- Mannen och D .


Mannen och D...

Jag måste berätta en sak för dig, sa han. En sak som kommer förändra ditt liv.

Vadå svarade jag?

Han sa: 11:e september var planlagt av Bushadminstrationen för att rättfärdiga kriget i Irak.



Jag bad han dra åt helvete den dagen.
Men forskade i ämnet ändå i nyfikenhet, under tiden pågick rättsövergrepp i Irak&Afghanistan.

Civilia dog.
700 000 irakier har blivit mördade.

Och nu går till o med experter och politiker ut med och säger att USA attackera sitt eget land.

Jag var naiv som inte trodde på mannen som berättade sanningen för mig
- för det stred mot min världsbild.
Det stred mot allt jag visste.

Jag var ju inte dum?

Man förkastar allt man inte tror på - utan att ha forskat i ämnet för man är inlärd av våra vetenskapliga institutioner och samhällets normativetet.

Och jag tänkte för mig själv när 11:e september 2001 hände: Gå in och demokratisera Irak. 

Jag skäms över det fruktansvärt.
Men jag var med RÄDD precis som alla andra.
Men sanningen var återigen att de ljög om massförstörelsevapen
Det fanns inga massförstörelsevapen - de anspela på vår rädsla, rasism och okunskap.





"Bomba talibanerna"

- Oskyldiga dör därnere och det handlar om olja, opium och gasreservtillgångar! Profit. Vapenindustrin går med en makaber vinst.
De tjänar pengar på vår dumhet och rädsla!
De lurar oss!


Maktens män ljuger för oss för att hålla oss rädda så att de kan fortsätta sin världsdominans.
Medans de slaktar oskyldiga, och skapar en globaliserad affärsmiljö o trycker upp pengar ur tomma intet - så svälter folk p.g.a. det kapitalistiska styret...

Och medans folk ber om vatten...går du o jag...svenssons...
och häller upp vatten ur diskranen.
Sitter och tittar på Idol.
Tak över huvet.
Läser Aftonbladets nyheter om betygsättning på Let's Dance juryns kläder.
Vår västvärld.
Sjuk.
Egoistisk.
Stereotyp och robotiska har vi blivit!


Så vad jag ber om er alla nu. Är att vara öppensinnade.
Världen kommer förändras drastiskt genom de här 4 åren.


Ni är många som följt mig alla dessa år :) tacksam för det.

Samtidigt vill ja va så jävla real att jag VÄGRAR tjäna pengar på den informationen ja har.
Jag vägrar bli en sellout som ska tjäna pengar på att jag har kunskapen.
Jag vill inte bli känd och jag vill inte tjäna pengar som andra giriga idioter.
Allt jag har gjort dessa år har varit för er...att låta människor bli lyckliga igen.



Vi kan skapa en mycket vackrare värld än denna.

Fri information till folket är nyckeln - för vi är alla slavar mer eller mindre i ett samhälle skapat av ett världsligt styre.

Fast i ditt hjärta så måste du fråga: Är du fri? Vad är frihet? Vad vill du egentligen göra?


Det är fan dags att göra nått. Och den här gången är det på riktigt jävla allvar.

Och de finns ingen som kan stoppa oss till slut.



Kärlek&Fred

/ - Dede.


Följ med på revolutionen...


http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: jonna

Du är helt otrolig <3

2008-10-31 @ 22:20:33
Postat av: Giiziee

sanna, sanna ord de!

2008-11-01 @ 10:23:09
Postat av: Rita

sjukt sjukt vackert, sjukt fina känslor dede!!

2008-11-01 @ 14:17:28
Postat av: Mia

Vaajjert vajjert! <3

2008-11-01 @ 21:16:38
Postat av: Stina

Riktigt fint (:

2008-11-02 @ 16:02:13
Postat av: Anonym

Fint (:

2008-11-02 @ 16:08:21
Postat av: virre

Mycket fint skrivet, alla borde lyssna på dina intelligenta ord d!

2008-11-02 @ 16:58:00
Postat av: sofia

Och allt du gör och vet är så otroligt bra och fint! :)

2008-11-06 @ 21:14:19

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: