Varför du aldrig kan få mig.

Den här går till alla tjejer som jag träffat.

Måste bara skriva från hjärtat lite.



En del undrar varför jag är så svår att tämja. Och en del som läste "hur tämjer man en vildhäst" såg att det nästan är omöjligt att fånga mig.

Jag vill helt enkelt inte att min flickvän ska vara en stereotyp.

Alla tjejer därute som jag ser på stan varje dag, som jag träffar, nästan alla tjejer är så tråkiga, stereotypa, och vanliga.
Samma mascara, samma look. Samma tråkiga stereotypa girls.
Det finns inga intressanta tjejer knappt! Fo reaal!

Jag skrev vad jag sökt i andra bloggar. Söker någon med ett hjärta som är vackrast. Hon behöver inte se bäst ut, sminka sig jämt. För hon vet att jag älskar henne oavsett. Jag vill mest att hon ska ha en helt enorm godhet, snällhet. Det väger tyngst faktiskt. Ögonen är ju själens spegel så jag ser igenom det där. Sen att hon är charmig och väldigt glad som en studsboll ^^ , och gör mig fulländad och lycklig ^^.

Men sanningen är att 99.9% av alla tjejer jag mött aldrig nånsin kunde fånga mig. De kommer aldrig vara min flickvän, även när de gick ut och sa det.

Om jag verkligen skulle bli din pojkvän. Så skulle du vara något ut över de vanliga. Nått speciellt och vackert.
Inte bara en av alla andra.


Men till alla de jag mött som trodde de kunde fånga mig.
Ni kan aldrig få D, eller fånga D.


Du kan ta hela världen gumman. Du kan få allt du vill ha och peka på hela världen.
Varsegod gumman, ta alla pengar i världen, ta allt.

Men du kan aldrig få mig ^^
Och om ens hjärta är rent så vet man att en person kan betyda mer än alla pengar i världen.

Så om du älskar mig. Så är det inte stereotyp kärlek. Inte en vanlig känsla.
Det är nått mer du känner när du läser orden jag skriver.


Jag kommer alltid vara jag, jag kommer gå mot hela världen, revolutionera den.
Förändra världen.


Och en dag vet jag att jag kommer hitta dig? Det är bara att många säger att hon är den i mina texter.

Mitt hjärta har en dröm att förändra världen. Just nu går det först.
Men visst, jag drömmer om kärlek och att någon har samma drömmar som mig.

Men även om hon inte finns, så kommer jag inte ta nån tjej på måfå.
Då lever jag hellre ensamhet och flowar vid solnedgången för mig själv...

Men jag vet att hon finns nånstans :) hon kanske även läser just nu?
Jag känner på mig att hon läser =R
Hon är den finaste utan att veta om det, nått mer än alla andra tjejer, speciell och världens vackraste hjärta.

Oh du ska veta babygirl, vart du än är i denna woOooOoOrld!
Jag ska göra dig lyckligast i hela hela hela världen!!! <3


Hoppas de här klargjorde lite...

Bara lite känslor...

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede


Postat av: Amanda

Du har så vackert tänkande Dede :) <3 underbarast!

2009-04-24 @ 12:34:14
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: Malle

Känner du på dig att hon som är världens finaste utan att veta om det läser din blogg? :D jäkligt fint isåfall o kul (:

2009-04-24 @ 12:37:08
Postat av: Malle

Känner du på dig att hon som är världens finaste utan att veta om det läser din blogg? :D jäkligt fint isåfall o kul (:

2009-04-24 @ 12:37:28
Postat av: Clara

DEDE!! det är ju du som är världens finaste :) aah hon kommer bli så lycklig!! så de är ju inte konstigt att alla vill vara hon!! men som sagt de visar sig vännen!

2009-04-24 @ 13:40:44
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Anonym

<3

2009-04-24 @ 13:49:38
Postat av: Cecilia

Hur gammal är du? 15?

2009-04-24 @ 16:05:38
Postat av: Zinandra

Du skriver vackrasDe! <3

2009-04-24 @ 17:36:11
Postat av: V

Du skriver såå fiiint!! :') ditt hjärta slår ingen!

2009-04-24 @ 18:20:11
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: Hon-i-dina-texter

hon är jag! jag lovar!! jag känner igen mig i allt du skriver!!

2009-04-24 @ 18:28:36
Postat av: Hon-i-dina-texter

föresten man känner känslan i dina texter! man smäller av nästan av lycka! jag känner igen det där jättemycket. Att man blri jättelycklig o tårarna flödar. btw du är knappast från jorden så vilken planet är du ifrån och vilken är den du ska visa? för alla kommer ju inte fatta vad som händer utan födas om här?

2009-04-24 @ 18:30:04
Postat av: Sofia

Alltså jag håller inte riktigt med om att alla är ointressanta... Eller jag VILL inte hålla med om det. Jag har gjort så mycket för att bli mer intressant. Och det hör jag av vissa jag känner också. Jag är inte som vem som helst. Kanske syftar jag mest på mina fritidsintressen då men ändå. Jag tror att alla är intressanta. Sen beror det på om dom är intressanta för dig eller någon annan...

Alla kan inte vara lika vet du :) Hur skulle då världen se ut?



Kram på dig

2009-04-25 @ 16:01:10
URL: http://sorotsia.blogg.se/
Postat av: Hanna

Wah du e min manliga motsvarighet haha. Trodde inte det fanns killar som dig, själv har man bara råkat ut för svin. Du skriver bra! =)

2009-04-27 @ 22:24:58
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/
Postat av: Afrobelita

Fint skrivet!

2009-05-07 @ 22:57:18
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir helt galen på dig alltså, jag har alltid sagt att ja vill ha en kille som är djup, för jag är det själv. Men det finns inga, precis som du säger om alla tjejer, de finns inga killar helle.. Och det är så himla trist, och är man inte som alla andra så får man ingen pojkvän heller, det är ju synd.

2009-05-22 @ 00:25:16
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jävligt fint skrivet.. Jag fick höra once att jag va det vackraste han hade men jag kan fortfarande inte känna det, att få det sagt till sig är underbart men bara om du kan ta åt dig, annars ligger det bara och pressar på en att man måste bli ännu vackrare för att känna själv att det hela stämmer.. Då blir det inte vackrare, då blir du bara en av dom andra som inte vågar va sig själv. säg att hon är vacker, att du älskar henne och allt därtill men var försiktig med just du är det vackraste jag har/ du är världens finaste.. håll det till dig själv och visa det istället.. peace out

2010-09-04 @ 20:38:12

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: