D is back!

Herregud...jag vet inte ens vart jag ska börja?

Alla som följer min blogg vet ju att jag har haft drömmar om framtiden, kunnat se in i framtiden.
Jag har aldrig velat bli känd för det, faktum är att jag försökt förtränga bort den gåvan.
Det är inte bra att prata om sånt i normaliserade jantelags-Sverige, men nu har jag ju som sagt med denna blogg att bli offentlig och bryta mitt stereotypa skal.

Jag vill inte ha pengar. Jag vill inte skriva en bok, isåfall ger jag ut den gratis till folket.
Jag vill göra allting gratis för folket. Pengar är roten till allt ont. Ge mig ingenting.
Bara kärlek aight =D

Och det som händer nu är helt otroligt, jag är otroligt framgångsrik, och jag håller ju på förvandlas till något jag inte riktigt vet vad det är.
Ni läste ju om cupfinalen vi vann med 8-0. När jag gjorde 6 mål och nästan "flög" när jag sprang...

Jag håller på förvandlas till nått så starkt och vackert att jag får rysningar...

Nu har jag verkligen i princip allt man behöver i den vanliga materialistiska världen, framgångsrik, pengar, och jag är även otroligt lycklig!

Andra lyckas i livet, vissa lever i bloggvärlden-kommentera, dagens outfit o.s.v =D jag menar vad fan är bloggvärlden egentligen? Perspektiv behövs för alla storbloggare.
De vet inte vad de missar eftersom de lever i en materialistisk värld med krav och måsten.

Men nu är det så otroligt viktigt att jag inte säljer min själ
. Jag vill inte ha 1000 tjejer och inte ha alla pengar.
Nu är det dags för mig att attackera etablissemanget. Staten. Vår världsregering. Illuminati.

Det här är vår tids största kamp...

Och du som läser här, är inte här för en slump. Ditt hjärta hittade hit. För en anledning.

Ooohh....I morgon kommer nya texter som kritiserar en hel del, och i helgen är jag ganska ledig så ...är ni redo?

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede


Precis så känner jag nu...
Postat av: Anna

Det gäller att skygga sig mot situationen eller attackera den. Skyggar du dig mot situationen så följer du bara strömmen och blir robotisk. Men attackerar du situationen och tar i tu med vad än problemet är så lever du ditt liv, följer dina visioner & mål. Ditt öde.

2009-08-19 @ 20:10:23
URL: http://missbengtsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack för din kommentar:)

Kan inte vi kommentera varandras inlägg??

Typ som:

Vilken fin bild, vad händer imorgon??

Hihi, bara ett exempel:)

Kramar

2009-08-19 @ 20:16:30
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: anna

So sweeet:)

2009-08-19 @ 20:20:59
Postat av: Amanda

Är de du som sjunger i låten man kan spela till höger om din blogg? :)

2009-08-19 @ 22:43:14
URL: http://amandalindblad.blogspot.com/
Postat av: sara

tack för den låten, behövde den ikväll.

hittade till din blogg idag så jag vet inte riktigt vad det stora som händer nu är, men ska läsa vidare och jag önskar dig lycka till med det.

mvh sara

2009-08-19 @ 22:53:51
URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: vemärgirlie

inte är det kissie i allafall! qoute kajsa, hahahaXD skön att du dissa henne!

2009-08-19 @ 23:22:59
Postat av: Anonym

<33

2009-08-19 @ 23:23:09
Postat av: Malin-Hockeyfruga

ofcours :P gött de, här är allt på topp, lite trött bara :D "bra skrivet"

2009-08-19 @ 23:29:10
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Jossi

Sv; Haha :D

Härligt :)

Det är bara bra :)

Händer idag då? :}

2009-08-20 @ 06:53:38
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag har sagt de förr, men säger de igen:

KEEP UP THE GOOD WORK! du har grym blogg=)

Riktigt smart är du! :-)

love

2009-08-20 @ 11:50:30
URL: http://enefjall.blogg.se/
Postat av: Amanda (again..haha)

tack så mycket för dina fina ord=)

Lycka till med allting nu!

2009-08-20 @ 22:54:18
URL: http://enefjall.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag blir arg samtidigt som jag blir fashinerad av dina texter. Först säger du att du inte tycker om dessa idealtjejer, sen berättar du om den perfekta tjejen. Girlie. Och det är sånna texter, om att ingen är god enough som hon som gör att tjejer blir desperata av de här idealiska. För om girlie blir idealet och alla är som girlie, vill du fortfarande ha henne då ? Förlåt om min kommentar blev förvirrande men det är många funderingar och jag vet inte i vilken ordning jag ska ta dem.

Jag tycker om ditt sätt att tänka, för det är annorlunda. Men det är något jag inte tycker om... Din självsäkerhet kanske ?

Men jag kommer nog fortsätta läsa din blogg, den är intressant.

Lång kommentar... Men jag har aldrig läst något som detta, förutom typ mina egna privata texter. Så det uppstod flera funderingar frågor och tankar. Är oxå tacksam för svar !

2010-11-13 @ 23:08:46
URL: http://poppicoo.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: