Från lagkapten till något oövervinnerligt.




Från lagkapten till ensamhet för o

skapa något oövervinnerligt.





Hey alla..!

Mitt hjärta har blivit bättre. Min grundfysik från fotbollen har spelat in så jag klarar mig.

Hjärtat har tagit mycket stryk så jag har varit tvungen att ta de lugnt o inte skrivit. Allt sitter i hjärtat.

Jag är en sån passionerad...I det jag gör. Det är därför. Jag klarar mig. Och min förvandling sker och är enorm och det är det som gör så ont ibland.

Jag är inte längre lagkapten. Fotbollspelare.

Jag håller på förvandlas bort från min stereotyp.

Och det mitt hjärta gör rätt...även om de gör ont.

Jag har tränat oerhört mentalt, och nu även fysiskt.

Jag kommer komma tillbaks.

Dessa 1000 dagar av förvandling. För o bli den bästa man jag kan bli.

Jag är bara en ung man som försöker bli den bästa man jag kan bli.

Och jag måste gå mina egna vägar för att skapa det.

Kärlek,
D.
Postat av: hanna

Har du slutat från laget eller vad händer nu???? :O

2013-09-22 @ 10:24:02
Postat av: jenny

Vilken otroligt fin bild (:

2013-09-25 @ 11:44:45
Postat av: jenny

Vilken otroligt fin bild (:

2013-09-25 @ 11:45:32
Postat av: sandra

Krya på dig Dede <3 du gör rätt !!!

2013-09-26 @ 17:37:13
URL: http://sandrawww.blogg.se
Postat av: sandra

never alone.

2013-09-26 @ 17:38:29
URL: http://sandrawww.blogg.se
Postat av: moa&erica

Glöm inte bort oss Dede <3

Vi tänker på dig och hoppas du klarar av detta och bli det du vill bli (: det är modigt gjort att lämna detta o bli det du vill (: <3 kramar! moa&erica

2013-09-27 @ 15:12:14
Postat av: nina

Är de Girlie på bilden??? :O

2013-10-06 @ 10:14:08

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: