- Vi är inte ensamma i Universum.

Se klippet!

Dr Peter Creola, en pensionerad chefsdelegat i Europeiska rymdorganisationen (ESA) har gått samman med dem som kräver sanningen om och bakom UFOs.  ESA är den europeiska versionen av NASA. På frågan om de avslöjar sanningen om UFOs,  har Dr Creola sagt "... du kan inte ovillkorligt lita på  NASA."

 
Militärer, politiker, tjänstemän, astronauter har alla gått ut och sagt att det finns intelligent liv i Universum. Flertal länder har med släppt UFO-rapporter. De har även haft en presskonferans, Disclosure Project 2001, där de officiellt erkände att de finns därute. Många går ut med sanningen och det är bara en tidsfråga nu innan folket får reda på att vi inte är ensamma i Universum. I enkät hos Aftonbladet visade det sig att 89% av de som röstade trodde att det finns intelligent liv i Universum.


Tänk på en sak med.
Vi vet att det finns cirka 100 miljarder, det samma som 100 tusen miljoner galaxer, och kanske finns det 100 miljarder stjärnor i varje!

Och i våran galax tar det 226 miljoner år för solen att gå runt hela vintergatan .... =D

När Columbus upptäckte Amerika och tänkte "God daamn, här fanns det människor med" så kan vi förstå detsamma när vi upptäckter det i oändliga universum.


"Detta det mest storslagna system av sol, planeter och kometer, kan endast ha härrört från styrningen hos en intelligent och mäktig varelse." (Principia Mathematica)

- Isaac Newton

Läs mer på kategorin "Övernaturligt" och se klippen. Vi lever just nu i en tredimensionell bubbla och jobbar som produkter åt staten, det är inte frihet. Men en dag är vi fria ju fler som förstår hela sanningen.

Intressant och veta vad ni tycker med? =D

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede

Postat av: Ilahinoor

Självklart finns det fler små liv än oss! Ska bli intressant och se hur de lever och vad vi har att lära av varann. Ingen rasism vi är alla från Universum :D

2009-08-14 @ 14:04:47
URL: http://ilahinoor.blogspot.com
Postat av: petra

Tack för dina ord i kommentaren på min blogg, är säker på att jag kommer möta han en dag igen men tyvärr så känns det som det är slldeles för lång tid kvar till dess...

Leva i vilda västern..hehe, ja det skulle nog kunna va kul. Hade vart kul att få prova o gå omkring i såna där fina klänningar...men korsetter tror jag nog att jag skulle hoppat över...hehe



//Petra

2009-08-14 @ 15:09:03
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74
Postat av: emma

Trodde inte de skulle va så höga siffror, att 89% tror på det :P men de är ju bra!

2009-08-14 @ 15:27:27
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Du verkar vara en cool kille..



Men det här är bara för mycket. Nostradamus, Ufon, konspirationer hit och dit... Lägg av!



Nostradamus var inget annat än en skäggig jävla gubbe som levde way back in time och som folk älskar att dra upp i diverse händelser. "Han förutspådde 9/11! Mordet på Kennedy!".. fram och tillbaka. Hans texter har blivit felciterade och omskrivna.



UFO:n.. Åh med suck. Det enda man har är manipulerade foton och röriga videor. Ge mig en timme med photoshop så kan jag presentera ett eget ufo. Har ni några hållbara bevis överhuvudtaget?



Cancer botas med ljud? Hahaha.



Sluta. Försök se saker från en skeptisk sida istället för att tro på sådana enkla trick.

2009-08-17 @ 23:18:07
Postat av: D.Dede

Är jag en cool kille som inte är skeptiskt då? haha.



Tro mig jag är indoktrinerad vetenskaplig och vet vad källhänvisning innebär. Det är bara att jag vet väldigt mycket om detta och skulle aldrig lägga ut det om det inte var värt nått. Du får helt enkelt lita på mig.



Kärlek

/ - D.Dede

2009-08-19 @ 20:19:46
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: (:

Solen snurrar väl inte runt vintergatan? Eller är det bara jag som är lite korkad nu? Jag är sån ibland föstår du xD

2009-08-27 @ 22:27:28
URL: http://jagtyckerochtror.blogg.se/
Postat av: Kristina

Min syn: Det ända som finns är - Människor, änglar, demoner och GUD. Nej, UFO:n är hur fejk som helst. Vad alla än säger. Men självklart får du tro på vad du vill.

2010-08-27 @ 17:36:39
Postat av: D.Dede

Kristina //



Alla får tro vad de vill och samtidigt skriver du "Det är fake vad alla än säger"



Då är man rätt insnöad eller hur?



Personligen bryr jag mig inte vad sanningen är - om den är bra eller dålig, vad som finns eller inte finns.



Bara det är sanningen.



Kärlek

/ - D.

2010-09-04 @ 22:17:35
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Kit Walker

Bara i vår galax Vintergatan finns det MINST 140 planeter med samma förhållanden som Tellus/Jorden så ja det finns fler än 1 fysisk "ras" i vår galax.



Men sen är det ju faktiskt så att på jorden finns det själar som har stigit ner för att göra ett jobb här på jorden från tusentals olika galaxer. Ödlorna(som du kallar illuminati) börjar tappa greppet och bli desperata det är därför vi ser mer och mer misär, de försöker att bräcka oss. MEN de kommer inte att lyckas!



Du vet antagligen vad det är för jobb vi ska göra redan men för dom som inte vet, jobbet vi har tagit på oss att göra = höja jorden till högre dimensioner och det gör vi genom att höja våra fysiska farkosters medvetenhet och tar jorden med oss upp. Fler och fler ansluter för var sekund som går. Övergångsperioden(kulminerar i slutet på 2012) kommer bli tuff men goda tider väntar så håll ut :D



Tänkte passa på att berömma dig också för det stora och viktiga jobb du gör genom att väcka våra medmänniskor på detta sätt som kanske aldrig skulle ha vaknat i tid utan din blog.



Keep up the good work fellow lightworker!

2010-09-15 @ 21:43:42
Postat av: D.Dede

Tack så mycket Kit Walker !



Kärlek

/ - D

2010-09-16 @ 00:42:25
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: