Resa tillbaka i tiden? Snart är det möjligt!

Heeyoo! =D Godmorgon sötnosar! =D

Det skulle bli lite "övernaturliga bloggar" den här veckan.
Så dagens blogg kommer få dig att få upp ögonen ännu. Kan vi resa i tiden?
 
Hur vi reser i tiden förklaras med i videon, det går att kröka tiden. Och jag vet lite hur
Som sagt den här bloggen kommer förändra ditt liv! =D
Du har tur som hittat dededeprivat blogg. Välkommen till ditt livs äventyr RUFFYWWOO! =D


Tiden är inte linjär, det har Einstein bevisat. Tiden kan påverkas av gravitation och ljus.
Einstein menade att all tid finns samtidigt i universum.
Nu har en forskare kunnat resa tillbaka i tiden fast bara några milisekunder, men det kommer utvecklas.
Alltså kan du hitta sekunden den 10 maj 1762 kl. 11.03 nånstans fortfarande. Om du befinner dig i närheten av ett svart hål i universum, stannar tiden.

Vad skulle du göra om du kunde resa tillbaka i tiden?

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede

btw, haha, fick de här meddelandet idag.

"Vi snackar ju trots allt om DEDE just nu!!! Mr "I dont take shit from anyone!" Grabben som ska förändra världen för alltid<3!  Mr "Jag är tuffasde finasde coolasde i världen" Vi snackar D to the DEDE! haahhaahahhaahaahh! ÄLSKA !! XD

jag DEundrar Dig Du är DEn finasDE <33"

Kan nån översätta de språket? ;D haaha crazy, girls love D! And I love you, all of you! =D

Postat av: Anonym

vad är ett svart hål utanför universum ? :S fattade inget

2009-08-13 @ 16:01:21
Postat av: petra

Att kunna resa tillbaka i tiden kan nog va kul ,men samtidigt farligt. vad händer om man råkar ändra på ngn då man rest tillbaka?? ;)

Men om det skulle gå och jag skulle få chansen skulle jag välja att resa tillbaks till början av april 2008, att få träffa min älskade och saknade lillebror igen...det skulle betyda så mycket för mig. Och om man hade kunnat ändra framtiden sen så skulle jag göra allt i min makt för att rädda han från den skit som några veckor senare tog han från oss.



Vad skulle du själv göra om du fick chansen?



//Petra

2009-08-13 @ 18:21:03
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74
Postat av: Sara

sv: Jaha, tack. :)

2009-08-13 @ 20:08:32
URL: http://saramaric.blogg.se/
Postat av: Lena i Spanien

du skriver om bra och annorlunda saker. det ar bra & fortsatt med det. det ar bra med mig. sj?



besok garna min blogg - flyttar som 17 aring till Spanien (ar utomlands just nu)

2009-08-13 @ 21:14:32
URL: http://lenaispanien.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, kanske det..



Intressant, intressant!

2009-08-13 @ 21:30:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Svart hål ligger vid utkanten vid Universum. En massa med en så enorm gravitation att inte ens ljus kan komma från det. Tiden står still där.

2009-08-13 @ 21:55:33
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Anna

Tänk att en främling är en vän du inte lärt känna än...tänk att du var en främling för några års sen...tänk att du faktiskt fortfarande är en främling i mina ögon ibland...tänk att du fortfarande efter alla dessa år fortfarande får mig att reagera så starkt som jag ändå gör. Att jag fortfarande ibland kan känna igen mig i dina texter så som jag alltid gjorde förr. Att jag fortfarande håller med om nästan vartenda ord om hur sjuk vår värld verkligen är för tillfället...ojj, jag tror att jag har utvecklats ;D <3 Trodde ju inte detta för en massa år sen, men här sitter jag idag och är varmare inombords än någonsin innan :) TACK! <3

2009-08-13 @ 22:06:49
URL: http://missbengtsson.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHA jahaaaa jag snubblade bara in och läste det så jag visste inte att du var kille, för det var så rosa :P :P ja då är du nog ganska ensam ändå!

2009-08-13 @ 22:07:47
URL: http://frukostfrallan.blogg.se/
Postat av: Clara

allt är nog möjligt till slut, vi sätter gränser med fantasin

2009-08-13 @ 22:10:47
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Anonym

jag förstår ändi inte:S hur kan allt finnas samtidigt:S

2009-08-13 @ 22:12:29
Postat av: D.Dede

Allt finns samtidigt för allt och ingenting har alltid funnits. Men du får nog läsa lite, kolla dokumentär vetja ! =D de här är nytt för många, så de gäller o sätta sig in i det.



Kärlek

/ - D.Dede

2009-08-13 @ 23:21:33
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Ida

shit, rätt häftigt, men svårt att ta in. Men ja, som sagt kan ju vara farligt, man vet ju inte vad som ändras om man åker tillbaka och gör nån liten ändring.

Tack för en bra blogg att läsa:)

2009-08-14 @ 18:41:55
Postat av: Anna

Det skulle nog vara ganska intressant att gå tillbaka i tiden. Däremot tror jag att man skulle få sån jäkla ångest över något litet fel man kanske gjort att man bara blir deprimerad.. Nej, jag gillar presens :D Och jag gillar din blogg!

2009-08-15 @ 00:40:02
URL: http://tjenaanna.blogg.se/
Postat av: Nadja j

på tal om att resa i tiden, har du testat att vara i ditt förra liv? jag testade nämligen detta för några dagar sen & det var otroligt skönt o man kände sig väldigt avslappnad efteråt. Man laddar hem en grej från nätet och så ska man lyssna så får dom en att minna sitt förra liv, du får veta villken datum det är, villket kön du är, din lyckligaste stund samt den sorgligaste :) det var riktigt intressant & tycker alla borde ge det ett försök :) och nu när jag endå håller på och skriver vill jag ställa 2 frågor: hur gammal är du egentligen? & när du säger "går ut på stan nu och vem vet, vi kanske ses" som du gjort i flera inlägg

villken stad är det du menar? sakt det förut och säger det igen, fortsätt med bloggandet det stärker en så otroligt.

2009-08-15 @ 18:51:55
Postat av: D.Dede

Nadja //



Tack! =D Örebro!

mm har haft uppe om tidigare liv förut, och ska ha mer såna bloggar så folk får upp ögonen och vet att vi är mer kraftfulla än var vår värld försöker dölja.



Kärlek

/ - D.Dede

2009-08-15 @ 19:01:14
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså nu har jag tappat bort mig riktigt mycket eftersom jag har varit borta. vad är de med kenza&bloggkrigen&så?:P

2009-08-17 @ 18:56:56
URL: http://arabprincess.blogg.se/
Postat av: I want to belive, i really want to.

Hej dede!:)

Jag har följt din blogg nu ett tag..

jag älskar den verkligen!

Så som du skriver..vad du skriver..

allt påminner mig om just mig:o

ja vill inte gå runt & skriva ja e girlie

oså, ja vill vara det, men kommer aldrig att bli det för att.. du kommer aldrig att hitta henne, lev ditt liv och slösa inte ditt värdefulla liv på allt detta! du är mer värd än detta jag förstår dig,ändå om jag inte ens vet vem du är men ja läser och läser..ja förstår dig! Jag kan känna ditt hjärta..Din sorg..dina känslor..det får mig att falla..jag får fjärilar i magen bara om jag läser något som du har lagt in..;* Jag har längtat till detta! detta är vad jag har sett, en sån här fantastisk blogg, jag visste inte att det fanns såna här som du men ja är glad att ja äntligen vet! Nu är vi två om det. jag blir helt rörd inom mig, alla är inte perfekta..jag vill verkligen tro på allt detta men tyvärr, de finns bara Gud! Han är den ende. Jag undrar om du är sann, om ens den här bloggen finns jag somnar om och vaknar och helt plötsligt sitter ja här o skriver i din blogg, Vi lever i en farlig värld,där Illuminati styr oss & folk inte bryr sig om fattiga människor, men allt kan bli bättre! Allt kan förändras!

Och nu är vi två om det igen..Jag vill förändra världen och jag vill ha FRED! Jag är anonym för tillfälligt men ifall du söker kontakt så finns ja kvar här och svara gärna!

love from all my heart ,

/ I.

2010-07-21 @ 04:40:19

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: