte drars in i kriget alls utan bara deras vapen.



Why send 30 000 soldiers in afghanistan?



Folk i afghanistan dör varända dag. Vi skickar in mer soldater vilket gör så att vi skyddar befolkningen, Större delen av befolkningen gillar inte det och gör en revolt, wops konflikt. Idéen är att reformera deras stat så den ska kunna vara mänsklig och utplåna terrorister.



Men du måste inse en sak, det här hjälper ingen. Att bevisa konsperations teorier hjälper ingen alls. De ger ingen mat i andra världen, det är bara slöseri med tid. Att säga och lägga fram anledningar gör så att folk förlorar hop i världen. Du pratar väldigt mycket om en revolution. Det går inte alls, du kan inte demonstrera hur länge som helst.



Om du gör en revolt, ja då förstörs världen mer på grund av betalningen av skador.



Det är bättre att övertala personer att ge penger, att kanske inte är så farligt att förlora 50 kr i månaden till Rädda barn eller någon annan organisation. Och skaffa fader barn och gör så att han/hon får hopp.



Och att begå revolution är extremt, om, (helt teoretiskt sett) vi skulle kunna ta över staten, så säger det absolut ingenting på att vi kommer vara annorlunda. Vi kommer stötta up likadana problem även då, det är en självklarhet.



Vissa att världen har mening, att det är inte så farligt att donera pengar. Att man kanske inte behöver ha den där Canadian goose jackan. För då har du gjort stor dåd, inte nu.

2010-01-25 @ 23:50:17
Postat av: D.Dede

"Om du gör en revolt, ja då förstörs världen mer på grund av betalningen av skador.



Det är bättre att övertala personer att ge penger, att kanske inte är så farligt att förlora 50 kr i månaden till Rädda barn eller något"



Helt fel. Du är helt fel ute. Du har absolut inte förstått nånting om du tror alla är släkt med alla osv. Mitt tips är att du läser på.



Och slutar tänka pliktetiskt som din vetenskapliga värld gett dig.



Känsloetik kräver aktion. Du därimot kan säga "Neh räcker med o skänka 50 kr till rädda barnen".



Tror du de förändrar världen? Då är du naiv eller bara dum i huvet.



Peace

- D.

2010-01-30 @ 11:52:02
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Marie

Men herregud, pengar hjälper inte alls! 50kr i månaden/bli fader osv. De köper bara mat för de pengarna, men vad händer då pengarna är slut? Då får de inge mer mat! Är det inte bättre att lära de att försörja sig själva? Lära de att plantera grönsaker, vad som helst så att de kan försörja sig på det så att det kan FÅ pengar för det de GÖR. Fast jag anser att pengar är helt onödigt egentligen, vi har ju allt vi behöver precis bredvid/utanför/ett steg framför oss. Allt utomräckhåll egentligen! Vi är för lata, följer regler på vad vi inte får göra. Asså luften är fri! jag förstår inte vad folk ser i pengar egentligen, pappers bit som förlorar sitt värde bara för att man river sönder den egentligen. Men det Dede gör har mycket betydelse och inte alls slöseri med tid! Ifall jag inte har läst Dedes texter skulle jag slösat på tid åt något materialistiskt, trott på demokrati (som inte alls finns) och bara se världen från ett perspektiv! "Ååh vad bra jag har det" och inte "Jag kan inte tillåta NWO hända!" Att du äns våååååågar säga så! Man kan inte tro att soldater med vapen är som Hippies med blommor! Soldater är tränade till att mörda med sitt vapen dårå, VAPEN ÄR TILL FÖR ATT DÖDA INTE TILLBRINGA NÅGON FRED. De kan då lika gärna gå runt med blommor istället! Och det du sa "Att säga och lägga fram anledningar gör så att folk förlorar hop i världen. Du pratar väldigt mycket om en revolution. Det går inte alls, du kan inte demonstrera hur länge som helst." VARFÖR SKA MAN HOPPAS PÅ BRA SAKER? Är det tydligen bättre än att göra bra saker? Att folk hoppas hela tiden och inte gör något.

"Be the changes you most want to see in the world" - Ghandi

Är inte det en tankeställare?! Visst med hoppas menar man väl, men man kan lika gärna gör något än att bara HOPPAS. Och med att vi inte kan demonstrera hur länge som helst, ska vi bara ge upp menar du? Nähe du, aldrig någonsin! Blir så ledsen när folk tänker så, att de själva ger upp.

"Om du gör en revolt, ja då förstörs världen mer på grund av betalningen av skador."

Vi behöver inte betala skadorna, vi vill inte ha det som de va! Vi ska bygga ett nytt samhälle, en ny grund av kärlek och inte girighet!

Dede har förändrat mig, mitt sätt att tänka, mitt sätt att se,mitt sätt att känna. Förut tänkte jag "äsch, kasta bara lite pengar till de så får de mat" men nu tänker jag mer än bara så, ser mer från bara ett perspektiv och nu känner jag mig mer som "en glädjespridare", försöker vara postiv mot mina medmänniskor, försöker få de att förstå vad som pågår, få de att förstå att man får säga vad man tycker och tänker, att få de att vara sig själva. Min lilla gnista på förändring har blivit enorm! Vi kommer få ner makteliten, de är beroende av oss och det blir deras nedgång.

2010-12-05 @ 14:25:09

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: