995 dagar.




   995 dagar och snart på väg hem.





995 dagar.

Vet du hur mycket jag önskar att säga till dig?

Till dig som läser det här just nu?

Vet du hur mycket jag önskar att nå dig?

Vet du hur mycket jag vill berätta för dig?

Jag vill så gärna berätta allt.

För dig.


Jag vet inte hur jag klarat mig igenom denna strid. Så många nätter, så många nätter. Det är snart tusen nätter. Det är overkligt. 1000 nätter. Det låter som en saga, men jag har snart fullbordat det.

För hur blir vi människor det vi innerst inne är? Vi blir inte bara ord, utan vi förvandlar våra ord till handlingar. Därför har jag var tvungen att gå igenom det här själv. För i dagens värld är det så många som säger ord, men är dem inte. Bara ord. Därför var jag tvungen för mig själv, att sträva o kämpa ensam i 1000 dagar.

Och med handen på hjärtat, jag hade ingen aning om att det skulle ta tusen dagar i början...

Men jag har bestämt mig att berätta allt nu när det här 1000 dagarna är över.

Jag tänker berätta mer om de övernaturliga, de 1000 nätterna, om hela den här historien som så många följt nu i flera år. Så många vill veta allt nu...

Jag tänker berätta allt.

Allt som nånsin skrivit här, har varit från hjärtat sen dag 1.

Och det enda rättvisa jag kunde göra för mig själv och världen.

Var att ta mina strider ensam och förvandla mina ord till handlingar.

Det här har varit för världen, och för kvinnan jag älskar, men som jag inte vem hon är...

Kärlek,
Truly Yours,
D.

 
Postat av: Anna

Alltså detta med "DeDe offentlig" är bara skitsnack.. Du tänker aldrig visa vem du är.. Att vara anonym och skriva sina innersta känslor kan vem som helst göra.. Annan grej o visa sig själv och säga "här är jag, ta mig för den jag är" och stå för det man skriver.. På det sättet tycker jag att all din filosofi om livet osv kan inte riktigt tas seriöst.. Tänk om Buddha hade varit anonym.. Vem ska ta hans lära seriöst då? Om du nu vill påverka andra och världen såsom du säger... Börja då med dem som följt dig under resans gång, dina trogna läsare.

//En besviken läsare

2013-10-27 @ 14:05:31
Postat av: felicia

du är otrolig <3

2013-10-31 @ 21:21:16
Postat av: felicia

<333

2013-10-31 @ 21:22:10
Postat av: Anonym

dede vadå?? har du inte rört 1 enda tjej på 1000 dagar??? VAA?? :o

2013-10-31 @ 21:22:49
Postat av: Anonym

hur kunde du inte göra de?? asså varför rörde du ingen tjej på 1000 dagar??? vill du inte ha nån flickvän?? ja förstår inte.

2013-10-31 @ 21:23:17
Postat av: madde

Hej! är de inte 1000 dagar idag?? ska du uppdatera? eller?? du får uppdatera mer.

2013-11-01 @ 21:12:31
Postat av: fråga

vilken tjej är du tillsammans med just nu??

2013-11-01 @ 21:13:31
Postat av: fråga

har du varit ihop med kissie??

och är du ihop med claire baird just nu?

2013-11-01 @ 21:14:36
Postat av: linn

you rock Dede!

2013-11-02 @ 17:27:23
URL: http://linn2012.bilddagboken.se
Postat av: moa

heej.

har nyss hittat din blogg efter några tipsat om den. är de sant att du inte rört någon tjej på 1000 dagar? o varför har du inte gjort det på tusen dagar? varför just 1000 dagar??

gillar din blogg, svara gärna!

2013-11-02 @ 17:32:07
Postat av: moa

heej.

har nyss hittat din blogg efter några tipsat om den. är de sant att du inte rört någon tjej på 1000 dagar? o varför har du inte gjort det på tusen dagar? varför just 1000 dagar??

gillar din blogg, svara gärna!

2013-11-02 @ 17:32:26

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: