Time will tell vem som är den finaste.


För mig hade inte varit svårt att välja för mig mellan dem, den systematiska vackra vs den osystematiska. Dede hade valt den osystematiska som har världens finaste inre så att de lyser runt hela hennes aura. To easy ^^ Systematisk skönhet existerar inte eftersom de är manipulerat och systematiska mått är inget att följa. Vem är hon den andra är mer intressant? Spirituell, kärleksfull, obeskrivlig, min andra hälft. Vet inte vem hon är, men time will tell vem som är den finaste ^^





Hey...

Det har varit en väldigt tuff tid. Vissa nätter. Har jag undrat om jag verkligen varit redo att lämna allt bakom mig.
Det svårast i världen var att lämna den systematiska kärleken. Att sedan våga ut ur systemets mönster har varit ett äventyr.

Att lämna allt, för att bli nått starkare än systemet.

Vilken resa jag gjort egentligen.

Tvivla hon fortfarande om jag älskade henne? För gud ska veta att jag har ibland dåligt samvete av att ha lämnat henne.
Men hon sa att jag var förlåten, så jag borde kunna gå vidare från det.

Men ibland undrar man fortfarande, om man gjorde rätt val, eller kunde gjort det annorlunda.
Ibland undrade jag om jag inte lämnat för många för att hjärtat skulle orka gå igenom stormen.

Men, jag gick igenom stormen. På egen hand. Vill inte ha någons hjälp. Vill vara oberoende och självständig och stark.
Den resan måste man göra själv. Så även till de jag lämnat, måste veta att jag gjorde det för deras skull med.

Behöver nog kärlek nu. Behöver verkligen träffa en person som kan känna som mig, se världen som mig. Nån som älskar villkorslöst och är allt de där jag vill ha ^^

Fast alla tjejer är nästan så vanliga, tråkiga, systematiska. Alla tjejer är nästan likadana.

Jag vill ha något mer ^^ Något obeskrivligt, hon behöver inte va en kvinnlig form av mig, utan får gärna vara lite annorlunda, för de är inte för kul om någon är för lik. Men de ska ju va nån som kan få en att skratta, kunna ha grymt kul, och kunna hitta på vad som helst, bara sticka iväg nånstans ^^ giiifta sig hahah^^

aaaw, bara att jag vet ju inte vem hon är. sen är de ju viktigt att hon har de där djupa fina ögonen som gör att man kan se hela hennes själ i det. Har inga systematiska mått, de vore o döma henne på förhand hur hon ska se ut.

Oh, jag vet ju att hon är världens vackraste, för jag har sett mig själv svimmat av lycka när hon sa att hon älska mig.
Corny va? ^^ jag har aldrig svimmat i hela mitt liv, men jag kommer göra det, för de blir så mycket glädjerus att jag faller ihop ^^ vi kommer nog båda ha tårar i ögonen att träffas för första gången. Tänk er själv att hitta de man känner är helt rätt. En själsfrände.

Aww..
Hon känner ju att hon blir världens lyckligaste av att ha mig, men hon gör ju också mig till världens lyckligaste.


Jag vill bara inte välja fel, eller att någon försöker lura sig till mig genom att spela fin...

Men jag är nog mer redo nu än jag varit förut.
Att träffa dig, vilket jag inte kunde innan...

Well, time will tell. Vem som är den vackraste...

Kärlek
Truly Yours
 / - D.Dede

Postat av: David

Så en snygg tjej kan inte ha ett bra inre? Du pratar om förälskelse. Djup kärlek uppstår inte av att se varandra, utan att se varandras inre. Och för att kunna göra det så behöver man känna personen. Hur gammal är du egentligen?

2009-04-14 @ 14:22:35
Postat av: Tina

Jäkligt fin blogg!! :)

2009-04-14 @ 15:56:40
Postat av: Clara

Otroligt fint! Förstår att många vill vara "hon" i dina texter o få den där gränslösa kärleken! Förstår me att du för möta många svartsjuka o många som "tävlar" om dig.



Du har ju drömt att du träffat henne så du kommer göra det då dina drömmar blivit sanna :) du är en drömkille av äkta magi Dede!

2009-04-14 @ 17:09:17
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Vanja

Hur kan en kille som du finnas :P hur kan du skriva så vackert :P tänka så vackert? förstår inte, du är helt helt helt otrolig. hon kommer bli lyckligast =)

2009-04-14 @ 17:11:12
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: Tindra

Din blogg är superbra! :) har läst den och fastnat! Du har ett hjärta ja aldrig sett förut o känslor som gör en knäsvag! keep it up!

2009-04-14 @ 17:34:13
Postat av: Anonym

<33

2009-04-14 @ 17:37:04
Postat av: Anonym

<33

2009-04-14 @ 17:37:32
Postat av: Zinandra

Heey DEDE!! :) hur är det D? det var ett tag sen :) du kan adda mig på msn Dede? kyss!!

2009-04-14 @ 17:46:11
Postat av: Stina

Du är vad man kallar styrka och mod!! fortsätt gå på ditt äventyr!! :) vem vet vart de tar dig? att du vågade o kan tänka så mycket o känslig, det är så vackert vackert vackert.

2009-04-14 @ 20:27:15
Postat av: malin

fit skrivet! hoppas allt löser sig för dig

2009-04-14 @ 20:39:46
URL: http://daaanielsson.devote.se
Postat av: Anonym

heey...kan du svara dede om du dejtar manda eller elin?

2009-04-14 @ 20:44:49
Postat av: Jenny

Dina ögon ser sanningen bakom alla lögner. Ingen risk att du väljer någon som bara spelar fin inför dig. Du kommer hitta henne till slut, ge det tid min vän :)

2009-04-14 @ 23:09:51
Postat av: evelina

kolla gärna in min 'dagens look alike' och säg vad du tycker:)



en en bra kväll. :)

2009-04-14 @ 23:18:19
URL: http://ewelinaliciouz.blogg.se/
Postat av: Dalal

nästan alla tjejer ja, men inte alla. Precis som att du är en av många få som har det inre, så finns det tjejer som också har det inre. Gäller bara att våga hitta henne. Och sedan inse att hon är den rätta.







miss you, puss o kram :)

2009-04-15 @ 09:59:41
URL: http://dalysplace.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Jag håller med dig. Man ska inte vara FÖR lika ^^

Fast samtidigt så tror jag aldrig att jag kommer ha det problemet själv ^^

Det finns bara en person som sig själv. Aldrig någon som är helt lika :)

Så med andra ord, vem du än hittar borde vara den rätta för dig :)

Fast samtidigt skulle jag bli hemskt glad om det fanns någon som liknade mig lite mer än alla andra ^^

Aja

Pussar och kramar!

2009-04-17 @ 07:51:24
URL: http://sorotsia.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: