- Vem är du?

Vi har alla på oss en mask i samhället.

Så här ska jag bete mig, så här ska jag vara. Vi måste dra på oss de obligatoriska leendet. Stå i ledet i jantelags-Sverige.

Vem är du?

Du är en vanlig människa född i ett system med moraliska förpliktelser, tankar, känslor, religösa och politiska värderingar som är inmatade och manipulerade. Hur ofta tänker du själv? Allt vi äter, allt vi gör, säger är oftast en handling av inmatad information och ett beteende av stereotypa roller.


Det viktigaste frågorna du kan ställa dig:

Vad kan göra? Vem är jag? Varför är jag här på jorden? Vad händer efter jag dör? Vad är riktig frihet? Vad är kärlek? Ser världen ut som jag vill idag? Tänker jag på andra eller bara mig själv? Varför tänker jag just nu? För vem gynnar det att jag tänker så? Varför tänker jag överhuvudtaget? Vad är medvetande?


Bryt dig ur ditt stereotypa skal och bli den ditt hjärta vill bli - inte stereotypa inprogrammerade robotar.

Du hitta hit för en anledning. Ditt hjärta. Så ta del av informationen och sprid den.

Vår generation kan förändra världen och bygga nånting nytt.

För jag tror alla hjärtan vill mer än vad livet kan ge dem.


Skulle du vilja bli en modell med ett miljardkontrakt eller förändra världen?
I dagens samhälle så är vi inmatade med egocentriska drömmar som gör att vi förlorar våran riktiga själ och riktiga källa. Att vi alla är ett. Det är exakt så här Illuminati vill ha dig - dum stereotyp som bara bryr sig om dina egocentriska drömmar.


Om alla slutade jaga fame&skönhet om alla slutade bara bry sig om samhällets krav.
Att den 18-åriga tjejen stängde av Top Model på tv:n. Att den 18:åriga killen slängde ut sitt CS-spel.


För Illuminati vill ha dig som en dum stereotyp. De vill att du ska tänka och gå efter din egocentrism. Att du ska ut och dricka och supa upp hjärncellerna på helgen.

På så sätt blir vi alla bara robotiska produkter som upprätthåller systemet.


Sträva efter vad ditt hjärta egentligen vill.


Du är vacker, fri och självtändig - Det är upp till dig att göra dig fri från samhällets systematiska system.


Och för att bli det - måste systemet förändras.


Revolutionera dig själv - för att revolutionera världen =D


Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede
Postat av: mh

Eller så kan man tänka som Ghandi.

Hans citat "Var den förändring du vill se i världen" har aldrig och kommer nog aldrig tappa i aktualitet.

2010-04-25 @ 17:35:02
URL: http://kzrkrt.blogg.se/
Postat av: Robin

Word up, D

2010-05-21 @ 17:16:43
Postat av: Nabil El Alaoui Sossey

Bra skrivet.

2010-08-16 @ 00:46:25
URL: http://www.farbrornabil.se
Postat av: Kristina

Hah, fan vad jobbigt att jag typ kommenterar på varenda inlägg, men kommentarer ska man ha. Allas åsikter är viktiga, ju.



You go man! No more robots!

2010-08-27 @ 18:17:09
Postat av: Act

Tack för att det finns fler som kämpar för sanningen och ljuset.
Om med tårar och skratt som ledsagare.
Kampen får aldrig ges upp!
Samhällets skador För människan måste bli synliga så vi kan läkas och lita på varann och den Sanna kärleken igen.

2013-11-30 @ 05:37:42

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: