- London G20!

Hey!

En helt omtumlande vecka har det varit. Från fotbollsplanen till demonstration i London.
Det är hemskt att se hur den nya världsordning sker. Vi kommer bli mer kontrollerade. Integritet och frihet existerar inte längre. FRA-lagen, IPRED-lagen, Patriot-act. Vi är totalt övervakade i allt vi gör.

Det kommer även komma microchip som vi ska ha snart, detta kommer presenteras försiktigt i början.
Vi kommer ha våra konton i ett litet chip´.

Vi är en ordentlig finanskris just nu. Rika blir rikare och fattiga fattigare
.
En del drar kopplingar med att detta kallas mark of the beast i bibeln.

"He causes all, both small and great, rich and poor, free and slave, to receive a mark on their right hand or on their foreheads, and that no one may buy or sell except one who has the mark or the name of the beast, or the number of his name." Revelation 13:16,17
http://www.markbeast.com/mark/mark-beast-verichip.htm



Jag fick se så mycket sjuka grejer. Att dessa poliser skyddar de högsta. De skyddar makteliten och slår ner folket bokstavligen.
Demokrati är en av de största lögnerna på jorden.

Själv fick jag se en tonårsflicka bli nedslagen och hennes pojkvän ropar "Stop". Även han blir nedslagen! De slog hänsynslöst på fredliga demonstranter.

Så vad är nästa steg?
Människor är fängslade i denna 3dimensionella bubbla. Är detta allt som existerar? Är det så här vi ska leva vår liv? Kalla och empatilösa vandrande i systemet. En del svälter, en del kämpar.

Detta är verkligheten, men verkligheten innefattar så mycket mer. Allt jag tagit upp som folk inte har haft en aning om. Hur alla sjukdomar i princip kan botas, utomjordiskt liv, att det finns fler dimensioner.

Men nej, makteliten vill inte att du ska veta allt detta. De vill ha dig som en dum robotisk puppetdocka som lyssnar och läser deras monopolägda mediakoncern.

Men kampen växer här med.
Jag lovar en sak.
Jag ger aldrig upp.
Den här galna världen måste få ett slut.

Klipp från demonstration.
 
Postat av: Manda

Fy fan va ja hatar poliser efter jag såg detta klipp!!! :(

2009-04-07 @ 12:16:01
Postat av: Jannika

faan va sjuukt :( men bra jobbat allafall Dede!!

2009-04-07 @ 13:04:30
URL: http://jannikasdagbok.blogg.se/
Postat av: Stina

ooh fy fan :( va lever vi i för värld

2009-04-07 @ 21:31:59
Postat av: JENNIFER

Hey D, check this out:



http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article4855315.ab

2009-04-08 @ 13:56:42
URL: http://jnfrw.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: