Farväl...?

Detta kan mycket väl vara mitt sista inlägg.

Tycker jag sammanfattat mycket i sista inlägget och skrivit rätt mycket ändå.
Demonstrationer kan sluta hur som helst, massarrest, våld, ja vem vet...

Jag drar till London ikväll!



Regeringen lånar bankerna över 500 biljoner.


Människor över hela världen skänkt 5.4 biljoner varje år till rädda barnen, läkare utan gränser m.m
Samtidigt är vi en finanskris där massuppsägning pågår. Massa blir arbetlösa.
Samtidigt så ger de här stora bankerna säg själva bonusar i företagen på 1 biljon.
Ok. Vi spolar tillbaka, bonusar på 1 biljon mellan de rika, medans vi vanliga människor får arbetslöshet, hemlöshet och fattigdom.



"This really is the sort of shit that should spark a mass revolt, but then the majority of the population are far too concerned with either the Premier League, Americas Next Top Model or their sad, ends-meet 'careers' to really get up in arms about it."

"Folk säger nått är för bra för att vara sant så är det det
Men när nått är för bra för att vara sant så är det DE!"
sagt av min lillasyster till mig, för söt..

I must go.
There no words left.
I've said it all.
And you know it.

Ifall det var nått du glömde säga. Now is the time.

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede

Im a soldier...

Spread the words.
Postat av: Jannika

Dont go Dede!! kom tillbaka snabbt annars!

2009-04-01 @ 17:53:31
URL: http://jannikasdagbok.blogg.se/
Postat av: Rita

Vadå ska du åka nu Dede??

2009-04-01 @ 17:56:36
Postat av: Anonym

lämnar du för gott? vad är de som händer egentligen där i london??

2009-04-01 @ 21:12:43
Postat av: Anonym

<3

2009-04-01 @ 21:14:04
Postat av: åsa

what tha hell dede?? din familj då?? hörde nyss och du lär ju komma tillbaka HEL!!! nu är jag orolig..........

2009-04-02 @ 00:09:41
Postat av: Anonym

Dede jag hoppas verkligen du kommer tillbaka oskadd ! Jag väntar och hejar på dig ! You are a class of your own, one of a kind !



Kärlek & Respekt

Elin.K

2009-04-02 @ 01:04:05
URL: http://elinkaijser.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

Hörru, vad är det här för påhitt? Du kommer väl tillbaka? Hemlig du måste vara då, alla dör av nyfikenhet nu ju!



Skulle skrivit det här på msn, men du är ju inte där så här har du två länkar som kanske skulle vara något för dig:



http://www.aftonbladet.se/wendela/article4753933.ab



och



http://www.aftonbladet.se/wendela/article4784796.ab



intressant, och brutalt jävla elak värld, och dessa artiklar visar bara en del av skiten vi lever i.



Take care!



/din "blogg-hjälpare" jennifer

2009-04-02 @ 01:35:26
URL: http://jnfrw.blogg.se/
Postat av: Katty

Sjukt bra VIDEO!!! idiotpoliserna kom sen oväntat. Nån som har nytt om Dede??

2009-04-02 @ 13:24:06
Postat av: ??

inget nytt än..............??

2009-04-02 @ 21:16:57
Postat av: Sandy

Förstår ingenting nu D. Kommer du tillbaka? Whats'up? Lycka till med allting. Ska läsa alla dina inlägg ifrån början, cuz it's the truth. Tack D.

2009-04-02 @ 23:56:31
Postat av: Anonym

Han besöker väl antaglien sin blogg?

2009-04-03 @ 10:41:00
Postat av: Anonym

INGEN SOM VET OM D HAR KOMMIT TILLBAKA?

2009-04-03 @ 16:30:18
Postat av: seilon

Självklart kommer du tillbaks Dede. The world needs you! Låt inte dem ta din energi och din själ! Vi vinner ju! Underbart att se dig fightas men gör det inte på deras villkor!



Massa kärlek!

- seilon

2009-04-05 @ 21:16:56
URL: http://www.seilon.org
Postat av: seilon

Förresten: Ni som bryr er om ekonomiska krisen: www.EkonomiskReform.se !!

2009-04-05 @ 21:18:12
URL: http://www.seilon.org

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: