- Kungafamiljen


Men hallo vi mår ju bra och är rika och det är väl viktigast?




Kungen
: Ni skattebetlare ger oss över 100 miljoner varje år. Fan va dumma ni är. Tackar!

Drottningen: Var inte så oförskämd, Karl-Gustav. Vinka glatt och låtsas som vi är demokratiskt valda.

Kungen: Men det är vi ju inte hehe. Jaja, det ser bra ut att du bryr dig om barn i världen. hehe.

Carl-Philip: Svenska folket är lite knäppa i huvet som pappa säger. De ger oss pengar utan att tänka på det. Jag vill bli som pappa en dag.

Victoria: Nej, nu ska jag och Daniel ut och resa, pappa kan jag få resechecken?

Kungen: Klart du får, skattad och betald. Hehe.

Prinsessan Madeleine: Kan ja få hänga med, börjar bli trött på att festa på stureplan lixom?


Notis: Kungafamiljens apange har höjts med 10 miljoner i år och ligger på 110 miljoner från oss skattebetalare.
Att de inte är demokratiskt valda och ärvt rikedom genom bondeförtryck, på vanliga människor gör inte saken bättre. Vilka står för notan? Svenska folket.
Postat av: Mia

Sant Dede <3

2008-11-09 @ 16:16:03
Postat av: Alice

Jag tycker att dina principer är fantastiskt bra. Men jag känner Carl-Philip. Han avskyr att vara prins. Han avskyr publicitet och att leva på staten. Jag vet att du inte menar honom personligen något illa. Men tänk på det...

2010-07-09 @ 00:39:36
Postat av: D.Dede

Det är en stor nyhet om det stämmer, vilket han borde gå ut med isåfall.



Nej, jag kritiserar deras ämbete och de principerna de står för, hur de är som personer vet jag inte.



Men med lite moral och samvete så upptäcker man vad man står för och deras historia.



Kärlek

/ - D.

2010-07-09 @ 08:55:17
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: