D-Day mer kommer =D

Heyyoooooooo!  =D

Vi förlorade matchen igår, men det gör inget eftersom det bara var träningsmatch.
Nu kommer jag vara lagkapten de här året med ^^

Ska uppdatera lite under dagen om massa stuff!

Tills vidare, håll till godo med Lisa Magnusson, hon mördade bokstavligt Jan-Björklunds förslag om att stänga stökiga ungdomar från skolan! HAHAHA jag brukar aldrig ens läsa andras bloggar, men jag bara log!
Fan va underbar tjej :)

http://www.aftonbladet.se/debatt/lisamagnusson/article4907685.ab




UPDATE

Har handlat kläder idag, blev jeans, två t-shirtar och ett snyggt bälte ^^ I morrn ska jag nog shoppa ännu mer.
Postat av: eEmelie

Var gärna med i min tävling!

2009-04-16 @ 11:14:24
URL: http://emeliedaahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-16 @ 17:45:29
Postat av: Stina

Hon hade bra åsikter :)

2009-04-16 @ 17:45:53

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: